Συνέντευξη στον Βασίλη Καρρά

Γνωρίζω τον Βασίλη Καρρά από όταν ήμουν μικρό κοριτσάκι. Μεγάλωσα με τα τραγούδια του, τον έχω δει άπειρες φορές να τραγουδάει με γουρλωτά μάτια και πάντα με κάνει να νιώθω ότι δεν υπάρχει κανείς σαν και αυτόν. Γιατί απλά είναι μοναδικός…





 “Είμαι πολύ χαρούμενος που έχω κάνει το όνειρο μου πραγματικότητα. Και φυσικά εννοώ, πως έκανα επάγγελμα αυτό που αγαπούσα, το τραγούδι και τα κατάφερα. Θεωρώ πως είμαι τυχερός χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως δεν έχω δουλέψει πολύ ή δεν έχω προσπαθήσει. Δεν μου χαρίστηκε τίποτα!”

  “Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος με τις επιλογές μου. Δεν θυμάμαι να σου πω ότι την τάδε χρονική στιγμή έκανα αυτό το λάθος ή ότι έπρεπε να έχω αντιδράσει αλλιώς. Και μην ξεχνάς πως αυτές οι επιλογές μου με έφεραν εδώ που είμαι σήμερα.”


 “Το χωριό της Ειρήνης, βρίσκεται στην Καρδία Θεσσαλονίκης και αντιπροσωπεύει το πνεύμα της αυθεντικής φιλίας και της φιλοξενίας. Πρωταρχικός στόχος ήταν να γίνει το χωριό αυτό, ο αγαπημένος τόπος ξεκούρασης και διασκέδασης.”






Το όνομα σας είναι συνώνυμο της επιτυχίας. Πώς αισθάνεστε για αυτό;
“Είμαι πολύ χαρούμενος που έχω κάνει το όνειρο μου πραγματικότητα. Και φυσικά εννοώ, πως έκανα επάγγελμα αυτό που αγαπούσα, το τραγούδι και τα κατάφερα. Θεωρώ πως είμαι τυχερός χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως δεν έχω δουλέψει πολύ ή δεν έχω προσπαθήσει. Δεν μου χαρίστηκε τίποτα!”
Πόσο δύσκολο ή εύκολο είναι να είστε τόσα χρόνια στο προσκήνιο;
“Όπως σου είπα, έχω μοχθήσει πολύ. Βλέπεις τι γίνεται στο καλλιτεχνικό προσκήνιο, τίποτα δεν είναι σταθερό, αντιθέτως όλα είναι ευμετάβλητα.”
Είστε περήφανος για την μέχρι πορεία σας;
“Θα ήμουν αχάριστος αν έλεγα το αντίθετο.”
Θα θέλατε να αλλάξετε κάποια πράγματα στον επαγγελματικό σας δρόμο;
“Σε γενικές γραμμές είμαι ευχαριστημένος με τις επιλογές μου. Δεν θυμάμαι να σου πω ότι την τάδε χρονική στιγμή έκανα αυτό το λάθος ή ότι έπρεπε να έχω αντιδράσει αλλιώς. Και μην ξεχνάς πως αυτές οι επιλογές μου με έφεραν εδώ που είμαι σήμερα.”
Τα τραγούδια σας έχουν προκαλέσει αίσθηση και συγκεκριμένα το “Όπως παλιά” και το “Πριγκηπέσα”. Δεν μπορώ να μην σας ρωτήσω αν ξέρετε να ξεχωρίζετε τα σουξέ.
“Δεν μου αρέσει αυτή η λέξη και αυτό επειδή νομίζω πως έχω αποδείξει αυτά τα χρόνια ότι με ενδιαφέρουν τα καλά τραγούδια. Φυσικά, το καλύτερο είναι ένα καλό τραγούδι να το αγαπάει ο κόσμος και να το υποστηρίζει. Αυτή είναι η πραγματική επιτυχία του τραγουδιστή. Κάποια τραγούδια ξεχωρίζουν με το πρώτο άκουσμα, κάποια άλλα πάλι είναι κατευθείαν για πέταμα.”
Τι πιστεύετε ότι ζητάει ο κόσμος από ένα τραγούδι;
“Να έχει σωστό στίχο και η μουσική να είναι προσεγμένη.”
Γιατί δεν γράφονται πια καλά τραγούδια;
“Πάντα γράφονται καλά τραγούδια απλά για κάποιους λόγους, δεν γίνονται πάντοτε γνωστά.”
Ποια είναι η γνώμη σας για το κύμα τραγουδιστών που σκάει συνέχεια;
“Είναι καλό να υπάρχει πληθώρα ώστε να έχει ο κόσμος το δικαίωμα της επιλογής. Από κει και έπειτα, αυτοί που πραγματικά αξίζουν θα ξεχωρίσουν.”
Εσείς ωστόσο πάντα στηρίζετε τα νέα παιδιά και το έχετε αποδείξει αυτό.
“Αγαπάω τα νέα παιδιά και τα στηρίζω πάντα. Θα ΄ταν κρίμα αν δεν το έκανα.”


Είστε μεγάλο όνομα στο ελληνικό πεντάγραμμο ωστόσο ποτέ κανείς δεν βρέθηκε να πει κάτι κακό για εσάς. Σας αρέσει το low profile ή απλά είστε έτσι;
“Είμαι αληθινός, έτσι είμαι. Δεν κάνω κάτι με σκοπιμότητα.”
Είστε ένα άνθρωπος ευθύς και ειλικρινής. Θεωρείτε πώς αυτό στις μέρες μας είναι καλό;
“Η ειλικρίνεια είναι μεγάλο προτέρημα για μένα. Δεν θα μπορούσα να είμαι αλλιώς ή δεν θα μπορούσα να κρύψω κάτι μόνο και μόνο για να ΄μαι αρεστός.”
Γιατί υπάρχει τόση υποκρισία στη νύχτα;
“Πίστεψε με, και η μέρα από την ίδια υποκρισία διακρίνεται.”
Έχετε δημιουργήσει ποτέ θέμα για την μαρκίζα;
“Δεν είμαι άνθρωπος που τσακώνεται αλλά άνθρωπος συζητήσιμος. Όλα λύνονται και διορθώνονται με την συζήτηση.”
Αλήθεια, πώς αντιδράσατε στην οικονομική κρίση;
“Όπως όλος ο κόσμος. Τα πράγματα δυσκόλεψαν πολύ και πίστεψε με δεν τα αντιμετωπίζω αψήφιστα.”
Ρίξατε καθόλου το νυχτοκάματο σας;
“Προσαρμόζομαι πάντα στα εκάστοτε δεδομένα.”
Ποια είναι η σχέση σας με τους συναδέλφους;
“Άριστη, δεν έχω να χωρίσω τίποτα.”
Έχετε μια ευτυχισμένη οικογένεια εδώ και πολλά χρόνια. Υπάρχει μυστικό για αυτό;
“Αγάπη, σεβασμός και κατανόηση. Και ειδικά λόγω της δουλειάς μου εμπιστοσύνη. Αν δεν τα έχει αυτά ένα ζευγάρι καλό είναι να μην προβαίνει στην διαδικασία του γάμου. Για αυτό χωρίζουν τα ζευγάρια σήμερα.”
Έχετε υπέροχη σχέση και με την κόρη σας…
“Η Ειρήνη, είναι η προέκταση μου. Είναι δυνατόν να μην έχω καλή σχέση μαζί της;”
Μιλήστε μας για το χωριό της Ειρήνης.
“Το χωριό της Ειρήνης, βρίσκεται στην Καρδία Θεσσαλονίκης και αντιπροσωπεύει το πνεύμα της αυθεντικής φιλίας και της φιλοξενίας. Πρωταρχικός στόχος ήταν να γίνει το χωριό αυτό, ο αγαπημένος τόπος ξεκούρασης και διασκέδασης.”
Τι θα θέλατε να είναι “Όπως παλιά”;
“Η οικονομία (γέλια)!”







Η συνέντευξη αυτή είναι αναδημοσιευμένη από το περιοδικό "Πίστα"!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ