Αποκλειστική συνέντευξη στον ΠΡΟΔΡΟΜΟ!

Μπορεί να έχει κάνει σπουδές στα ναυτιλιακά όμως τελικά η μεγάλη του αγάπη, το τραγούδι, τον κέρδισε! Ο λόγος για τον Πρόδρομο, τον γιο του Αντύπα που έχει καταφέρει ήδη να προκαλέσει αίσθηση στα καλλιτεχνικά δρώμενα!
Απολαύστε τον!




Θα ξεκινήσω κάνοντας την κλασσική ερώτηση. Είσαι γιος ενός πολύ μεγάλου τραγουδιστή, του Αντύπα. Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να είσαι γιος του και να θες να ακολουθήσεις τα βήματα του;
“Έχω την τύχη να είμαι γιος ενός σπάνιου ανθρώπου και ενός μοναδικού ερμηνευτή! Όλο αυτό για εμένα είναι ευλογία και τίποτα άλλο!
Η οικογένεια μου είναι η δύναμη μου σε ότι κάνω, οπότε μόνο καλά έχει να μου δώσει το γεγονός πως ο πατέρας μου είναι αυτός που είναι! ”
Το ότι μεγάλωσες σε άκρως μουσική οικογένεια πιστεύεις πώς ήταν ο λόγος πού θέλησες να γίνεις τραγουδιστής;
“Σίγουρα έχει επηρεάσει την αγάπη μου για τη μουσική, γιατί μεγάλωσα μέσα σε ένα σπίτι που πάντα κάποιος τραγουδούσε, είτε ήταν ο πατέρας μου, είτε η αδερφή μου, είτε η γιαγιά μου, είτε εγώ.”
Μίλησε μας για το νέο σου κομμάτι!
“Το “Έλα απόψε” είναι το νέο μου τραγούδι που κυκλοφορεί εδώ και ένα μήνα. Είμαι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα που βγήκε γιατί είναι ένα κομμάτι που έγραψα εγώ και εκφράζει τη διάθεση που έχω αυτήν την περίοδο αλλά και τον Πρόδρομο σαν άνθρωπο. Είναι ένα χαρούμενο ζωντανό και ρυθμικό κομμάτι, είναι ένα όμορφο τραγούδι και μακάρι να αγαπηθεί από τον κόσμο! ”
Πού θες να φτάσεις επαγγελματικά;
“Θέλω να είμαι ευτυχισμένος με αυτό που κάνω, να με γεμίζει και να βλέπω πως ευχαριστεί και τον κόσμο… έχω πολλά όνειρα και πολλές φορές κλείνω τα μάτια μου πριν κοιμηθώ και ονειρεύομαι όμορφες στιγμές που αφορούν τη δουλειά μου. Έμαθα όμως από μικρός να βάζω μικρούς και κοντινούς στόχους για να φτάσω το μακρινό όνειρο…”
Μίλησε μας για σένα!
“Είμαι ένας άνθρωπος που μεγάλωσε με πολύ αγάπη, καλοσύνη και χαμόγελα! Έτσι είμαι και με όλον τον κόσμο, μου αρέσει να περνώ όμορφα, να ζω στιγμές με φίλους, τη σχέση μου, να γελώ, να τραγουδώ, να προσεύχομαι! Είμαι πολύ ντροπαλός και πολύ ευαίσθητος! Λατρεύω το ποδόσφαιρο, το μπάσκετ και τις ταινίες!”
Με ποιους θα ήθελες να συνεργαστείς;
“Έχω συνεργαστεί με πολλούς και σπουδαίους τραγουδιστές, δόξα τον Θεό! Εκείνος όμως που θα ήθελα πολύ να συνεργαστώ μαζί του είναι ο Μιχάλης Χατζηγιάννης.!”
Θα ήθελε να συνεργαστείς με τον πατέρα σου;
“Ήταν όνειρο ζωής και το έζησα και ειλικρινά δεν μπορώ να περιγράψω την πρώτη φορά που στάθηκα δίπλα του για να κάνουμε ντουέτα!”
Προτιμάς μεγάλη πίστα ή μικρό μαγαζί;
“Δεν είμαι σε θέση ακόμα να προτιμάω, αλλά επειδή έχω τραγουδήσει και στα δυο δεν είχα κανένα πρόβλημα σε κανένα χώρο. Υπάρχουν θετικά και αρνητικά και στα δυο, αλλά άμα πατάς καλά στα πόδια σου και θες να ευχαριστήσεις τον κόσμο που έχει έρθει για να σε δει, όπου και αν είσαι θα το κάνεις από την καρδιά σου!”
Ποια είναι η σχέση σου με τους συναδέλφους σου;
“Πάντα έχω πολύ καλές σχέσεις! Θεωρώ, και μακάρι να βγω αληθινός με το χρόνο, πως έχω κάνει κάποιες καλές φιλίες με σπάνιους ανθρώπους!”
Πώς σε αντιμετωπίζουν;
“Μέχρι στιγμής με σεβασμό και με πολλά χαμόγελα!”
Τι σου δίνει χαρά;
“Οι γονείς μου, η σχέση μου, οι φίλοι μου, η κιθάρα μου και ο κούκλος ο αδερφός μου!”
Όνειρα και σχέδια για το μέλλον;
“Σχέδια όχι! Όνειρα πολλά, μικρά μικρά και μακάρι να με αξιώσει ο Θεός να τα πετύχω…”
Ποια στιγμή σε έχει στιγματίσει επαγγελματικά και θα ήθελες να την ξανά ζήσεις;
“Η πρώτη φορά που τραγούδησα σε συναυλία με τον πατέρα μου!”
Ποιανού καριέρα τραγουδιστή θα ήθελες να ακολουθήσεις;
“Δεν θα ήθελα να κάνω κάποιου την καριέρα, θα ήθελα όμως να πω κάποια στιγμή στη ζωή μου ερωτικά κομμάτια σαν του Χατζηγιάννη, χορευτικά σαν του Βέρτη, και καψούρας σαν του Αντύπα!”
Αγαπημένο τραγούδι;
“Είναι ξένο και συγκεκριμένα το “Dont go away” των Oasis!”
Θα πήγαινες ποτέ στην Eurovision;
“Δεν νομίζω πως θα μπορούσα να ανταπεξέλθω σε κάτι τέτοια αλλάς αν ιδέα μου αρέσει… οπότε, φυσικά και θα πήγαινα και θα ένιωθα και πολύ περφήφανος!”
Πιστεύεις στο Θεό;
“Πιστεύω στο Θεό, προσεύχομαι και παίρνω μεγάλη δύναμη από Εκείνον!”
Τι φοβάσαι;
Τον θάνατο!
Τι εύχεσαι στον εαυτό σου;
“Να είναι γερός, υγιής, να ονειρευτεί και να παλεύει για τα όνειρα του και να μην αλλάξει ποτέ σαν άνθρωπος!”
Πού μπορούμε να σε απολαύσουμε;
“Τώρα κάνω κάποιες συναυλίες σε όλη την Ελλάδα και συζητάω για τον χειμώνα αλλά δεν έχω καταλήξει ακόμα! Να ευχηθώ καλό καλοκαίρι σε όλους!”
Πού μπορούν να σε βρουν οι θαυμαστές σου και να επικοινωνήσουν μαζί σου;
Στο instagram prodromos_maz & στο facebook prodromos!







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ