Αποκλειστκή συνέντευξη στο ΛΕΥΤΕΡΗ ΚΑΝΕΛΛΟ!


Ο Λευτέρης Κανέλλος "Για μια φορά", άνοιξε την καρδιά του στις mousikesnotes, και μας εξομολογήθηκε όλα όσα οι άλλοι δεν τολμούν! Ειλικρινής, ανατρεπτικός, με ήθος και αξίες που πολλοί θα ζήλευαν και φωνή ιδιαίτερη που όποιον την ακούει ταξιδεύει, μας μιλά για όλα και μας περιμένει να τον απολαύσουμε από κοντά στις 5 Οκτώβρη στο "Ρυθμός stage" σε μια βραδιά γεμάτες ροκ και έντεχνες νότες!




Ποιος είναι ο Λευτέρης Κανέλλος;

Είναι ένας υπερβολικά δραστήριος και πολυπράγμων καλλιτέχνης που μετά από μια περιπλάνηση σπουδών, διδασκαλίας και έντονης επαγγελματικής δραστηριότητας αποφάσισε να επικεντρωθεί στα σημαντικότερα για αυτόν και τη μελλοντική του πορεία. Στη δουλειά του ως επιχειρηματίας κατασκευαστής πλοίων και την καλλιτεχνική του δραστηριότητα ως τραγουδιστής - μουσικός .
Από μικρή ηλικία καταπιανόταν ώρες ατέλειωτες με τα ηλεκτρονικά την τεχνολογία , τις κατασκευές - επιδιορθώσεις, με οτιδήποτε απαιτούσε υπομονή και λεπτομέρεια.

Παλαιότερο όνειρο του ήταν να γίνει γυμναστής. Το μπάσκετ, το βόλεϊ, η κολύμβηση, το μονόζυγο, η σφαίρα, το μήκος, το τένις ήταν μερικά απ' τα αθλήματα που του άρεσε ν' ασχολείται κατά καιρούς, στον ελεύθερο χρόνο του. Όμως η μουσική και το ναυπηγείο,η οικογενειακή επιχείρηση του πατέρα του, ήταν αυτά που θα κέντριζαν όλο του το ενδιαφέρον τον τελευταίο καιρό.
Η ηχοληψία ήταν η πρώτη του σπουδή που ολοκλήρωσε επιτυχώς μετά το σχολείο. Τα πτυχία θεωρητικών σπουδών, αρμονίου και τραγουδιού πληρούσαν επάξια τις μουσικές του αναζητήσεις.

Αυτό όμως που στεκόταν ικανό να εξασφαλίσει το μέλλον του, ήταν το ναυπηγείο. Κάτι που απαιτούσε μεγαλύτερη προσοχή και επιπλέον σπουδές!
Έτσι λοιπόν με δάσκαλο τον ίδιο του τον πατέρα, διδάχτηκε τη ναυπηγική τέχνη και τη σχεδίαση. Φυσικά οι γνώσεις δισδιάστατου και τρισδιάστατου σχεδίου σε υπολογιστή και κάποια σχετικά πτυχία ολοκλήρωσαν τις απαραίτητες γνώσεις για τη σύγχρονη κατασκευή πλοίων. Αφού ωρίμασαν όλες οι καταστάσεις για να επωμιστεί την ευθύνη και την διαχείριση της επιχείρησης, σήμερα είναι η κύρια δραστηριότητα του.
 Στο υπόλοιπο όμως του ελεύθερου χρόνου του δε θα μπορούσε να απουσιάζει η μουσική.
Έχουν ήδη κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο 4 single τραγούδια του καθώς και δυο επίσημα video clip. Τους επόμενους μήνες αρχίζει νέα δραστηριότητα με πολλά live στην Αθήνα και καινούρια δικά του τραγούδια .”

Σε μια εποχή όπου το ελληνικό τραγούδια έχει γεμίσει από τραγουδιστές τι πιστεύεις ότι είναι αυτό που έχεις ώστε να ξεχωρίσεις;

Η αγάπη για οτιδήποτε κι αν ασχολείσαι σε κάνει να διακριθείς. Αυτή σου δίνει τη δύναμη για υπομονή και επιμονή μέχρι το όνειρο σου να γίνει πραγματικότητα. Αυτή την αγάπη λοιπόν προς τη μουσική και το τραγούδια θεωρώ το απαραίτητο στοιχείο να διακριθείς στο μουσικό στερέωμα. Χαίρομαι κάθε φορά που ακούω ανθρώπους να μιλούν για την ξεχωριστή, απαλή χροιά της φωνής μου που δίνει ψυχή στα τραγούδια μου και τους ταξιδεύει... Εύχομαι όλο και περισσότεροι άνθρωποι να ταξιδέψουν μαζί μου, στα μουσικά μου μονοπάτια.”

Τι σημαίνει για σένα ταλέντο;

Ταλέντο θα έλεγα πως είναι το κλειδί που χάρισε ο Θεός στον ανθρώπους για να ανοίξει την πόρτα της επιτυχίας. Μόνο που η πόρτα αυτή βρίσκεται πολλά σκαλοπάτια ψηλότερα από όσο νομίζουν, οι υποτιθέμενα εργατικοί και επιτυχημένοι της εποχής μας. Αν οι σταγόνες του ιδρώτα μας γίνουν περισσότερες από εκείνες του νερού, που μας ξεδιψούν τότε πλησιάζουμε τον αληθινό μας στόχο.”

 Ώς πού θα μπορούσες να φτάσεις προκειμένου να καθιερωθείς στα μουσικά δρώμενα;


Θα έφτανα όσο μακριά μπορούσα αλλά και μέχρι εκεί, που δε θιγόταν η αξιοπρέπεια μου, ο χαρακτήρας μου και η εικόνα που έχω οραματιστεί για μένα και την αγαπημένη μου μουσική.”

Με το στιχουργό σου Θεόφιλο Μανωλάκο σας ενώνει μια μουσική πορεία. Αλήθεια θα άλλαζες ποτέ στιχουργό;

Με το Θεόφιλο μας ενώνουν κοινές σκέψεις, στίχοι ,συναισθήματα και οράματα για τη μουσική. Ξέρουμε καλά κι οι δυο ποιος είναι ο στόχος και η τελική μορφή του καλλιτεχνικού μας ονείρου. Μουσική γράφουμε μαζί και δεν είναι μόνο στιχουργός μου αλλά και μουσικός συνδημιουργός μου μιας και το είδος μουσικής που αγαπούμε είναι κοινό… Αυτό που λοιπόν θα άλλαζε αν χρειαζόμουν στίχους ή έναν άλλο άνθρωπο με το δικό του άστρο, θα ήταν να τον προσθέσω στην ομάδα μας κι όχι να αντικαταστήσω κάποιον άλλο. Δεν είμαι μόνος σε αυτή την προσπάθεια και πιστεύω πολύ στην ομάδα μου. Γνωρίζω προσωπικά όποιον την απαρτίζει, τον εμπιστεύομαι και ανυπομονώ να γίνουν σύντομα όσα οραματιζόμαστε...”

Τι νιώθεις όταν ακούς το νέο σου τραγούδι "Όλος ο κόσμος”;

Αναβιώνουν παλιά μου συναισθήματα και εικόνες στο άκουσμα του και στους στίχους του...Όλα αλλάζουν στη ζωή μας με τον έρωτα ακόμα και το σύμπαν που μας περιβάλλει. Όλοι μας αναζητούμε μια ιδανική πηγή ενέργειας κι ο έρωτας είναι η δυνατότερη πιστεύω. Καλό είναι όμως εκτός του έρωτα να υπάρχουν κι άλλα "συστατικά" για να τον διατηρήσουν . Καλό είναι ένα εκπληκτικό ταξίδι στα σύννεφα άλλα με σύνεση γιατί τα φτερά λιώνουν κάποτε ...”

Το έχεις πει ποτέ αυτό σε γυναίκα, το “Όλος ο κόσμος”;

Φυσικά και όσες φορές το είπα μου κόστισε γιατί δυστυχώς ο άνθρωπος όταν ακούει Επαίνους αλλάζει "χαρακτήρα"...Θα δυσκολευτώ πολύ λοιπόν για να το ξαναπώ κι ας γνωρίζω πως θα αλλάξουν όλα γύρω μου. Ίσως αρκεστώ στο να το νιώσω πλέον όχι να το δηλώσω!”




Τι είναι το τραγούδι για σένα;


Το τραγούδι για μένα είναι "η γλώσσα που μου αρέσει να μιλώ" ..Είναι το καταφύγιο της ψυχής μου κ μια ακατάπαυστη ανάγκη για εκτόνωση και έκφραση του εσωτερικού μου κόσμου που δύσκολα οι άνθρωποι μπαίνουν στον κόπο να γνωρίσουν... Τους προκαλώ λοιπόν με το τραγούδι, το στίχους  κ τη μουσική μου να εμβαθύνουν , να με γνωρίσουν και να τους γνωρίσω ...”


 Με ποιον καλλιτέχνη θα ήθελες να συνεργαστείς;

Είναι δύσκολο να λες τη λέξη συνεργασία στο χώρο αυτό πρώτον γιατί τις συνεργασίες δεν τις ορίζουν οι καλλιτέχνες αλλά η μουσική βιομηχανία και δεύτερον γιατί το συμφέρον και η αυτοπροβολή προέχει για τους περισσότερους μεγάλους τραγουδιστές δυστυχώς... Θα ήμουν όμως πρόθυμος να συνεργαστώ με οποιονδήποτε με έπειθε πως κάτι ξεχωριστό θα δημιουργήσουμε μουσικά και θα ενθουσιάσει τον κόσμο που μας ακολουθεί και μας ακούει ..Ας είναι κι ο πιο άσημος αρκεί να αγαπά ότι κι εγώ ...Ο κόσμος ανταποκρίνεται πιο εύκολα όταν κάτι γίνεται με πάθος και μεράκι …”

Ποιο τραγούδι έχεις ζηλέψει και θα ήθελες εσύ να το έχεις πει;

Το τραγούδι με τίτλο “Έλεγες ” από τις Μέλισσες!”

Αγαπημένη ατάκα;

"Όσο ζω ελπίζω"!

 Μελλοντικά όνειρα;

Θα ήθελα να τελειώσουν όλα τα τραγούδια μου ενορχηστρωτικά και να δημιουργήσω ένα αλμπουμ για μια πιο πλήρη εικόνα μου σε όσους παρακολουθούν τη μουσική μου πορεία...Φυσικά άλλο μου ένα όνειρο,που σύντομα νομίζω θα γίνει πραγματικότητα είναι να παίζω με την μπάντα μου σε μεγαλύτερα μουσικά μαγαζιά.”

Θα έκανες ποτέ σχέση με μια θαυμάστρια σου;

Φυσικά θα μπορούσα γιατί πιστεύω ότι η φανατικότερη θαυμάστρια ενός καλλιτέχνη είναι η σχέση του. Αυτή τον στηρίζει και είναι συνεχώς στο πλάι του για να συνεχίζει δυναμικά το καλλιτεχνικό του δρόμο. Πολλές φορές βέβαια η θαυμάστρια είναι απλά ένας κυνηγός που θέλει θύμα της εκείνον που ξεχωρίζει στα μάτια του κόσμου με το ταλέντο του. Έχω ζήσει και αυτές τις περιπτώσεις και πλέον τις αποφεύγω. Εκτός από το τι βλέπουμε ή τι ακούμε σε ένα καλλιτέχνη έχεις σημασία και η προσωπικότητα του.”


Το τραγούδι για σένα είναι έρωτας ή δίψα;


“Το τραγούδι για μένα πλέον είναι αναπόσπαστο κομμάτι του εαυτού μου ..Είναι η φωνή της ψυχής μου. Οι λέξεις έρωτας και δίψα δηλώνουν απλά ενθουσιασμό όχι την αναπόσπαστη σχέση που έχω.”


Πώς αντιδράς στο όχι;

Ένας θετικός άνθρωπος όπως εγώ δε θέλει την άρνηση …Θέλω το "ναι" και ξέρω να σέβομαι τον κάθε έναν απέναντι μου ώστε να το κερδίζω. Με ανθρώπους αρνητικούς δεν τα πάω καλά και τους αποφεύγω … Αισιοδοξία, εργατικότητα ,συνέπεια και επίμονη είναι κάποιες από τις λέξεις που με χαρακτηρίζουν .Ίσως φαίνεται εγωιστικό να μη θέλω να ακούω το όχι όταν όμως συμβεί να το ακούσω τότε ξανασκέφτομαι το γιατί χωρίς να επιμένω … Δε φτάνει το δικό μας μόνο ναι, χρειάζεται και η συναίνεση του άλλου για οτιδήποτε αφορά τις σχέσεις και τις συνεργασίες μας …”




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ