ΠΟΥ ΣΥΧΝΑΖΟΥΝ ΟΙ ΕΠΩΝΥΜΟΙ;


Λατρεύουμε τους σταρ και τους επώνυμους, και φυσικά θέλουμε να ξέρουμε τα πάντα για αυτούς. Τι κάνουνε, τι φοράνε, πού πάνε… εμείς μάθαμε πού συχνάζουν και φυσικά θα τα μάθετε και εσείς!



Χριστίνα Παππά

Το αγαπημένο μου μαγαζί για καφέ είναι το “Rich” στη Γλυφάδα, όπου συναντιέμαι πολύ συχνά με την παρέα μου. Η βόλτα που τρελαίνομαι να πηγαίνω είναι προς παραλία, οδηγώντας, προς το Σούνιο.”





Σταματίνα Τσιμτσιλή

Στέκι δεν έχω. Μου αρέσει πολύ το “Villa Mercedes” και το “Balthazar”, και γενικότερα μου αρέσει να πηγαίνω παντού με καλή παρέα. Για καφέ θα με βρεις στο Κολωνάκι, δεν έχω καλύτερο να είμαι Σάββατο μεσημέρι στο Κολωνάκι, στον “Pete” ή στο “Da Capo”.”





Χριστίνα Αλούπη

Πρέπει να σου πω ότι είμαι λάτρης του κάλου φαγητού, το οποίο τιμώ δεόντως! Λατρεύω το ψάρι γι' αυτό και έχω μόνιμο στέκι την ψαροταβέρνα “Γαρμπής” στο Καβούρι, από 'κει και πέρα μου αρέσει να επισκέπτομαι εστιατόρια με διαφορετικές κουζίνες, γιατί λατρεύω να δοκιμάζω συνεχώς καινούριες γεύσεις! Επίσης, έχω πάθει μανία με το “Cake στη Νέα Ερυθραία.







Σμαράγδα Καρύδη

Α, πάω παντού αρκεί να υπάρχει καλό φαγητό. Είμαι του φαγητού... έχω όρεξη... Αν βρω εστιατόριο με καλό ελληνικό φαγητό, σίγουρα θα το προτιμήσω.  Ένα από τα αγαπημένα μου εστιατόρια, που πάω αρκετά συχνά, είναι η “Ράτκα” στο Κολωνάκι.









Ηλίας Βρεττός

“Μου αρέσoυν πάρα πολύ οι ασιατικές γεύσεις και λατρεύω το sushi οπότε πολύ συχνά πηγαίνω για φαγητό στoSushi Bar”. Επίσης ένα αγαπημένο μου μαγαζί είναι το “Sketch” στη Γλυφάδα το οποίο συνδυάζει πολύ προσεγμένη κουζίνα και όμορφο περιβάλλον ενώ αργότερα το βράδυ η μουσική δυναμώνει και μπορείς άνετα να πιεις το ποτό σου.”







Κώστας Φραγκολιάς

“Το αγαπημένο μου εστιατόριο είναι το "Σπιτάκια" στο Γκάζι. Κυρίως, πάω εκεί περισσότερο για φαγητό. Δεν έχω πρόβλημα με το φαγητό, μου αρέσουν όλα. Και φυσικά το Wagamama για καφέ.







Κατερίνα Παπουτσάκη



“Προτιμώ να μένω σπίτι μου για καφέ, όπου μαζευόμαστε με τις φίλες μου. Αλλά λατρεύω να πηγαίνουμε για ψώνια στο Κολωνάκι, όπου κάνουμε βόλτα με τις ώρες...”




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ