Αποκλειστική συνέντευξη στον ΠΕΤΡΟ ΙΑΚΩΒΙΔΗ!

Συναντηθήκαμε ένα ζεστό απόγευμα που ο ήλιος έκαιγε και ανάμεσα στη φιλοσοφική συζήτηση που είχαμε αναπτύξει κάναμε και τη συνέντευξη αυτή που διαβάζετε…





Έχω διαβάσει σε συνέντευξη σου πως έχει φάει πολλές χυλόπιτες λόγω της δουλειάς σου. Αυτό δείχνει ευθύτητα και καλλιέργεια. Πόσο καλό ή κακό είναι αυτό στο χώρο της νύχτας;
Νομίζω ότι όλοι οι άνθρωποι το έχουν ζήσει αυτό. Δεν είναι κάτι περίεργο. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποιος που δεν το έχει βιώσει ποτέ. Προσπαθώ πάντα να είμαι ειλικρινής και να λέω αυτό που σκέφτομαι και έχω την εντύπωση ότι με έχει βοηθήσει. Οι άνθρωποι σε εκτιμούν αλλιώς όταν ξέρουν ότι λες τα πράγματα όπως τα βλέπεις. Ο πατέρας μου, μου είχε δώσει μια συμβουλή, να είμαι πάντα ο εαυτός μου και αυτό επιδιώκω πάντα.
 Τα τραγούδια σου έχουν γίνει γνωστά και τραγουδιούνται. Πώς         νιώθεις για αυτό;
Είμαι πολύ χαρούμενος! Λογικό δεν είναι; Όλοι οι τραγουδιστές αυτό θέλουν για τη μουσική τους! Να την γνωρίσει και να την αγαπήσει ο κόσμος! 
Δεν μπορώ να μη σε ρωτήσω…πώς σου φάνηκε όταν άκουσες για πρώτη φορά το τραγούδι σου στο ραδιόφωνο;
Συγκινήθηκα, ενθουσιάστηκα. Χάρηκα πάρα πολύ!
Πώς αντιδράς σε έντονες εκδηλώσεις θαυμασμού;
Δεν μπορώ να πω ότι δεν μου αρέσει! Προσπαθώ να το αντιμετωπίσω με χιούμορ, ανάλογα την περίπτωση!
Οι καλλιτέχνες που βασίζονται αποκλειστικά πάνω στο κύριο «όργανο» της δουλειάς τους, τη φωνή, έχουν λιγότερη ανάγκη τα Μέσα;
Κακά τα ψέματα, τα Μέσα είναι απαραίτητο εργαλείο για να γνωρίσει το ευρύ κοινό τη δουλειά σου και εσένα τον ίδιο! Όσο ταλαντούχος κι αν είναι κάποιος χρειάζεται και την προβολή για να τον γνωρίσει ο κόσμος!
Έρχονται στιγμές που εκνευρίζεσαι με πράγματα που παρατηρείς στο χώρο;
Τραγουδάω επαγγελματικά από πολύ μικρή ηλικία. Έχω δει πολλά και καλά και κακά. Έχω συμβιβαστεί με την ιδέα ότι ο συγκεκριμένος χώρος, όπως και όλες οι δουλειές, έχουν τα ελαττώματα και τα προτερήματά τους γι’αυτό και προσπαθώ να μην αφήνω καταστάσεις να με εκνευρίζουν. Είναι ψυχοφθόρο! Το μόνο που με απασχολεί είναι να κάνω όσο καλύτερα γίνεται τη δουλειά μου.
Ένιωσες ποτέ να έχεις αδικηθεί;
Όλοι δεν το νιώθουμε αυτό; Είτε ισχύει είτε όχι, όλοι οι άνθρωποι μπαίνουμε σ’αυτή τη διαδικασία! Κάποια στιγμή ο καθένας απο μας αδικείται! Αλλά στο τέλος νομίζω παίρνουμε ό,τι αξίζουμε!
Ποιο είναι το μεγαλύτερο προτέρημα και ελάττωμα σου;
Είμαι πολύ εργατικός και πολύ ξεροκέφαλος!
Σε ενοχλεί ο ανταγωνισμός που υπάρχει στη νύχτα;
Παντού υπάρχει ανταγωνισμός. Ίσως να είναι πιο έντονο στο δικό μας χώρο αλλά νομίζω ότι είναι απαραίτητο να υπάρχει. Σε βοηθάει να εξελιχθείς και να γίνεις καλύτερος!

Θυμάσαι ένα αστείο περιστατικό την ώρα που είσαι στην πίστα και τραγουδάς;
Έχουν συμβεί διάφορα! Και όσον αφορά τον κόσμο που μπορεί να έχει πιει λίγο παραπάνω και να ανεβαίνουν στη σκηνή και να κάνουν το δικό τους show αλλά και αστεία περιστατικά μεταξύ μας με την ορχήστρα μου που γελάμε μόνοι μας και δεν το καταλαβαίνει ο κόσμος.
Συναναστρέφεσαι καθημερινά με δεκάδες ανθρώπους. Πώς τα πας με την εμπιστοσύνη;
Δεν εμπιστεύομαι τόσο εύκολα, εκτός από πολύ δικούς μου ανθρώπους που τους γνωρίζω χρόνια, αλλά γενικά είμαι πολύ ανοιχτός ως άνθρωπος. Μου αρέσει να κάνω καινούργιες γνωριμίες και είμαι πολύ κοινωνικός. Αν μου αποδείξει κάποιος ότι δεν είναι άξιος εμπιστοσύνης απλά θα απομακρυνθώ!
Ανασφάλειες έχεις ως καλλιτέχνης;
“Εννοείται! Οι ανασφάλειες και το άγχος πάντα υπάρχουν αλλά προσπαθώ να τα εκμεταλλεύομαι δημιουργικά!”
Που θέτεις τα προσωπικά σου όρια; Δηλαδή τι θα θυσίαζες για χάρη του επαγγέλματός σου;
Εχω ήδη κάνει αρκετές θυσίες για  αυτό που αγαπώ, κι εγώ και η οικογένειά μου για να με βοηθήσει. Αυτό που δε θα θυσίαζα είναι οι αρχές μου και ο χαρακτήρας μου.
Έτυχε ποτέ κάποιος συνεργάτης σου να σου ζητήσει να προβάλλεις κάτι με τρόπο ώστε να πουλήσεις περισσότερο;
Όχι δεν έτυχε. Έχω την τύχη (και το επιδίωξα κιόλας)  να έχω δίπλα μου συνεργάτες που ο τρόπος σκέψης μας είναι παρόμοιος όσον αφορά αυτά τα θέματα οπότε δεν προέκυψε ποτέ τέτοιο πρόβλημα.
Όνειρα για το μέλλον;
“Να μπορέσω να συνεχίσω να κάνω αυτό που αγαπώ, να κάνουμε ωραία τραγούδια που να αγαπάει ο κόσμος!
Πού θα εμφανίζεσαι το καλοκαίρι;
Μέχρι τις 30/07 θα είμαστε στο Fantasia με τον Κωνσταντίνο Αργυρό, την Ελένη Φουρέιρα και τη Φανή Δρακοπούλου και μετά θα κάνουμε κάποιες εμφανίσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό!
Πώς μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σου, οι θαυμαστές σου;
Στο Fantasia και στις εμφανίσεις μου,  και εννοείται στα social media! (FB, Instagram, Twitter)
Ονειροπολείς;
“Δεν γίνεται αλλιώς! Ναι μου αρέσει να κάνω όνειρα! Αλλά ταυτόχρονα είμαι και ρεαλιστής και προσπαθώ να βλέπω την πραγματικότητα!”



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ