Η ΚΑΙΤΗ ΓΑΡΜΠΗ ΜΙΛΑΕΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ...

Στο Ράδιο Σύμπαν, στην μακρινή Αυστραλία, και στο Θωμά Τσαμούρα σε μια συνέντευξη πού θα συζητηθεί.

Η Καίτη Γαρμπή ξεκίνησε την καριέρα της με την μικρότερη αδελφή της Λιάνα ώς “Αδελφές Γαρμπή” όταν η Καίτη ήταν 15 ετών και η Λιάνα 13. Από τότε η Καίτη μετράει 24 χρόνια παρουσία στην δισκογραφία, είναι παντρεμένη από το 1997 με τον επίσης τραγουδιστή Διονύση Σχοινά και έχει ένα γιο, τον Δημήτρη που γεννήθηκε το 1999.
.

Η Καίτη μιλάει στον Θωμά Τσαμούρα της εκπομπής “Ραδιοσυνεντεύξεις” για την καριέρα της, την κατάσταση που επικρατεί σήμερα στο καλλιτεχνικό χώρο της Ελλάδας και τις αναμνήσεις από τις επισκέψεις στην Αυστραλία.

ΘΤ: Καίτη καλωσόρισες στο Ράδιο Σύμπαν και στην εκπομπή Ραδιοσυνεντεύξεις.
ΚΓ: Καλός σας βρήκα, μια ζεστή καλησπέρα από την Αθήνα σε αυτό το πανέμορφο μέρος που λέγεται Αυστραλία, ένα από τα ωραιότερα μέρη του κόσμου!

ΘΤ: Καίτη από πού είναι η καταγωγή σου και πώς ήταν τα νεανικά σου χρόνια;
ΚΓ: Αν και γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα, η καταγωγή μου είναι η Κεφαλλονιά. Με την αδελφή μου μπήκαμε πόλι νωρίς στο τραγούδι και θυμάμαι την οικογένεια μου να μας στηρίζει. Ο μπαμπάς μας, ως Κεφαλλονίτης, είχε πολλές αντιρρήσεις να βγουν τα κορίτσια του την νύχτα αλλά επειδή είχαμε ξεκινήσει από μικρές, η μαμά επέμενε οτι την δουλειά αυτή την κάνουμε επειδή έχουμε ταλέντο, και όχι για βιοποριστικούς λόγους. ‘Ετσι από πολύ μικρές μπήκαμε στην δισκογραφία και στις ζωντανές εμφανίσεις σε κέντρα. ‘Οτι έχω να θυμηθώ από τα παιδικά μου χρόνια είναι πολύ όμορφο. Μεγαλώσαμε σε μια ζεστή και ασφαλής οικογένεια με πολύ αγάπη.

ΘΤ: Πιστεύω ο μπαμπάς σας θα ήταν πολύ υπερήφανος για και τις δύο σας και ειδικά με την εξέλιξη της δική σου καριέρας. Η Λιάνα, προς ενημέρωση των ακροατών μας, αργότερα παντρεύτηκε και αποφάσισε να μην ακολουθήσει το τραγούδι επαγγελματικά.
ΚΓ: Είναι κρίμα για την Λιάνα γιατί είναι ακόμα πολύ καλή τραγουδίστρια αλλά σεβαστήκαμε την επιλογή της. Όσο για τον μπαμπά, σπάνια έρχεται να με δει στα κέντρα που βρίσκομαι γιατί πιστεύω ακόμα δεν έχει ξεπεράσει ούτε το παράξενο ντύσιμο της σκηνής, ούτε την διασκέδαση στα νυχτερινά κέντρα μέχρι το πρωί. Νομίζω δεν του πολυαρέσει αυτό.

ΘΤ: Κατά πόσο ο δίσκος “Του Φεγγαριού οι Αναπνοές” και ειδικά το τραγούδι “Πες το με ένα φιλί” σε καθιέρωσαν ως μια ανερχόμενη τραγουδίστρια στο χώρο της Ελληνικής μουσικής;
ΚΓ: Το “Πες το με ένα φιλί” ήταν ένα τραγούδι που μου έκανε πολύ καλό γιατί από τότε άρχισα να γίνομαι πολύ γνωστή και αναγνωρίσιμη. ‘Εκανα δίσκους συμμετοχικούς και πιο πριν τους οποίους αγκάλιασε και άρεσε στον κόσμο αλλά μετά το “Πες το με ένα φιλί” άρχισαν να ανεβαίνουν και οι πωλήσεις μου. Σίγουρα είναι ένα τραγούδι που το θυμάμαι με αγάπη και ακόμη μετά από τόσα χρόνια κάνω αναφορά στο πρόγραμμά μου το συγκεκριμένο τραγούδι.

ΘΤ: Τι εμπειρία είχες από τον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision το 1993 με το τραγούδι “Ελλάδα Χώρα του Φωτός” στο Μπέλφαστ;
ΚΓ: Είναι ένα από τα καλύτερα πράγματα που μου έχουν συμβεί, αν και εγώ δεν ήθελα να πάω στην Eurovision. Δεν έστειλα εγώ τραγούδι για να διαγωνιστώ, η ΕΡΤ μου ανέθεσε την εκπροσώπηση της Ελλάδας στην Eurovision. Από την στιγμή που πήγα εκεί όλα ήταν μαγικά. Θυμάμαι οτι δουλεύαμε πολύ, κάναμε ατέλειωτες πρόβες, πολλές συνεντεύξεις, βόλτες στο μέρος…Εδώ στην Ελλάδα ήταν λίγο δύσκολα γιατί δεν υπήρχε το μέσον που υπάρχει τώρα. Δεν έβγαινε τόσο πολύ έξω όλο αυτό το πράγμα με την Eurovision, ήταν τα πράγματα ακόμη στα σπάργανα. Θυμάμαι κάτι μονόστηλα που γράφανε και τίποτα άλλο. Τώρα η Eurovision έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις. Από εκει αποκόμισα μια τρομερή εμπειρία και θα έχω να το λέω. Η συνέπεια και ο επαγγελματισμός αυτόν των ανθρώπων, καμία σχέση με την Ελλάδα.

ΘΤ: Από τις συνεργασίες σου στην Ελλάδα ποιες παραμένουν αξέχαστες και γιατί;
ΚΓ: ‘Εχω κάνει πολλές σπουδαίες συνεργασίες δισκογραφικές και στις ζωντανές μου εμφανίσεις. ‘Ενα μεγάλο κομμάτι της δισκογραφίας μου ανήκει στον Φοίβο. Μαζί του έκανα τις μεγαλύτερες πωλήσεις της καριέρας μου. Συνεργάστηκα και με τον Αντώνη Βαρδή ο οποίος μου έγραψε ένα από τα ωραιότερα τραγούδια που έχω πει. Επίσης οι τελευταίοι μου δίσκοι είναι υπογεγραμμένοι από την Νίκο Αντύπα, μια συνεργασία για την οποία είμαι πολύ υπερύφανη γιατί μου εξέλιξε την καριέρα. ‘Εδωσε μια άλλη διάσταση σε αυτό που ήθελα να κάνω, πιο φτασμένα πράγματα και πιο ουσιαστικά.

ΘΤ: Κατά πόσο έχει επιρεάσει το διαδίκτυο την δισκογραφία των καλλιτεχνών; Ποια είναι τα θετικά και ποια τα αρνητικά του διαδικτύου;
ΚΓ: Στα θετικά θα έλεγα με το πάτημα ενός κουμπιού μπορείς να φτάσεις παντού, να μάθεις τα πάντα, να πάρεις πληροφορίες που δεν έχεις πάρει όλη σου την ζωή! Αυτό γίνεται τώρα με το διαδίκτυο και εμένα με γοητεύει πάρα πολύ. Δισκογραφικά σαφώς έχει κάνει κακό αλλά με τέτοια κρίση που υπάρχει είναι και αυτός ένας τρόπος που να μπορούμε να προβάλουμε τα τραγούδια μας πάρα πολύ γρήγορα. Το διαδίκτυο είναι ένα μέσον που βοηθάει πάρα πολύ τον καλλιτέχνη στην δουλειά του, όχι τόσο να εισπράξει χρήματα από τους δίσκους που πουλάει οσο για να φτάσει η δουλειά του πιο γρήγορα στους ακροατές. Από την στιγμή που δεν περιμένεις χρήμτα από την δισκογραφία καθώς ο καλλιτέχνης βγάζει το ψωμί του από τις ζωντανές εμφανίσεις, γιατί να μην μπορεί να δώσει στους ακροατές την καινούργια του δουλεία σαν δώρο; Εγώ έτσι το βλέπω πια το διαδίκτυο.
ΘΤ: Πώς περνάς τις ελεύθερες σου ώρες με τον Διονύση και τον Δημητράκη;
ΚΓ: Ο Δημήτρης είναι πολλές ώρες στο σχολείο, έρχεται σπίτι στις 4.00 με 5.00 και τις καθημερινές δεν προλαβαίνουμε να τον χαρούμε καθόλου. ‘Εχει διάβασμα, λίγες ώρες αγκαλία στον καναπέ με μια ταινία μέχρι να το πάρει ο ύπνος! Τα Σαββατοκύριακα πηγαίνουμε κοντινές εκδρομές, σινεμά, έξω για φαγητό και προσπαθούμε να κάνουμε πράγματα που όλη η οικογένεια να χαίρεται. Προσπαθούμε οι ελεύθερες ώρες να είναι ποιοτικές και ας μην είναι πολλές.
Προσωπικά μ’ αρέσει πολύ το διάβασμα, ο σινεμάς, το θέατρο και βόλτες εδώ που μένουμε γιατί είμαστε κοντά στην φύση. Η καθημερινότητά μου είναι πολύ απλή αλλά προσπαθώ να την κάνω και επική.

ΘΤ: Ετοιμάζεις κάποια καινούργια δουλειά;
ΚΓ: Ετοιμάζομαι να κάνω μια καινούργια ζωντανή εμφάνιση σε μια αίθουσα κινηματογράφου. Είναι κάτι που δεν έχει ξαναγίνει, είναι κάτι που έχω στο μυαλό μου πάρα πολλά χρόνια. Με τον Διονύση που είμαστε λάτρες του σινεμά, σκεφτήκαμε τι ωραία θα ήταν να βάλουμε μια εξέδρα στον κινηματογράφο και να κάνουμε μια παράσταση! Σκεφτήκαμε εκτός από τα νυχτερινά κέντρα, τι ωραία θα ήταν να έχουν οι καλλιτέχνες και ένα άλλο χώρο να εκφράζονται;
Αυτό λοιπόν μου δίνεται η ευκαιρία να το κάνω φέτος! Θα είναι μια δύοωρη μουσική παράσταση στην οποία θα πω πολλά από τα παλιά μου τραγούδια, με ενορχήστρωση του 2012, μερικά από τα καινούργια τραγούδια του Νίκου Αντύπα και τραγούδια από τον Ελληνικό κινηματογράφο. ‘Ολα αυτά θα είναι ντυμένα με φωτογραφίες μου, βιντειοκλίπ, και βιντεάκια που έχω κάνει τον τελευταίο καιρό. Επίσης θα είναι με εισητήριο κινηματογράφου για να είναι φτηνό για να μπορεί να έρθει ο κόσμος. Θα μπορεί ένας άνθρωπος να δει μια ταινία νωρίς και αργότερα το δικό μου πρόγραμμα! Το έχω σκεφτεί με τους συνεργάτες μου και έχω λαχτάρα και δίψα πότε θα ξεκινήσω.

ΘΤ: Πόσες φορές έχεις επισκεφτεί την Αυστραλία και ποιες είναι οι εντυπώσεις σου;
ΚΓ: Πολλές! Την Αυστραλία την επισκέπτομαι από τότε που δούλευα με τον Γιάννη Φλωρινιώτη αλλά και με τον Διονύση και μόνη μου. Πρέπει να έχω έρθει τέσσερις – πέντε φορές. Η Αυστραλία είναι μια τεράστια ‘Ηπειρος με τόσο πράσινο και χωρίς συνωστισμό καθώς είναι μικρός ο πληθυσμός.‘Ενας άνθρωπος μπορεί να ζήσει άνετα μέσα στην φύση. ‘Εχω χιλιάδες φωτογραφίες και από τις εμφανίσεις μου στην Αυστραλία και από τις βόλτες που κάνουμε εκεί. Συνήθως καθόμαστε για ένα μήνα μετά τις εμφανίσεις μου με Ελληνο – Αυστραλούς που είναι πολύ φιλόξενοι, φοβεροί οργανωτές και οι οποίοι μας κάνουν να περνάμε βασιλικά. Πολλοί από τους συνεργάτες μου λένε αν τους δινόταν η ευκαιρία να μείνουν μόνιμα, θα το έκαναν με μεγάλη χαρά!

ΘΤ: Κάποιο τελευταίο μήνυμα πριν κλείσουμε;
ΚΓ: Θέλω να δώσω ένα μήνυμα αισιοδοξίας. Πραγματικά εμείς εδώ στην Ελλάδα περνάμε μια κρίση και θέλω οι ‘Ελληνες σε όποιο μέρος του κόσμου και αν βρίσκονται να μας σκέφτεστε με αγάπη και να μας στέλνετε θετική ενέργεια και κουράγιο. Επίσης είναι προγραμματισμένο να σας επισκεφτούμε, ο Διονύσης κι εγώ, πριν το τέλος του 2012!

ΘΤ: Καίτη Γαρμπή ένα μεγάλο ευχαριστώ για τον χρόνο που διέθεσες να μιλήσεις μαζί μας σήμερα και ραντεβού στο τέλος της χρονιάς όταν μας επισκεφτείς.


http://radiosymban.com/2012/04/17/%CE%B7-kaith-%CE%B3%CE%B1%CF%81%CE%BC%CF%80%CE%B7-%CE%BC%CE%B9%CE%BB%CE%B1%CE%B5%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%81%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BF-%CF%83%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%B1%CE%BD/

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ