ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - Σμάρω Γεωργίου

Αυτή τη φορά, έχω την τιμή μα & τη χαρά να φιλοξενώ στις mousikesnotes την πολυαγαπημένη μου ραδιοφωνική παραγωγό Σμάρω Γεωργίου, που μας κρατάει συντροφιά από τη συχνότητα του Palace radio fm 91,4 στη Λάρισα, σε μια συνέντευξη γεμάτη μουσική!



Ραδιόφωνο... πώς μπήκες στη ζωή σου;
"Το ραδιόφωνο ήρθε στη ζωή μου εντελώς τυχαία και σε ηλικία δεκατεσσάρων ετών. Μέχρι τότε ήμουν ένα παιδί που αγαπούσε το ραδιόφωνο ως ακροατής και μόνο! Μου δόθηκε μια ευκαιρία εντελώς τυχαία και από τότε ζω κυριολεκτικά πίσω από το μικρόφωνο!"


Παντελής Παντελίδης...μεγάλο κεφάλαιο στο ελληνικό τραγούδι μα και γνωστή αδυναμία δικιά σου!
"...ναι ε;;;αχ μωρέ Παντέλο... η αλήθεια είναι οτι στην εκπομπή μου Κέλλυ παίζω και έπαιζα πολλά τραγούδια του Παντελή και ίσως γι'αυτό με έχουν συνδυάσει με αυτό και χαίρομαι.... ο Παντελής ήταν και θα είναι κάθε βράδυ στη μουσική μας παρέα εδώ στον Palace 91,4... Δεν σου κρύβω όμως ότι στην αρχή ζήταγαν οι ακροατές μας τραγούδια του. Ωστόσο όμως δεν μπορούσα να τα ακούω στα ακουστικά μου και έκλεινα την μουσική μέχρι να τελειώσει.."

Υπάρχουν καλές εκπομπές σήμερα στα ερτζιανά κύματα;
"Δεν ξέρω αν υπάρχουν καλές ή κακές...ξέρω μόνο ότι για να κάνεις ραδιόφωνο πρέπει πρώτα να το δεις σαν χόμπι και αργότερα κάνεις το χόμπι σου επάγγελμα...αν σου φύγει αυτό το ψώνιο είναι καλύτερα να σταματήσεις γιατί ο κόσμος να ξέρεις καταλαβαίνει πότε προσποιείσαι και πότε όχι στο μικρόφωνο...και ο κόσμος ξέρεις είναι ο πιο αυστηρός κριτής."

Αναμφισβήτητα κάνεις πολύ καλές εκπομπές για αυτό και έχεις η εκπομπή σου έχε τέτοια απήχηση...
εν νομίζω Κέλλυ μου ότι υπάρχει μυστικό για μια καλή εκπομπή ...όταν φοράω τα ακουστικά και είμαι έτοιμη για το πρώτο μου on είμαι μόνο εγώ-ξεχνάω τα πάντα...δεν ξέρω πως να στο εξηγήσω(είναι η μαγεία που σου έλεγα και πριν)... όλα γίνονται από μόνα τους!!!"

Αγαπημένο σου all time classic τραγούδι;
"Δεν έχω κάποιο αγαπημένο τραγούδι all time classic ,αλλά τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο έχω κόλλημα -τρελό όμως με το "Τίποτα" του Παντέλο....(τι άλλο θα έλεγα Κέλλυ μου::;)"


Μίλησε μας για την εκπομπή που παρουσιάζεις!
"Τα περισσότερα χρόνια που είμαι στο ραδιόφωνο η εκπομπή μου είναι βραδινή Οι βραδινές ώρες βοηθάνε πολύ στο να ανοιχτεί κάποιος, να σε εμπιστευτεί, να αγαπήσει, να πονέσει, οπότε καταλαβαίνεις ότι είμαι πολύ πλούσια από εμπειρίες, αλλά και ιστορίες ακροατών.  
Αν κάποιος συντονιστεί στην εκπομπή μου θα ακούσει πρώτες μεταδόσεις-συνεντεύξεις αγαπημένων καλλιτεχνών-τι παίζει στη πόλη και όχι μόνο και φυσικά θα γίνει μέρος της παρέας μας! Μπορείτε να με ακούτε από τη συχνότητα του Palace radio fm 91,4 από τις 18:00-21:00."


Τι σημαίνει για σένα το ραδιόφωνο;
"Έχω μεγαλώσει μέσα στο ραδιόφωνο. Όλες τις χαρές και τις λύπες μου τις έχω περάσει πίσω από ένα μικρόφωνο, οπότε δύσκολα μπορώ να φανταστώ την ζωή μου έξω από αυτό. Νομίζω ότι είναι κάτι παραπάνω από έρωτας..είναι μαγεία!"


Ποια συνέντευξη από όσες έχεις κάνει μέχρι τώρα έχεις απολαύσει ιδιαίτερα;
"Μία από τις συνεντεύξεις που απόλαυσα πολύ ραδιοφωνικά ήταν με τον Νίκο Οικονομόπουλο στα πρώτα του βήματα και ο λόγος, επειδή ήταν από τις πιο χαλαρές συζητήσεις on air.Η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα να τον συναντήσω ξανά μετά από τα χρόνια που μεσολάβησαν πιο πολύ για να δω αν παραμένει το αθώο και συνεσταλμένο παιδί που γνώρισα τότε."





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ