ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΉ ΣΥΝΈΝΤΕΥΞΗ στο Μιχάλη Μαρίνη!

Έμαθα τυχαία πριν από λίγες μέρες πως ένα πρωτοεμφανιζόμενος καλλιτέχνης είχε κυκλοφορήσει ένα τραγούδι “Το όνομα σου” που από την πρώτη μέρα κιόλας, σημείωσε μεγάλη επιτυχία.  Με ενδιαφέρον πληκτρολόγησα το τραγούδι στο YouTube και μόλις ανακάλυψα ποιος το ερμηνεύει έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Ο Μιχάλης Μαρίνης, παιδικός μου φίλος, που μαζί έχουμε μοιραστεί ατέλειωτες παιδικές στιγμές έγινε τραγουδιστής. Όταν δε, άκουσα το τραγούδι, μου άρεσε τόσο πολύ που ήμουν σίγουρη πώς το όνομα του θα μας απασχολήσει πολύ.

Μετά από λίγες μέρες καταφέραμε να βρεθούμε. Η συνάντηση μας έγινε βράδυ, στο Γκάζι, πίνοντας παγωμένες coca cola, γελώντας ατελείωτα, ανασύροντας αναμνήσεις και κάνοντας τη συνέντευξη αυτή που θα διαβάσετε…





Μίλησε μας για σένα.
“Ξεκίνησα το τραγούδι πριν από εφτά χρόνια, και συγκεκριμένα όταν απολύθηκα από φαντάρος. Πάντα μου άρεσε να τραγουδάω, το ξέρεις κιόλας… Πήρα ωστόσο την απόφαση τότε μιας και νωρίτερα έπαιζα ποδόσφαιρο.
Γεννήθηκα, μεγάλωσα και ακόμα μένω στο Περιστέρι που είναι η πόλη μου. Έχω πολλές αναμνήσεις και καλές από εδώ σαν παιδί. Και γνωρίζεις πώς ότι έκανα γύρω από τον αθλητισμό και την μουσική μιας και μεγάλωσα σε μουσική οικογένεια.”
Το γεγονός πως ο πατέρας σου είναι τραγουδιστής πιστεύεις πως συντέλεσε στο γεγονός να ασχοληθείς με το τραγούδι;
“Σίγουρα επηρεάστηκα και από τον πατέρα μου αλλά ήταν κάτι που το ονειρευόμουν και εγώ αφού από πολύ μικρή ηλικία ασχολιόμουν με τη μουσική!”
       Σε ενοχλεί όταν σε συγκρίνουν με τον πατέρα σου;
“Μια σύγκριση με τον πατέρα μου και οποιονδήποτε άλλον που βρίσκεται τόσα χρόνια στον χώρο μόνο ιεροσυλία μπορεί να χαρακτηριστεί. Λίγα χρόνια βρίσκομαι στον χώρο και έχω να μάθω πολλά ακόμα. Δεν με ενοχλεί λοιπόν, ίσα ίσα που με κολακεύει!”
Μίλησε μας για το τραγούδι πού έχεις βγάλει…
“Το πρώτο μου τραγούδι, λοιπόν κυκλοφόρησε και λέγεται “Το όνομα σου”, ένα ανεβαστικό κομμάτι σε μουσική του Στέλιου Μαρή και μουσική των Mostra. Μάλιστα το κομμάτι έχει οπτικοποιηθεί  από τον Χρήστο Τσουκαλά και ο κόσμος το έχει ήδη αγαπήσει!”
Μίλησε μας για τις μέχρι τώρα συνεργασίες σου.
“Η αλήθεια είναι πως λόγω του ότι κάποιο διάστημα έλειπα από τις πίστες και επέλεξα να δουλεύω σε πιο μικρά μαγαζιά, οι συνεργασίες μου μπορεί να είναι λίγες αλλά είναι με πολύ αξιόλογους καλλιτέχνες. Πρώτη και καλύτερη με τον πατέρα μου Γιώργο Μαρίνη, Στέλιο Διονυσίου, Άγγελο Διονυσίου, Πέτρο Ίμβριο, Τριαντάφυλλο, Ευδοκία, Άκη Δείξιμο, Λευτέρη Κιντάτο, Βίλλη Ραζή. Με τους τρεις τελευταίους συνεργαστήκαμε με μεγάλη επιτυχία στο Skyladiko Vip Club
Αλήθεια τι νιώθεις όταν τραγουδάς μπροστά στο κοινό; Είναι ερωτική η σχέση σου με το κοινό;
“Είναι κάτι μοναδικό που δεν περιγράφεται. Ερωτική δεν την λες τη σχέση με τον κόσμο. Δεν υπάρχει η κατάλληλη λέξη να την προσδιορίσει τη σχέση αυτή.”
Πού εμφανίζεσαι αυτό το διάστημα;
“Κάθε Δευτέρα βρίσκομαι στο Enzo  στην πλατεία Μπουρναζίου με νέους καλλιτέχνες σε ένα πρόγραμμα καυτό! Σας περιμένω όλους!”



Όνειρο ζωής;
“Πολλά όνειρα, διαφόρων ειδών. Ένα όμως που ονειρεύομαι πολύ καιρό είναι να ακούσω κάποιο τραγούδι μου να παίζει στα ραδιόφωνα!”
Πώς αντιδράς στα άσχημα σχόλια;
“Το λάθος που κάνουν κάποιοι άνθρωποι είναι οτιδήποτε αρνητικό ακούσουν για τον εαυτό τους, το αφήνουν να γιγαντώνεται στη συνείδηση τους και το παίρνουν προσωπικά. Είναι λάθος γιατί υπάρχουν χίλιοι δυο λόγοι που κρύβονται πίσω από κάθε αρνητικό σχόλιο. Όμως ένα κακό σχόλιο από κάποιον γνωστό μου θα με πειράξει περισσότερο από κάποιον άγνωστο. Και πάλι όμως προσέχω να μην αναλώνομαι σε αυτά!”
Έχεις αντιμετωπίσει εμπόδια μέχρι τώρα;
“Έχουν υπάρξει αρκετά εμπόδια και εύχομαι να υπάρξουν και άλλα. Μέσα από αυτά μαθαίνεις τον εαυτό σου και γίνεσαι καλύτερος και πιο δυνατός. Θέληση, μεράκι και υπομονή χρειάζεται αν πραγματικά αγαπάς αυτό που κάνεις!”
Ποιες είναι οι προτεραιότητες σου αυτό το διάστημα;
“Προτεραιότητα έχει αυτή τη στιγμή η δουλειά μου μόνο, και το νέο μου τραγούδι που κυκλοφόρησε!”
Τι ετοιμάζεις τον χειμώνα;
“Θα υπάρξουν αρκετές εμφανίσεις, συγκεκριμένα Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή σε μαγαζί στην Αθήνα και φυσικά, διάφορες εμφανίσεις μου σε όλη την Ελλάδα!”
Ποιο τραγούδι έχεις ζηλέψει και θα ήθελες να έχεις πει;
“Μπορώ να ξεκινήσω να λέω τίτλους από τραγούδια χωρίς να σταματήσω… έχουμε πολύ ωραία τραγούδια και επίσης, εξαίρετους καλλιτέχνες. Είναι πολλά τα τραγούδια που θα ήθελα να έχω τραγουδήσει.”





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ