Αγαπημένες μπαλάντες...γίνεται; Και όμως γίνεται!

Είναι Αύγουστος και το σύνηθες είναι να ακούμε ξεσηκωτικές & καλοκαιρινές μελωδίες! Όμως, είπα να σπάσω τον κανόνα και να το γυρίσω σε πιο slow κομμάτια... 

Δεν μπορούσα παρά να μην αρχίσω με τον Γιώργο Σαμπάνη και το "Να ΄ρθεις". Μια αισθαντική μπαλάντα, με έντονη μουσική και στίχο που σ' ταξιδεύει σε ουρανούς και σβηστά άστρα...

https://www.youtube.com/watch?v=6OvslMXQ9jU

Να 'ρθεις
Θα στο πω πνίγοντας το λυγμό
μ΄όποιον κι αν βρεθώ εσένα συναντάω.
Θα στο πω πως και τον ουρανό
για σένα τον κοιτάω, άστρο μου σβηστό
Εγώ έμαθα τη γλώσσα της σιωπής
κι εξηγώ όσα ποτέ δεν θα μου πείς.
Να ‘ρθείς, τελειώσανε τα αστεία
Να ζείς, ποτέ δεν είν αργά
Να ‘ρθείς, να γράψουμε ιστορία
Όλους τους φόβους να σκεπάσεις με φιλιά
Να ρθείς, για πάντα μια φορά
Θα στο πω σου ‘χω φυλάξει εδώ
έναν εαυτό και σπάνιο και ξένο.
Θα στο πω ήμουν απάντα εγώ
καλώδιο κομμένο, τώρα σου μιλώ.
Καρδιά είχα κλειστή, σαν θυρίδα μυστική,
κι όμως τρύπωσες στη θέση μιας πληγής,
που χαϊδεύω ώσπου να ‘ρθείς.


Ο Στέλος Ρόκκος μας τραγουδά "Κι έμεινα εδώ" σε μια μπαλάντα που έγινε ο ύμνος των ερωτευμένων και τραγουδήθηκε όσα λίγα. Αν και στην αρχή όταν το εν λόγω κομμάτι πρωτοβγήκε ήταν outsider τελικά έκανε την ανατροπή!

Κι έμεινα εδώ
Κάποιο βράδυ σου ‘χα πει πως θέλω
να γυρίσω όλο το κόσμο, όλο το κόσμο
Και συ μου γέλασες γλυκά και μου πες
το φιλί μου μυρίζει δυόσμο, μυρίζει δυόσμο

Κάποιο βράδυ σου ‘χα πει πως θέλω
να πετάξω σαν πουλί πάνω από το κόσμο
Και συ ζωγράφισες φτερά σ’ ένα λευκό χαρτί
και μου πες φως μου, μη φύγεις φως μου

Κι έμεινα εδώ να μη σου λείψει τίποτα
Έμεινα εδώ να μη φοβηθείς
Να μη μείνεις μόνη σου και `γω στο τίποτα
Έμεινα εδώ να μη μαραθείς

Κάποιο βράδυ μου ‘χες πει πως πρέπει
να γεννήθηκα για σένα, μόνο για σένα
Και `γω σε πήρα αγκαλιά και χάθηκα
στα μάτια σου τα μαγεμένα, τα μαγεμένα

Κάποιο βράδυ μου ‘χες πει πως δεν μπορείς
να ζήσεις μια στιγμή χωρίς εμένα
Και ‘γω δε μίλησα ξανά
γιατί στα χέρια μου είχα εσένα μόνο εσένα

Κι έμεινα εδώ να μη σου λείψει τίποτα
Έμεινα εδώ να μη φοβηθείς
Να μη μείνεις μόνη σου και ‘γω στο τίποτα
Έμεινα εδώ να μη μαραθείς.



Η φωνή του είναι συνδεδεμένη με το γνήσιο λαϊκό τραγούδι και έχει ερμηνεύσει τραγούδια που γνώρισαν μεγάλη επιτυχία και έγιναν παρακαταθήκη στο τραγούδι. Το "Τι είπες τώρα" είναι ένα έντονο μουσικό τραγούδι, μπαλάντα, ντυμένο μοναδικά!


Τι είπες τώρα
Κανείς μου είπες δεν μπορεί
το αύριο να ξέρει
αυτά να ξέρει η καρδιά
και κάνει ότι θέλει
κανείς μου είπες δεν μπορεί
το χρόνο να νικήσει
απόψε ότι έχουμε
εδώ ας σταματήσει.

Τι είπες τώρα πες μου τι είπες
πες μου τι ζήτησες
και δεν το είχες
τι είπες τώρα πες μου τι σκέφτεσαι
με ποιο δικαίωμα
έτσι μου φέρεσαι.

Κανείς μου είπες δεν μπορεί
να κάνει ότι θέλει
ποτέ δεν ξέρεις η στιγμή
τι πρόκειται να φέρει
κανείς μου είπες δεν μπορεί
το χρόνο να νικήσει
απόψε ότι έχουμε
εδώ ας σταματήσει.




Ένα τραγούδι που δοκιμάζει τα όρια των σκέψεων και των συναισθημάτων αποτυπωμένα με τη μοναδική φωνή της Δέσποινας Βανδή και το "Κάνε κάτι"!


Κάνε κάτι
Ο θυμός και όσοι ξέρω
λένε να μην υποφέρω
Ξαφνικά με κάποιο τρόπο
οι κουβέντες πιάνουν τόπο
άρχισε η επιρροή.
Ο θυμός αυτός που σου 'χω
σαν κλειστό με πνίγει ρούχο
κι ανασαίνω ακόμα όμως
ποταμός με παίρνει ο δρόμος
αν με θες κόψε τη ροή.
Έχω όπως κι εσύ άμυνες πολλές
έχω και ροπή στις υπερβολές
έχω το θυμό που ο,τι και να πει
εύκολα μπορεί να ανατραπεί.
Κανε κάτι για να μείνω
Μη μ αφήνεις να σ αφήνω
Κράτησε με με ένα βλέμμα
Κανε πως πονάς.
Κανε κάτι πες μια λέξη η καρδιά μου
θα πιστέψει άλλο ένα ψέμα
ότι μ αγαπάς κι ας μη μ αγαπάς…


Η Νατάσα Θεοδωρίδου έχει ξεχωρίσει για τη μοναδική χροιά στη φωνή της και πάντα ερμηνεύει κομμάτια που αγγίζουν τις καρδιές μας. Ένα από αυτά είναι και το "Έντεκα παρά" που ο ρυθμός του είναι απλά εκπληκτικός!



Έντεκα παρά
Έντεκα παρά, έχεις ό,τι πεις
άμυνες πολλές, για να ισορροπείς
τι σε έδιωξε, τι σε έφερε, δε θα πεις.
Έντεκα παρά, όσα δε ζητάς
τα 'χεις κάπου βρει, κάπου που αγαπάς
μου είναι δύσκολο το ρολόι σου να κοιτάς.

Δυο το φιλί σου να χα
μια στιγμή μονάχα
για να δω πως καις.
Πέντε να κάνα κομμάτια
τα ψυχρά σου μάτια
για να δω πως κλαις.
Έξι τούτο το φεγγάρι
σ ό,τι θες μακάρι
να ρίχνε θηλιά.
Δέκα να 'κλειναν οι δρόμοι
για να μη σε πάρει
η άλλη αγκαλιά.

Έντεκα παρά, σου 'χω λείψει λες
πάλι θα πιαστώ σε υπερβολές
πάντα πήγαινα, μαριονέτα σου όπου θες.
Έντεκα παρά, νιώθω πως χρωστάς
σ έναν έρωτα μα εκεί πριν πας
μου είναι δύσκολο το ρολόι σου να κοιτάς.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ