Αποκλειστική συνέντευξη στον ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΟ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ!

Τον Κωνσταντίνο Χριστοφόρου τον γνωρίζω μουσικά από τα πρώτα του βήματα! Τον γνώρισα πριν πολλά χρόνια όταν ακόμα ήταν μέλος στους One και μάλιστα ήταν και από τις πρώτες μου μεγάλες συνεντεύξεις! Παραμένει απλός και προσιτός, που σε κάνει να νιώθεις άνετα αφού οι ατάκες του σε ξεκλειδώνουν και σε χαλαρώνουν!
"Και βάζω ένα Πάριο" και ξεκινάμε!



Θα γυρίσω το ρολόι του χρόνου πίσω και θα το σταματήσω στην τελευταία τηλεοπτική συνέντευξη που είχες δώσει ως μέλος του συγκροτήματος One στην Έλενα Κατραβά που δήλωσες πως αποχωρείς από το συγκρότημα… τι έχει αλλάξει από τότε;
“Κατ’ αρχάς είμαι 13 χρόνια μεγαλύτερος, χαχαχαχα! Λοιπόν προέκυψαν 5 δίσκοι, 15 σόλο επιτυχίες, απίστευτες συνεργασίες και ένας Κωνσταντίνος αυτόνομος, αυτάρκης και κατασταλαγμένος μουσικά και όχι μόνο.”
Σε δικαίωσε η απόφαση σου αυτή για σόλο καριέρα;
“Πιστεύω πως ναι! Η προηγούμενη μου απάντηση νομίζω το αποδεικνύει.”
Τι είναι η Eurovision για σένα;
“Ένας αγαπημένος θεσμός, εφαλτήριο για την καριέρα μου, πρόκληση, εθισμός, λατρεία  και μια πηγή αξέχαστων αναμνήσεων και σπουδαίων εμπειριών.”
Κύπρος και Ελλάδα…ποιο κοινό είναι πιο ζεστό;
“Ένα και το αυτό. Ζεστό, αυστηρό και απαιτητικό με μικρές διαφορές ανά περιοχή.”
Το τελευταίο σου τραγούδι “Κα βάζω ένα Πάριο” έχει προκαλέσει αίσθηση και ακούγεται πολύ.
“Ναι και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό. Πάει εξαιρετικά και αυτό οφείλεται στην ιδέα και στη μαγική στιγμή και τρόπο που προέκυψε αλλά πάνω απ’όλα στην παρουσία του σπουδαίου Γιάννη Πάριου σ’αυτό!”
Είσαι πολλά χρόνια στο χώρο και έχεις συνεργαστεί με πολλούς καλλιτέχνες. Ποια συνεργασία σου ξεχωρίζεις;
“Αυτή με το Γιάννη Πάριο θα μου μείνει αξέχαστη για πολλούς λόγους!! Και πάντα θα βάζω ένα Πάριο, τέρμα, χαχα!”

Πώς βιώνεις την κρίση;
“Με υπομονή , σοβαρότητα και αυτοκριτική. Μας έπληξε όλους η κρίση και έχουμε όλη μια κάποια ευθύνη για αυτό. Πρέπει να διδαχτούμε πολλά και να μην επαναλάβουμε τα λάθη μας και να απαιτήσουμε και από τους κυβερνώντες να κάνουν το ίδιο, ουσιαστικά και αληθινά.”
Ενώ γενικά σαν άνθρωπος είσαι low profile στα live σου μεταμορφώνεσαι. Πώς γίνεται αυτό;
“Πολύ απλά η σκηνή είναι ο φυσικός μου χώρος, ο ουρανός μου και η γη μου! Εκεί νιώθω ότι είμαι «ανίκητος» , εκεί δημιουργώ!
Με τη γυμναστική έχεις πολύ καλή σχέση. Είναι θέμα επιλογής ή ανάγκης λόγω της δουλειάς που κάνεις;
Θέμα επιλογής ήταν πάντα! Για μένα και μόνο. Υγεία και ευεξία. Απλά βοηθά ευτυχώς και στη δουλεία μου που κακά τα ψέματα η εμφάνιση είναι σημαντική.”
Ποια είναι η σχέση σου με το κοινό;

“Ένα δούναι και λαβείν σεβασμού, αγάπης και ιδιαίτερης επαφής με τη μουσική.”


Σου αρέσει που είσαι αναγνωρίσιμος;
“Ναι αμέ, σε όλους αρέσει ότι και να λένε. Φτάνει να μην είναι αυτοσκοπός και να μην οδηγεί σε φαιδρές και ακραίες συμπεριφορές.”
Πώς τα πας με το διαδίκτυο; Είσαι φαν;
Βεβαίως. Πρέπει να συμβαδίζουμε με τις επιταγές των εποχών.
Έχει γοητεία το διαδίκτυο και είναι συναρπαστικό.”
Ποιο είναι το μεγαλύτερο λάθος πού έχεις κάνει στην καριέρα σου; Θα το διόρθωνες αν μπορούσες;
“Για ότι έχω κάνει δε μετανιώνω , δε μετανιώνω που λέει και το τραγούδι.
Δεν υπάρχει κάτι τόσο μεγάλο και τραγικό βέβαια για να πω την αλήθεια.”
Έχεις υπάρξει ποτέ μοναχικός;
“Συνέχεια. Αγαπώ τη μοναξιά μου , κάνουμε παρέα και βγαίνουν πολλά καλά απ’ αυτή. Με οδηγεί μοιραία στους πραγματικούς φίλους. Αντιφατικό αλλά και τι δεν έχει δύο όψεις στη ζωή.”
Τι προσδοκείς από το μέλλον τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο;
“Να’ μαι καλά , να μπορώ να τραγουδώ και να βγάζω καλά τραγούδια που να τα αγαπώ εγώ και ο κόσμος!”
Έχεις κερδίσει αρκετά χρήματα από αυτή τη δουλειά;
Αρκετά. Δόξα τω Θεώ δεν έχω κανένα παράπονο! Ευλογημένος είμαι σ’αυτό το κομμάτι. Δούλεψα και δουλεύω πολύ ακόμα και δε  μου χαρίστηκε τίποτε και αυτό μου δίνει απόλυτη ικανοποίηση.”
Πώς φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε πέντε χρόνια;
“Πάντα παιδί στη ψυχή!!!! Μόνο έτσι δημιουργώ, μόνο έτσι ζω!”
Είσαι ερωτευμένος αυτό το διάστημα;
“Όχι και να πω την αλήθεια δε μου λείπει και ιδιαίτερα.”
Πού εμφανίζεσαι αυτή την εποχή;
“Είναι καλοκαίρι και έτσι έχω την καλοκαιρινή μου περιοδεία σε Ελλάδα και Κύπρο , όπως σχεδόν κάθε χρόνο, ειδικά φέτος που το “Και βάζω ένα Πάριο” πάει τόσο καλά και είναι φρέσκο. Αγαπώ τις περιοδείες πολύ!”
Αγαπημένο σου all time classic, τραγούδι;
“Είναι τόσα πολλά , σπουδαία και αξεπέραστα. Σας λέω ένα από αυτά που μου έρχεται τώρα στο μυαλό: “Η μπαλάντα των αισθήσεων και των παραισθήσεων” του Μάνου Χατζιδάκι.”




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ