Αποκλειστική συνέντευξη στον ΚΩΣΤΑ ΑΓΕΡΗ!

Το όνομα του γνωστό αφού ήταν ο νικητής τους "The voice"! Η φωνή του αγαπήθηκε και ξεχώρισε στο talent show μα λίγοι γνωρίζουν πως ο Κώστας Αγέρης είναι στο χώρο του πενταγράμμου εδώ και πολλά χρόνια. Με θέληση, πείσμα, υπομονή, σκληρή δουλειά και με όπλο το ταλέντο του, συνεχίζει την ανοδική του πορεία!
Απολαύστε τον στις mousikesnotes ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΆ!







Σε γνωρίσαμε όλοι από το “The Voice” ! Πόσο εύκολα ή δύσκολα διαχειρίστηκες όλη αυτή την επιτυχία;

“Σίγουρα με ξάφνιασε η νίκη μου στο “The Voice” αλλά πολύ γρήγορα κατάλαβα ότι είχε γίνει ένα
μεγάλο βήμα για να έρθω πιο κοντά στους στόχους και τα όνειρα μου. Καθώς κάνω αυτή
τη δουλειά από πολύ μικρός πιστεύω ότι δεν μου είναι ιδιαιτέρα δύσκολο να διαχειριστώ την
όποια επιτυχία ήρθε μέσα από αυτό.”

 Η ξαφνική αναγνωρισιμότητα πιστεύεις τελικά σε βοήθησε στην μετέπειτα καλλιτεχνική σου πορεία;

“Πιστεύω ότι για κάθε τραγουδιστή η αναγνωρισιμότητα είναι μία ένδειξη της απήχησης που έχει στον κόσμο και σίγουρα βοηθάει πολύ σε κάθε βήμα. Ωστόσο είναι πολύ δύσκολο να την αποκτήσεις αλλά και να την διατηρήσεις.”

 Αν είχες τη δυνατότητα να το ξανά έκανες όλο αυτό από την αρχή θα πήγαινες;

“Σίγουρα θα το ξανά έκανα, μπορεί να υπήρξαν αρκετές δύσκολες στιγμές με άγχος και πίεση παρ' όλ' αυτά ήταν όλα σαν ένα παραμύθι.”

Τελικά το “The Voice” σου έδωσε ουσιαστική βοήθεια;

“Θεωρώ ότι ήταν τεράστια βοήθεια, έγιναν πολλά από τα όνειρα μου πραγματικότητα λόγω του
παιχνιδιού, πλέον έχω την δική μου ορχήστρα, τα δικά μου τραγούδια και έχω συνεργαστεί με
καλλιτέχνες που δεν περίμενα ότι θα συνεργαστώ.”

Το τραγούδι σου “Πώς το έπαθα αυτό” αγαπήθηκε πολύ... πώς αισθάνθηκες όταν το άκουγες συνεχώς στα ραδιόφωνα;

“Ήταν άλλο ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα.”

 Τι ετοιμάζεις το διάστημα αυτό;

“Αφιερώνω πολύ χρόνο στην δημιουργία του νέου μου single.”

Μίλησε μας για τις μέχρι τώρα συνεργασίες σου.

“Η αλήθεια είναι ότι έχω συνεργαστεί με πολλούς καλλιτέχνες, πριν και μετά το «The Voice». Έχω πάρα πολλές όμορφες στιγμές να θυμάμαι με σημαντικότερη την συνεργασία μου με τον Αντώνη Βαρδή στο στούντιο.”

 Αλήθεια ένιωσες αντιζηλία από συναδέλφους σου;

“Δυστυχώς ναι έχω νιώσει και είναι κάτι που δεν είναι καθόλου ευχάριστο. Μάλιστα προσπαθώ τέτοιες συμπεριφορές να τις παίρνω ως παράδειγμα ώστε να μην κάνω ποτέ εγώ ο ίδιος κάτι τέτοιο.”

Ποια είναι η σχέση σου μαζί τους; Υπάρχουν φιλίες σε αυτόν το χώρο;

“Οι περισσότεροι μου φίλοι είναι μουσικοί κ τραγουδιστές, πιστεύω ότι σε κάθε χώρο υπάρχουν καλοί και κακοί.”



Ο Κώστας Αγέρης σαν άνθρωπος πώς είναι;

“Σίγουρα μπορείς να πεις ότι... δεν είμαι και πολύ στα καλά μου όπως όλοι οι καλλιτέχνες άλλωστε! (γέλιο) Γενικότερα είμαι τελειομανής, πεισματάρης και απαιτητικός.

Τι σημαίνει κορυφή για σένα και πόσο σημαντικός στόχος είναι η επίτευξη και η κατάκτηση του;

“Νομίζω πως δεν υπάρχει κορυφή, υπάρχει το «όσο δουλεύεις τόσο καλύτερος γίνεσαι» και αυτό πιστεύω ότι το εκτιμά ο κόσμος.”

Αγάπη, έρωτας, πόνος... σε βοηθάνε να εμπνευστείς;

“Σίγουρα τα συγκεκριμένα συναισθήματα βοηθούν πολύ για τα πονεμένα ερωτικά τραγούδια.”

Πώς αντιμετωπίζεις τις εκδηλώσεις θαυμασμού;

“Φυσιολογικά πιστεύω, εκτός αν πρόκειται για ακραίες και προσβλητικές συμπεριφορές.”

 Από πολύ μικρή ηλικία μυήθηκες στα μυστικά της ποντιακής μουσικής. Γιατί δεν
επέλεξες αυτό το είδος και ασχολήθηκες με άλλο είδος;


“Η ποντιακή παράδοση θα βρίσκεται για πάντα μέσα μου, αλλά το γενικότερο πάθος μου
για τη μουσική με οδήγησε στο να ανοίξω περισσότερο τους ορίζοντές μου και να ασχοληθώ με περισσότερα από ένα είδη. “

Πώς πήραν την απόφαση σου οι δικοί σου άνθρωποι όταν τους είπες πώς θα ασχοληθείς με τη μουσική και το τραγούδι;

“Ήταν εξοικειωμένοι λόγο του πατέρα μου που είναι και ο ίδιος μουσικός οπότε δεν εξέφρασαν καμία αντίρρηση.”

Στα πρώτα σου βήματα σε βοήθησε πολύ ο Χρήστος Παπαδόπουλος... μίλησε μας για αυτό!

“Ο Χρήστος Παπαδόπουλος ήταν ο πρώτος που πίστεψε στο ταλέντο μου. Μάλιστα για ένα μεγάλο διάστημα ήμουν ενορχηστρωτής, ηχολήπτης, τραγουδιστής και μουσικός στο στούντιο του όπου και απέκτησα μεγάλη εμπειρία στο κομμάτι της παραγωγής.”





Ποια είναι η πιο άτυχη στιγμή πού είχες μέχρι τώρα επαγγελματικά;

“Νομίζω οι (ευτυχώς) λιγοστές φορές που λόγω υγείας δεν μπορούσα να αντεπεξέλθω στις επαγγελματικές μου υποχρεώσεις.”

Τι είναι για σένα ο έρωτας;

“Ένα συναίσθημα που μπορεί να φέρει τα πάνω κάτω και να σου αλλάξει τον τρόπο σκέψης.”

Πού θα εμφανίζεσαι το χειμώνα και πώς μπορεί κάποιος να επικοινωνήσει μαζί σου;

“Θα εμφανίζομαι στο “Vip Slyladiko”. Διαβάζω καθημερινά το μηνύματα μου στην επίσημη σελίδα μου στο facebook : KOSTAS AGERIS και τα email μου.”

Τελικά, Όλα είναι μουσική;

ΟΛΑ!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ