Αποκλειστική συνέντευξη στο ΔΗΜΗΤΡΗ ΠΕΡΙΠΑΝΟ

Πολλά υποσχόμενος στο λαϊκό πεντάγραμμο, ο Δημήτρης Περιπάνος επανέρχεται δισκογραφικά με το "Γιορτάζω Απόψε" σε στίχους και μουσική δική του. Ο τραγουδιστής αρνείται να δηλώσει συμμετοχή σε μουσικά τηλεοπτικά show και εξηγεί πώς μία ξαφνική δημοσιότητα δεν κάνει καλό στον καλλιτέχνη. Αναγνωρίζοντας τα καλλιτεχνικά λάθη που έχει κάνει στο παρελθόν, φρόντισε να τα διορθώσει και να γίνει καλύτερος.



Τι γιορτάζεις με το νέο σου τραγούδι ''Γιορτάζω απόψε''; "Γιορτάζω απόψε τον καινούριο εαυτό μου'' !!! 'Έναν καινούριο εαυτό που ''γεννήθηκε'' μετά από έναν χωρισμό και μια βαθιά απογοήτευση. "

Είναι βιωματικό τραγούδι;
"Κατά βάση,τα τραγούδια στα οποία υπογράφω τους στίχους και τη μουσική, έχουν πάρα πολλά βιωματικά στοιχεία. Πολλές φορές πληγώνεσαι,χωρίζεις ...Μετά από αυτό ,όμως,επιβάλλεται μια νέα αρχή."
Τι σε κάνει να μένεις σε μια σχέση αλλά και τι να φύγεις από αυτή;
"Σε μια σχέση μένεις, γιατί αγαπάς τον άνθρωπό σου, νοιάζεσαι για εκείνον, τον εκτιμάς, τον θαυμάζεις και φυσικά τον εμπιστεύεσαι. Θεωρώ πολύ απαραίτητη την αμοιβαία εμπιστοσύνη και εκτίμηση σε μια σχέση, όπως,επίσης, και την διατήρηση της ''φλόγας'' ,την ανάγκη,δηλαδή, για μια αγκαλιά ,ένα φιλί,ένα βλέμμα...! Άν χαθούν αυτά,τότε έχει χαθεί όλο το νόημα μιας σχέσης και εκεί είναι που καταλαβαίνεις ότι πρέπει να αποχωρήσεις, να φύγεις..."
Πόσα πράγματα έχουν αλλάξει σε εσένα από την κυκλοφορία του πρώτου σου τραγουδιού μέχρι σήμερα που ακούμε το καινούριο σου;
"Θεωρώ,πως έχουν αλλάξει πολλά πράγματα στην πορεία των πέντε ετών που ασχολούμαι επαγγελματικά με το τραγούδι. Ξεκίνησα σαν ένας έφηβος που ήθελε απλώς να γίνει ένας τραγουδιστής. Κατάλαβα,όμως, πως τίποτα δεν χαρίζεται σε κανέναν χωρίς κόπο και προσπάθεια. Πρέπει να ''δίνεσαι'' σε αυτό που αγαπάς και να δουλεύεις σκληρά για να το πετύχεις. Κάθε μέρα που περνάει είναι και μια ξεχωριστή εμπειρία.Δεν υπάρχει η αρχική επιπολαιότητα και ο υπερβολικός ενθουσιασμός. Στην πορεία ''έρχεται'' η προσοχή,τα σταθερά-μελετημένα βήματα και φυσικά μια περισσότερη εμπιστοσύνη στον εαυτό σου."
Έχεις κάνει καλλιτεχνικά λάθη; Και αν ναι ποια;
"Φυσικά και έχω κάνει λάθη. Κάθε νέο παιδί που ξεκινάει να κάνει κάτι δεν είναι δυνατόν να γνωρίζει και να προσέχει τα πάντα, να είναι σωστός σε όλα. Εξάλλου, ουδείς αλάνθαστος! Θα υπάρξουν οι λάθος επιλογές και συνεργασίες, τα βιαστικά βήματα, τα οποία πολλές φορές προκύπτουν από την άγνοια και την έλλειψη εμπειρίας.Τα λάθη,είτε καλλιτεχνικά είτε μη, είναι για τους ανθρώπους. Το σημαντικό είναι να τα καταλάβεις και να προσπαθήσεις να μην τα επαναλάβεις."
Περίγραψέ μας τον Δημήτρη Περιπάνο με λίγες λέξεις.
"Πολύ δύσκολος άνθρωπος !!! (χαχαχα) Έχω αρκετές ιδιαιτερότητες,όπως και όλοι οι άνθρωποι βέβαια. Είμαι αρκετά αγχώδης και αυτό προκύπτει από την υπερβολική τελειομανία μου. Θα μπορούσα να με χαρακτηρίσω και ευαίσθητο, στην περίπτωση,όμως,που πειράξει κάποιος άνθρωπο δικό μου,ξεχνάω οποιαδήποτε ευαισθησία και τότε είναι που δεν υπολογίζω τίποτα."

Ποιο είναι το καλύτερο ''deal'' που έχεις κάνει με τον εαυτό σου; "Να μην τα παρατάω ποτέ! Ό,τι κι αν γίνει,όποια εμπόδια κι αν προκύπτουν να έχω τη δύναμη να τα καταρρίπτω. Το να παραιτείσαι από τα όνειρα και τους στόχους σου, όποιοι κι αν είναι αυτοί, είναι μεγάλο λάθος. Η ζωή μας επιφυλάσσει δυσκολίες, τις οποίες,όμως,πρέπει να προσπερνάμε. Ό,τι κι αν γίνει στο τέλος, θα ξέρεις ότι προσπάθησες με όλη σου τη δύναμη και δεν οπισθοχώρησες."



Θα δήλωνες συμμετοχή σε ένα talent show;
"Θεωρώ πως όχι. Δεν είμαι υπέρ πάνω στα talent shows,χωρίς,βέβαια,να κατακρίνω τα παιδιά που συμμετέχουν και επιλέγουν αυτόν το δρόμο για να πραγματοποιήσουν το όνειρό τους. Προσωπικά,προτιμώ τα αργά και σταθερά βήματα και πιστεύω πως αυτή η ξαφνική δημοσιότητα,οι κατευθυνόμενες κινήσεις και τα ''καλούπια'' της τηλεόρασης δεν θα με βοηθούσαν σαν Δημήτρη στο να φτάσω στον στόχο μου."

Ποιο είναι το χειρότερο πράγμα που σου έχει συμβεί στη νύχτα;
"Το χειρότερο πράγμα που έχω αντιμετωπίσει μέχρι στιγμής είναι η διπροσωπία και οι ''πισώπλατες μαχαιριές'' των συναδέλφων μου. Δυστυχώς,η κατάσταση αυτή επικρατεί σε μεγάλο βαθμό στις μέρες μας. Ο καθένας κοιτάει πώς να ''αναδυθεί'' και να ξεχωρίσει μέσα στη νύχτα και για να το πετύχει αυτό χρησιμοποιεί δόλια μέσα,πατώντας επί πτωμάτων. Τέτοιες καταστάσεις καταστρέφουν τη νύχτα και το επάγγελμά του τραγουδιστή."

Έχει κάνει κάτι θαυμάστρια σου πού να σε έχει φέρει σε δύσκολη θέση;
"Είναι πολύ όμορφο να διασκεδάζεις τον κόσμο και να είσαι αγαπητός, πόσο μάλλον να έχεις θαυμαστές και θαυμάστριες που θέλουν να σε ακούσουν και να σε δουν. Έχουν υπάρξει κάποιες φορές που οι εκδηλώσεις θαυμασμού ήταν υπερβολικές αλλά δεν έχω έρθει ποτέ σε δύσκολη θέση."

Ποια είναι η ''αχίλλειος πτέρνα'' σου στο να θυμώσεις;
"Το ψέμα και η αχαριστία.Είναι δύο πράγματα,τα οποία με θυμώνουν πάρα πολύ και δεν μπορώ να τα ''προσπεράσω'' και να τα συγχωρήσω.Σε τέτοιες περιπτώσεις ''πιάνω'' τον εαυτό μου να ''βγαίνει'' εκτός ορίων και γι'αυτόν το λόγο στις σχέσεις μου θέλω ειλικρίνεια και εκτίμηση."
Το τραγούδι ήταν πάντα η πρώτη σου επιλογή ή έκανες και κάποιο άλλο επάγγελμα;
"Ήταν η πρώτη μου και ξεκάθαρη επιλογή. Από πολύ μικρή ηλικία είχα ανακοινώσει στους γονείς μου ότι αυτό που θέλω να κάνω στη ζωή μου είναι να τραγουδάω και να μπαίνω στην ψυχή των ανθρώπων,να τους μεταφέρω συναισθήματα με τη φωνή και τα τραγούδια μου. Κάθε μέρα που περνάει δουλεύω σκληρά για να πραγματοποιήσω το όνειρό μου και να στηρίξω την επιλογή μου."
Έχουν υπάρξει φορές που μετά δυσκολίας τα έβγαζες πέρα;
"Φυσικά. Δυστυχώς,διανύουμε μια πολύ άσχημη περίοδο οικονομικά και τα περιθώρια μέρα με τη μέρα στενεύουν. Τα έξοδα πολλά,τα έσοδα λίγα αλλά πιστεύω πως μέσα από τις δυσκολίες θα βγούμε νικητές στο τέλος. Τουλάχιστον έτσι ελπίζω και εύχομαι καθημερινώς."

Τι αναμνήσεις έχεις από τα παιδικά σου χρόνια;
"Η παιδική μου ηλικία ήταν πολύ όμορφη γεμάτη από ποικίλες αναμνήσεις.Φιλίες,παιχνίδια,ξεγνοιασιά,τα οποία,δυστυχώς, εκλείπουν από τη σημερινή εποχή.Το διαδίκτυο,η εικονική πραγματικότητα,το τεράστιο άγχος των παιδιών έχουν δώσει τη θέση τους στα άλλοτε όμορφα χαρακτηριστικά της παιδικής ηλικίας. Ήμουν,μόλις, πέντε χρονών όταν έπιασα πρώτη φορά κιθάρα στα χέρια μου και τραγουδούσα ό,τι μου ερχόταν στο μυαλό. Αναμνήσεις πολύ γλυκές και όμορφες,οι οποίες μένουν χαραγμένες στο μυαλό."

Τι φοβάσαι περισσότερο;
"Φοβάμαι πάρα πολύ τη μοναξιά. Οι άνθρωποι γύρω μου,οι διαπροσωπικές μου σχέσεις είναι πολύ σημαντικές για μένα. Το να έχεις ανθρώπους δίπλα σου που να σε αγαπούν και να σε νοιάζονται και εσύ,βέβαια,εκείνους είναι κάτι πανέμορφο. Είναι άσχημο συναίσθημα η μοναξιά και δεν θέλω σε καμία περίπτωση να το βιώσω."

Αν γύρναγες το χρόνο πίσω,τι θα κράταγες και τι θα ''πετούσες'' από τη ζωή σου;
"Δεν θα ''πετούσα'' κάτι. Ό,τι συμβαίνει στη ζωή μας,είτε είναι καλό είτε είναι κακό, πιστεύω πως γίνεται για κάποιο λόγο. Καθημερινώς,από τη ζωή και τις επιλογές μας, ''παίρνουμε'' πληθώρα εμπειριών και μαθημάτων.Ακόμα και τις δυσάρεστες εμπειρίες τις κρατάω,γιατί κάτι έχω να ''πάρω'' και από αυτές."

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ