Αποκλειστική συνέντευξη στον ΧΡΗΣΤΟ ΣΑΡΛΑΝΗ!




  • Ο Χρήστος Σαρλάνης είναι ένας τραγουδιστής που γνωρίζω πολλά χρόνια. Πάντα μου έκανε εντύπωση το low profile του που κρατούσε και κρατά και η επικέντρωση στη δουλειά του! Με φωνή λαϊκή και πατήματα γνήσια, ξεχωρίζει για τη μοναδικότητα της φωνής του!


  • "Θα ξαναπάς στη Σαλονίκη π΄αγαπάς", τραγούδι σταθμός στην καριέρα σου…
  • "Ναι πιστεύω πως αν και έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε που το πρώτο είπα με ακολουθεί αυτό το τραγούδι και αρέσει ακόμα και σήμερα....αυτό με κάνει πολύ χαρούμενο."
  • Αλήθεια πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι κάνεις μια νέα επιτυχία σε άλλο ύφος από αυτό πού ο κόσμος σε έχει μάθει; "Είναι πολύ δύσκολο να κάνεις άλλο στυλ πιστεύω...ο κόσμος περιμένει κάτι ανάλογο με το ύφος που σε γνώρισε!"
  • Είσαι ένας γνήσιος λαϊκός τραγουδιστής σε μια εποχή όπου καθαρά γνήσιο λαϊκό τραγούδι είναι είδος υπό εξαφάνιση. Πώς νιώθεις για αυτό; "Αυτό με στενοχωρεί όμως δεν αλλάζω ύφος..ίσως το προσαρμόσω.. χωρίς να το αλλοιώσω στα σημερινά δεδομένα."
  • Έχεις την ταμπέλα του καλού παιδιού στη νύχτα. Σε ενοχλεί ή σου αρέσει; "Δεν με ενοχλεί...αλλά δεν χρειάζεται να είσαι και τόσο καλό παιδί... γιατί οι γύρω σου είναι λιοντάρια.... επομένως ή μάχη γίνεται άνιση τις περισσότερες φορές."
  • Έχεις συνεργαστεί με πολλά και μεγάλα ονόματα. Ποια συνεργασία σου ξεχώρισες και γιατί; "Την συνεργασία με τον Γιάννη Πλούταρχο στο Ποσειδώνιο τέσσερις μήνες...και με το Βασίλη Καρρά στο Ribas όπου είχαμε κάθε μέρα 4.000 με 5.000 χιλιάδες κόσμο..."
  • Τι ρόλο παίζει για σένα η μαρκίζα; "Η μαρκίζα είναι μία καταξίωση...δεν πρέπει να την ζητάς...αλλά να την κερδίζεις!"

  • Πώς είναι η νύχτα σήμερα; "Η νύχτα σήμερα είναι στο χειρότερο της σημείο....για να δουλέψεις πρέπει να είσαι Ανεκτικός σε όλα .. ή πολύ μεγάλο Ψώνιο...και να μην καταλαβαίνεις τι γίνεται γύρω σού. Εγώ ένα χρόνο απέχω από επιλογή μου...έχω περάσει όμορφες στιγμές και δεν θέλω να μιζεριάσω τώρα..."
  • Υπάρχουν καλά σχήματα πια; "Υπαρχουν καλά σχήματα αλλά πολύ λίγα....και αυτά με πολύ αγώνα δουλεύουν και με προσφορές λόγω της άσχημης οικονομικής κατάστασης."
  • Τι ετοιμάζεις δισκογραφικά; τοιμάζω 4 τραγούδια που πιστεύω θα αρέσουν πολύ!"
  • Η επιτυχία είναι ζήτημα ζωής;
  • "Είναι ζήτημα επιβίωσης τώρα...απλά θα υπάρχει ζήτηση!"
  • Μέχρι πού φτάνουν τα όνειρα σου; "Τώρα δεν μπορείς να κάνεις και πολλά όνειρα...το μέλλον είναι απρόβλεπτο και αβέβαιο για όλους νομίζω!"
  • Πόσο εύκολο είναι να συνδυάσεις την οικογενειακή ζωή με το τραγούδι; 'Μια χαρά συνδυάζονται όλα πιστεύω...στην αρχή για να γίνεις ίσως θα πρέπει να είσαι πιο ελεύθερος να μπορείς να ελιχθείς καλύτερα λόγω του ότι ή δουλειά μας θέλει πολύ τρέξιμο και δημόσιες σχέσεις...."
  • Πώς αντιδράς στις εκδηλώσεις θαυμασμού; "Με χαροποιούν ιδιαίτερα...παρά πολύ."
  • Θα έκανες ποτέ ένα σκάνδαλο προκειμένου να συζητηθείς; "Όχι δεν θα ήθελα με σκάνδαλο να καταφέρω κάτι...μόνο με τα τραγούδια μου."
  • Πώς βιώνεις την κρίση; "Περνάω πολύ δύσκολα όπως όλος ο κόσμος....έχω δουλέψει πολύ τα προηγούμενα χρόνια αλλά θα έκανα και άλλη δουλειά προκειμένου να τα έβγαζα πέρα.."
  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο προτέρημα και ποιο το μεγαλύτερο μειονέκτημα σου; "Έχω πολύ υπομονή...και μειονέκτημα...δεν διεκδικώ πράγματα που θα έπρεπε να είχα διεκδικήσει."
  • Ποιος είναι ο Χρήστος Σαρλάνης;
  • "Ένας νομοταγής πολίτης που πληρώνει σπασμένα μιας άδικης και παράξενης πολύ περιόδου.... αρκετά άτυχος!"
  • Τι σε ενοχλεί;
  • "Με ενοχλεί όπως αρκετούς πιστεύω...όλο αυτό που περνάμε οικονομικά..."
  • Αγαπημένο σου τραγούδι;
  • "Αγαπημένα μου τραγούδια πολλά ...ένα δικό μου....ή μπαλάντα "Δρόμος που τελειώνει". Το αγαπημένο μου."
  • Τι νιώθεις όταν είσαι στην πίστα και τραγουδάς; "Όταν τραγουδάω είναι ή καλύτερη στιγμή μου είμαι στο χώρο μου κάνω αυτό που αγαπώ πολύ."
  • Πού μπορούν να σε βρουν οι θαυμαστές σου; "Αυτή την στιγμή δεν εμφανίζομαι κάπου. Θα ετοιμάσω τα τραγούδια μου και βλέπουμε....σε ευχαριστώ πάρα πολύ Κέλλυ μου για ότι έχεις κάνει μέχρι σήμερα για μένα. Την αγάπη μου σε όλους τους αναγνώστες!"
















Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ