Αποκλειστική συνέντευξη στην ΑΝΤΡΙΑ ΡΑΣΤΗ!

Η Άντρια Ράστη είναι ένα όμορφο και γλυκό κορίτσι, απόλυτα προσγειωμένο που γεννήθηκε στη Λεμεσό της Κύπρου. Από τα δεκαοχτώ της  χρόνια ζει στην Αθήνα και ήδη μετράει πολλές και αξιόλογες συνεργασίες στο βιογραφικό της…
Μας μιλάει για όλα σε μια συνέντευξη “τρέλα”!





Πώς συστηνόσουν σε κάποιον πού δεν σε γνωρίζει;
 “Είμαι η Άντρια Ράστη, ασχολούμαι επαγγελματικά με το τραγούδι. Έχω κάνει πολλές συνεργασίες με αξιόλογους καλλιτέχνες. Τα τελευταία δύο μου τραγούδια, "Η πρώτη" και "θα τρελαθώ" κυκλοφόρησαν από την minos emi. Αυτή τη περίοδο είμαι στο στούντιο και ετοιμάζω το καινούργιο μου τραγούδι, που θα κυκλοφορήσει σύντομα. Με συνεργασίες έκπληξη! Που αποτελούν για εμένα όνειρο ζωής! 
Πότε αποφάσισες να ασχοληθείς επαγγελματικά με το τραγούδι;
Δεν αποφάσισα! Είχε αποφασίσει το τραγούδι για μένα! Αφού όσα χρόνια με θυμάμαι, από πολύ μικρό παιδί, αυτό έλεγα ότι θα κάνω στη ζωή μου! “
Πότε λες θα τρελαθώ;
“Κάθε μέρα, κάθε ώρα και στιγμή λέω "θα τρελαθώ". Γιατί εκτός των άλλων, είμαι αγχώδης απ´ τη φύση μου και "τρελαίνομαι" εύκολα. Νομίζω σε αυτές τις εποχές που ζούμε, όλοι οι Έλληνες, λέμε θα τρελαθούμε…”
Στόχος σου η κορυφή;
“Αλλά δεν νομίζω ότι οι καλλιτέχνες μπορούμε να καταλάβουμε πότε φτάνουμε στην κορυφή. Πάντα αναζητούμε το κάτι παραπάνω! 
Ποιος ήταν ο άνθρωπος εκείνος που σε πίστεψε και σε βοήθησε;
Δεν ήταν ένας συγκεκριμένος! Ήταν πολλοί όσοι βρέθηκαν στο δρόμο μου. Αλλά η πιο σημαντική βοήθεια, είναι εκείνη της Κικής Τσόλκα, στην οποία χρωστάω τα πάντα! Ήταν ο άνθρωπος που μου άνοιξε την πόρτα στη δισκογραφία και την πόρτα της καρδιάς της! Επίσης η συνεργασία που έρχεται με το καινούργιο τραγούδι, είναι μια ακόμη μεγάλη αγκαλιά για εμένα και βοήθεια φυσικά από τον συνθέτη κ την στιχουργό! Στον χώρο όμως, με βοηθούν να αντέχω και να παραμένω, οι θαυμαστές μου και ο απλός κόσμος που στηρίζει και αγαπά την μουσική μου! 
Τι σε χαρακτηρίζει ως άνθρωπο;
“Είμαι μοναχική απ´ τη φύση μου! Μπορεί να φαίνομαι κοινωνική  αλλά πολλές φορές γουστάρω να κλείνομαι. Να κάθομαι εγώ και η μουσική μου και να τα βρίσκω με τον εαυτό μου! 
Σου έχουν έρθει τα πράγματα εύκολα μέχρι τώρα;
Καθόλου εύκολα! Αλλά εκεί είναι η μαγεία! Να παλεύεις για να βρεις το σωστό κλειδί που ανοίγει τις σωστές πόρτες! 
Έχεις αντιμετωπίσει πολλές δυσκολίες έως σήμερα;
“ Είναι πολλές οι δυσκολίες που υπάρχουν καθημερινά! Είναι περισσότερες οι δυσκολίες και οι απογοητεύσεις από ότι οι στιγμές ευτυχίας. Αλλά οι στιγμές ευτυχίας, είναι ικανές να σβήσουν κάθε σύννεφο. 
Τελικά η ομορφιά ανοίγει πόρτες;
 “Σίγουρα η εικόνα παίζει ένα έναν θετικό ρόλο. Αλλά είναι φορές που πρέπει να αποδεικνύεις ότι δεν είσαι μόνο αυτό! 
Ποια είναι η γνώμη σου για τη νύχτα όπως είναι σήμερα;
 Δεν υπάρχει  "νύχτα" τώρα! Ούτε αξιοκρατία στην νύχτα, ούτε τίποτα! Έχει βαλτώσει το θέμα! Και γι' αυτό ευθύνεται η νοοτροπία του συστήματος! 
Οι καλλιτέχνες έχουν δύσκολο χαρακτήρα πιστεύεις;
“ Ο χαρακτήρας ενός καλλιτέχνη, δεν ξέρω αν είναι δύσκολος. Σίγουρα είναι ιδιαίτερος. Αν και δεν πιστεύω ότι όλοι οι καλλιτέχνες έχουν ίδιο χαρακτήρα! Για εμένα καλλιτεχνικές ψυχές είναι οι άνθρωποι που έχουν καλοσύνη! Καλλιτέχνης, σημαίνει καλή - τέχνη! Για εμένα δεν μπορεί να υπάρξει καλή τέχνη, αν δεν υπάρχει καλή - ψυχή, ευαισθησία και παιδικότητα. 
Ποια είναι τα χαρακτηριστικά σου γνωρίσματα;
 “Εγώ θεωρώ ότι είμαι ένα παιδί που δεν θα μεγαλώσει ποτέ! Έχω ευαισθησίες, είμαι παθιάρα, πωρώνομαι με τα πάντα! Με την δουλεία, με τον έρωτα, με όλα όσα υπάρχουν γύρω μου. 
Πού μπορούμε να σ’ απολαύσουμε & πώς μπορούν οι θαυμαστές σου να επικοινωνήσουν μαζί σου;
“Για εμφανίσεις είμαι ακόμα σε συζητήσεις. Ο κόσμος μπορεί να μαθαίνει νέα μου από τις προσωπικές μου σελίδες στα social media. Facebook page:  Andria Rasti, Instagram :andriarasti.”





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ