ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ 19/12/2011 - 25/12/2011

Τραγούδι: Έλα να δεις
Ερμηνευτής: Γιώργος Μαζωνάκης
Στιχουργός: Νίκη Παπαθεοχάρη
Συνθέτης: Fettah Can


Πάει καιρός που έχει η αγάπη να φανεί.
Είναι όλα αλλιώς δεν είναι όπως στην αρχή.
Κόκκινο χρώμα δεν υπάρχει έχει χαθεί.
Γιατί , γιατί πρέπει το τέλος μας να ρθει;

Είσαι κάπου εκεί μακριά.
Μα αν θα έρθεις όπως παλιά.
Έχω εδώ μόνο για σένα μια αγκαλιά.

Μη μου φύγεις πια ξανά.
Θα στο λέω κάθε φορά.
Έχω εδώ μόνο για σένα μια αγκαλιά.

Έλα να δεις στην ψυχή μου πως λείπεις.
Τα έχω όλα αδειάσει να έχεις χώρο να μείνεις.
Καίει ο καημός μεγαλώνει δεν σβήνει.
Μες την στάχτη θα βρεις την δική σου ευθύνη.

Νύχτα στην νύχτα και η αγάπη είναι καρφί.
Πως κινδυνεύει στην συνήθεια να καεί.
Πως ξεθωριάζει και αδειάζει η στιγμή.
Γιατί , γιατί πρέπει το τέλος μας να ρθει.






http://www.youtube.com/watch?v=eyLoCDJRFdY

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ