ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ

Ο καιρός είναι ιδανικός για έμπνευση... στην κουζίνα, παρέα πάντα με τα αγαπημένα μας τραγούδια.
Αν έχετε όρεξη και διάθεση λοιπόν βάλτε την ... ποδιά σας, και ετοιμαστείτε να φτιάξουμε γρήγορη σπιτική λαχταριστή τυρόπιτα της τεμπέλας. Βάζουμε μουσική, δυναμώνουμε την ένταση και ακούμε http://www.youtube.com/watch?v=rJR8eqwWpWM
"Άσε με" από τη φωνή της Ελένης Φουρέιρα.

Συνταγή: Τεμπέλικη τυρόπιτα

ΥΛΙΚΑ

1/2 κιλό φέτα σκληρή
1/2 κιλό τυρί κίτρινο
λίγο ζαμπόν ή μπέικον προαιρετικά
4 αυγά
250 γραμμάρια βούτυρο σε θερμοκρασία δωματίου
250 γραμάρια γιαούρτι
1 ποτήρι νερό
1 ποτήρι αλεύρι για όλες τις χρήσεις
αλάτι, πιπέρι
Φρυγανιά τριμμένη


Λιώνουμε την φέτα με τα χέρια μας και τρίβουμε το κίτρινο τυρί στον τρίφτη. Τα βάζουμε σ' ένα μεγάλο μπολ. Χτυπάμε τα αυγά και τα ρίχνουμε μέσα. Βάζουμε το ζαμπόν ή το μπέικον. Προσθέτουμε το γιαούρτι, το βούτυρο, το νερό, λίγο αλάτι, μπόλικο πιπέρι και τέλος το αλεύρι. Βουτυρώνουμε ένα πυρέξ και το πασπαλίζουμε με μπόλικη φρυγανιά. Ρίχνουμε το μείγμα και ξαναπασπαλίζουμε με φρυγανιά.
Ψήνουμε την τυρόπιτα για μια ώρα περίπου σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς.
Καλή σας όρεξη!







Και... πάμε να διαβάσουμε και τους στίχους του ξεσηκωτικού κομματιού "Άσε με".


Άσε με
Ερμηνεύτρια: Ελένη Φουρέιρα
Συνθέτης: Δημήτρης Στάσσος
Στιχουργός: Νεκτάριος Τυράκης


Νιώθω κάτι, πώς να το εξηγήσω.
Όταν είσαι εσύ κοντά μου.
Μου αρέσεις, γιατί να σου το κρύψω.
Και παίρνω θάρρος να στο δείξω, εγώ.
Σε κοιτάω, και σου χαμογελάω.
Τ' όνομα σου, εγώ ρωτάω.
Βρίσκω τρόπους, για να σε προσεγγίσω.
Τ' αξίζεις να το προσπαθήσω, πολύ.
Έχω κάτι εγώ να σου 'πω.
Να μου κάνεις μια χάρη ζητώ.
*Άσε με, άσε με.
Μαζί σου εγώ να ζήσω.
Άσε με, άσε με.
Να σε γνωρίσω.
Άσε με, άσε με.
Θέλω να σε γνωρίσω.
Σ' έχω ερωτευτεί. [χ2]

Το μυαλό μου, το έχεις κυριεύσει.
Δεν αντέχω, για σένα λιώνω.
Συνεχίζω, μέχρι να σ' αποκτήσω.
Και να μου πεις ότι με θέλεις, κι εσύ.
Έχω κάτι εγώ να σου 'πω.
Να μου κάνεις μια χάρη ζητώ.
*Άσε με, άσε με.
Μαζί σου εγώ να ζήσω.
Άσε με, άσε με.
Να σε γνωρίσω.
Άσε με, άσε με.
Θέλω να σε γνωρίσω.
Σ' έχω ερωτευτεί.[χ4]



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ