STAN & "Ζηλεύω που σ' έχει"!

 
 
 
 
 
 
O Stan, ο πιο αμφιλεγόμενος καλλιτέχνης των τελευταίων ετών επιστρέφει ανανεωμένος με το πρώτο του single Και "ζηλεύω που σ’έχει" νέο single, υπό τη νέα του δισκογραφική στέγη Panik Records & την ICON MUSIC Records, το οποίο θα αποτελέσει το hit του καλοκαιριού!
 
Με το πέρασμα του χρόνου, ο Stan εξελίσσεται & αποδεικνύει περίτρανα πως δεν επαναπαύεται!
 
Μετά τις τελευταίες του επιτυχίες, “Όταν Αγαπάς”, “Με Στεναχωρεί”, “Δε Σου Ανήκω” και “Παράξενο Παιδί” που κατάφεραν να αγγίξουν την κορυφή των ραδιοφωνικών Charts, o δημοφιλής ερμηνευτής και δημιουργός επιστρέφει δριμύτερος και υπόσχεται να μας ταξιδέψει και να μας ξεσηκώσει με την μουσική του.
 
Ο πιο ανατρεπτικός καλλιτέχνης της γενιάς του, με προβολές που ξεπερνούν τον αριθμό των 73.000.000 στο YouTube, έρχεται πιο από ποτέ για να κατακτήσει γι’άλλη μια φορά την κορυφή.
Και ζηλεύω που σ’έχει νέο single, η επιτυχία του καλοκαιριού είναι εδώ με τη στιχουργική υπογραφή του STAN, μουσική των Πάνου Βλασακούδη, Ιωσήφ Κοτσυφάκη, Μάνου Δεδεβέση, Σίμου Κίναλη & STAN, και παραγωγή της ICON MUSIC.
 
Σκηνοθεσία video clip: Ivana Kamberova
 
Απολαύστε το!
 
 
 
 
 
Είχες μια καρδιά να ζει για σένα
Φταίω που πίστεψα εσένα ξανά
Είχες τα φτερά μου τσακισμένα
όνειρα φυλακισμένα καλά
 
Που γυρίζεις και που να ‘σαι
Σε ποια αγκαλιά κοιμάσαι
Τόσα βράδια ζήσαμε τον έρωτα.

 Μόλις έρθεις στο μυαλό μου
Μου θυμίζεις όνειρό μου,
ό,τι ωραίο ζήσαμε παλιά.
 
 
Και ζηλεύω που σ’έχει
Η καρδιά μου αντέχει
Μόλις σε σκεφτώ, πάω να τρελαθώ
Και ζηλεύω που σ’έχει
Η καρδιά μου αντέχει
Πόνεσα πολύ κι έφταιγες εσύ
Και ζηλεύω που σ’έχει
Και ζηλεύω που σ’έχει
 
 
Ήσουν ένα όνειρο, μια τρέλα
Στη ζωή μου έλα ξανά
Είπες πως γεννήθηκες για μένα
Όμως ήταν ψέμα τελικά
 
Πού γυρίζεις και πού να ‘σαι,
Σε ποια αγκαλιά κοιμάσαι
Τόσα βράδια ζήσαμε τον έρωτα

 Μόλις έρθεις στο μυαλό μου,
Μου θυμίζεις όνειρό μου,
ό,τι ωραίο ζήσαμε παλιά.
 
 
Και ζηλεύω που σ’έχει,
Η καρδιά μου αντέχει.
Μόλις σε σκεφτώ, πάω να τρελαθώ
Και ζηλεύω που σ’έχει
Η καρδιά μου αντέχει
Πόνεσα πολύ κι έφταιγες εσύ
Και ζηλεύω που σ’έχει
Και ζηλεύω που σ’έχει

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ