Λαϊκό τραγούδι

Μπορεί να ζούμε στη λεγόμενη σύγχρονη εποχή, οι αξίες όμως του λαϊκού τραγουδιού συνεχίζουν να υφίστανται και να δίνουν το παρόν τους.
Το γνήσιο λαϊκό τραγούδι είναι εδώ και μάχεται ακόμα. Μάχεται και επιζεί.
Θεωρώ τον ευατό μου τυχερό διότι μπορεί να μην "έζησα" στο απόγειο τη δόξα του (τη λεγόμενη χρυσή εποχή του λαϊκού τραγουδιού), αλλά μεγάλωσα με πλήθος λαϊκών ασμάτων που μ' έκαναν να το αγαπήσω.
Ως όμως λάτρης της μουσικής θεώρησα σωστότερο να έχω γενικότερη μουσική γνώση και έτσι απο τα σπάργανα ακόμα, κατακλύστηκα με ρυθμούς και μουσικές διαφορετικών ειδών.
Η αληθινή μου αγάπη για τα γνήσια λαϊκά ήταν και παραείναι εμφανής.
Κυλά στο αίμα μου, στις φλέβες μου.
Η ζωή μου είναι γεμάτη λαϊκά τραγούδια αφού οι αναμνήσεις μου είναι άρρηκτα συνδεδεμένες μ' αυτό.
Κάθε τραγούδι, μια στιγμή. Κάθε στιγμή, μια μοναδικότητα.
Καζαντζίδης, Αγγελόπουλος, Σακελλαρίου, Χιώτης, Λίντα αλλά και Καρράς, Πλούταρχος, Καλίδης, Βέρτης, Βανδή.
Φωνές με μεράκι, πάθος και λαϊκή γνησιότητα.
Τραγουδιστές αγαπημένοι.
Είμαι εδώ λοιπόν για να σας ταξιδέψω στο χτες και στο σήμερα.
Είμαι εδώ για να μοιραστώ την αγάπη μου για το λαϊκό τραγούδι.
Και στο ταξίδι μου αυτό θα έχω συνοδοιπόρους όλους εσάς!





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ