ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΉ ΣΥΝΈΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ MANO KRASS


Μπορεί ο Αύγουστος να έχει μπει για τα καλά αλλά οι mousikesnotes παραμένουν εδώ μαζί σας με ό,τι καλύτερο!

Σήμερα έχουμε αποκλειστική συνέντευξη του πολλά υποσχόμενου και αξιόλογου Manou Krass που μας τα λέει όλα!








Ποιος είναι ο Manos Krass; Πώς θα παρουσιάζουν σε κάποιον πού δεν σε γνωρίζει;
“Είμαι ένα παιδί που μεγάλωσε στα Χανιά στη Κρήτη και έμενε εκεί ώσπου έγινα δεκαεννιά χρονών. Ήταν δύσκολη απόφαση για μένα να τα αφήσω όλα πίσω και να εγκατασταθώ στην Αθήνα. Ένα παιδί από την επαρχία, χαμένο στην αρχή στον κόσμο της Μεγαλούπολης. Ο στόχος μου, που ήταν το τραγούδι εκμηδένιζε όλες μου τις δυσκολίες, δίνοντας μου κουράγιο για το επόμενο βήμα. Φτάνοντας στο σήμερα έπειτα από τέσσερα χρόνια δισκογραφικής πορείας στην εταιρία μου MINOS- EMI και νιώθω αρκετά δικαιωμένος για την τότε απόφαση μου. Βέβαια είμαι ακόμη στην αρχή αλλά όπως λένε η αρχή είναι το ήμισυ του παντός! ”
    Μίλησε μας για το τελευταίο σου τραγούδι.
“Το τελευταίο μου τραγούδι “Baila”, χωρίς να θέλω να αδικήσω τα προηγούμενα, είναι η πιο αγαπημένη μου ολοκληρωμένη δουλειά. Έγινε αβίαστα χωρίς κανένα άγχος και πίεση! Έγιναν όλα αναπάντεχα χωρίς κανέναν προγραμματισμό. Είναι μια καλοκαιρινή μελωδία με στοιχεία reggeton και στίχο καλοκαιρινό! Θέλω σε αυτό το σημείο, να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον παραγωγό μου Νίκο Βουτούρα που μου για μια ακόμα φορά μου εμπιστεύτηκε τη δημιουργία του. Εύχομαι ο κόσμος να το αγαπήσει όπως εγώ!”
Η εξωτερική σου εμφάνιση παίζει ρόλο πιστεύεις στο να σου ανοιχτούν πόρτες πιο εύκολα;
“Νομίζω πως δεν παίζει ρόλο. Στην εποχή του καταναλωτισμού που όλα είναι ρευστά, οι άνθρωποι δίνουν πλέον σημασία στην ποιότητα και την ευρηματικότητα ενός καλλιτέχνη. Έχουμε δει καλλιτέχνες που είναι αψεγάδιαστοι εμφανισιακά, με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης να τους στηρίζουν σε κάθε τους βήμα αλλά παρόλο αυτά, αυτοί να παραμένουν στάσιμοι ή μη αποδεκτοί από το  κοινό. Ο καλλιτέχνης είναι ψυχή. Αυτό αγαπάει ο κόσμος. Η συσκευασία είναι αναλώσιμη!”
Έχεις πετύχει μέχρι τώρα τους καλλιτεχνικούς σου στόχους ή θεωρείς πώς έχεις πολύ δουλειά ακόμα;
“Έχω πάρα πολύ δρόμο ακόμα μπροστά μου. Είμαι ακόμα στη αρχή αλλά έχω όλη την όρεξη να αποζημιώσω το κοινό μου, αν μου δοθεί η ευκαιρία να αποδείξω αυτός που πραγματικά είμαι καλλιτεχνικά!”
Η κορυφή είναι στόχος ζωής;
“Και μόνο η κορυφή!”
Μίλησε μας για τις μέχρι τώρα συνεργασίες σου.
“Δεν έχω πολλές συνεργασίες στο ενεργητικό μου μιας και αυτές που είχα θέλω να τις ξεχάσω. Θέλω να είμαι ειλικρινής. Προσπάθησα να προσαρμοστώ στα δεδομένα των μπουζουκιών και στις συμπεριφορές αυτών που αντιπροσωπεύουν αλλά δυστυχώς διαφέραμε σε σκέψη και αισθητική. Μακάρι να πάνε όλα καλά και να κάνω άπειρα live σε όλη την Ελλάδα, κάνοντας το κοινό να ταξιδεύει μαζί μου σε κάθε νότα!”
Η θέση στη μαρκίζα πόσο σημαντική είναι για σένα;
“Δεν μ’ αφορά η μαρκίζα. Δεν μ΄αφορά ποιος είναι μεγάλο όνομα και ποιος όχι. Με αφορά το πρόσωπο που θα συνεργαστώ να εκπέμπει στο ίδιο μήκος κύματος με εμένα. Όλα τα υπόλοιπα είναι απωθημένα και μικροαστικά!”




Έχεις αντιμετωπίσει πίεση και δυσκολίες στη δουλειά σου;
“Ναι, παλιότερα! Μέχρι και νοσήλια σε νοσοκομείο λόγω στομαχικών διαταράξεων από το άγχος. Στην αρχή αν κάτι δεν πάει καλά κατηγορείς τον εαυτό σου γιατί δε ξέρεις. Μετά καταλαβαίνεις πως όλα είναι Βαβέλ! Είτε θα συμμετάσχεις, είτε θα παραμείνεις αμέτοχος και ότι έρθει!”
Πώς αντιδράς στα αρνητικά σχόλια;
“Δεν πτοούμαι. Ισα ίσα που μου αρέσουν γιατί με εξελίσσουν, με βάζουν σε δεύτερες σκέψεις!”
Θα έκανες ποτέ σχέση με θαυμάστρια σου;
“Εύκολα (γέλια).”
Τι να περιμένουμε από σένα στο μέλλον;
“Θα δείξει. Προς το παρόν πολλές πολλές διακοπές. Εύχομαι και σε σας το ίδιο!”
Όνειρο ζωής;
“Αγάπη, οικογένεια και φίλους!”




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ