Αποκλειστική συνέντευξη στο ΣΤΑΥΡΟ ΧΑΛΙΑΜΠΑΛΙΑ

Τον γνωρίσαμε μέσα από το "The voice" όπου ξεχώρισε με τη μοναδικότητα του... τώρα, και έχοντας ήδη αξιόλογες συνεργασίες στο ενεργητικό του, ο Σταύρος Χαλιαμπάλιας μας μιλάει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για όλα και μας καλεί όλους να τον απολαύσουμε live στη "Σφίγγα" στις 27 Οκτωβρίου!




Πιστεύεις στον διαχωρισμό του τραγουδιού σε έντεχνο και εμπορικό;
“Όλα τα τραγούδια είναι τέχνη. Ο κάθε στιχουργός , ο κάθε συνθέτης και ο κάθε ερμηνευτής  καταθέτει ένα κομμάτι από τη ψυχή του σε αυτό. Ό τρόπος που το προσεγγίζεις και η αισθητική του καθενός μας είναι που τα διαφοροποιεί.”
Μίλησε μας για σένα...
“Προτιμώ η πορεία που θα διαγράψω , το έργο που εύχομαι να παρουσιάσω και τα λόγια του κόσμου σε βάθος χρόνου,  να είναι αυτά που θα μιλήσουν για μένα. Εγώ τώρα ξεκινώ  έχοντας θέσει υψηλούς  στόχους και θέληση για σκληρή δουλειά.”
Πόσα μουσικά όργανα παίζεις;
“Παίζω ούτι και πολίτικο λαούτο (λάφτα).”
Μίλησε μας για την εμφάνιση σου στη ¨Σφίγγα".
“Οι μουσικοί  μου και εγώ έχουμε ετοιμάσει ένα πρόγραμμα με πολύ αγάπη  και με  τραγούδια , ιδωμένα με μια άλλη ματιά, τη δική μας οπτική. Πρόκειται για τραγούδια αγαπημένα, δείγματα από όλους τους μουσικούς χώρους, ξυπνούν συναισθήματα και σίγουρα σας εγγυούμαστε ένα υπέροχο μελωδικό ταξίδι.”
Η καλή μουσική τι σημαίνει για σένα;
“Η καλή μουσική είναι δημιουργία. Είναι πάθος, είναι ένταση, είναι χαρά, αγαλλίαση, αντοχή στο χρόνο, κατάθεση ψυχής και σεβασμός στην αισθητική του κάθε ακροατή.”
Μίλησε μας για τις μέχρι τώρα συνεργασίες σου. Ξεχωρίζεις κάποια;
“Κάθε συνεργασία είναι πρώτα από όλα τιμή για μένα και ύστερα επιλογή μου. Οπότε όπως καταλαβαίνετε δεν μπορώ να ξεχωρίσω καμία ιδιαίτερα.
Ποιο τραγούδι συναδέλφου σου "έχεις ζηλέψει" και θα ήθελες εσύ να το έχεις πει;
“«Της αγάπης αίματα» από το «Άξιον εστί» του Οδυσσέα Ελύτη σε μελοποίηση του Μίκη Θεοδωράκη και ερμηνεία του Γρηγόρη Μπιθικώτση.”
Γιατί πιστεύεις μια ωραία εικόνα τελικά σήμερα μετράει περισσότερο από το ταλέντο;
“Ζούμε στην εποχή της εικόνας. Της  εικόνας που εισχωρεί παντού, επιβάλλεται με την πληθώρα των μέσων που υπάρχουν με αποτέλεσμα να προηγείται όλων των άλλων απαραίτητων συστατικών για ένα καλλιτέχνη. Προέχει η εικόνα και έπεται η παιδεία, η μουσική κατάρτιση, το ταλέντο, το ήθος και η συνολική παρουσία του ανθρώπου.”
 Έχεις κάνεις κάποια λάθος επιλογή πού το έχεις μετανιώσει;
“Δεν έχω μετανιώσει για καμία από τις μέχρι τώρα επιλογές μου γιατί, χωρίς να θέλω να  ακουστώ αλαζονικός, καμία απόφαση μου δεν πάρθηκε εν θερμώ. Οι αποφάσεις μου είναι αποτέλεσμα σοβαρής σκέψης και με γνώμονα, να μην μετανιώσω για καμία από αυτές, στο μέλλον.”
Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο χρόνο πού θα πήγαινες και γιατί;
“Δεν νιώθω την ανάγκη να ταξιδέψω στο παρελθόν. Προτιμώ να ζω στο παρόν, έχοντας σαν εφόδια τη γνώση και τη σοφία που μεταφέρθηκε σε μας, από όλες τις πράξεις των παλαιοτέρων.”
Ποιο είναι το πιο δυνατό συναίσθημα για σένα πού υπάρχει;
“Η αγάπη. Περικλείει τα πάντα και σχετίζεται με τα πάντα.”



Γιατί να έρθεις κάποιος να σε ακούσει; Τι το διαφορετικό έχεις να παρουσιάσεις;
“Δεν μπορώ να σας πω ότι αυτό που εγώ παρουσιάζω είναι κάτι το διαφορετικό ή ξεχωριστό. Αυτό θα το πει ο κόσμος. Αυτό όμως που μπορώ με βεβαιότητα να δηλώσω είναι  ότι, καταθέτω τη ψυχή μου, δείχνοντας τον απόλυτο σεβασμό στο κοινό που κάθε φορά επιλέγει  να με τιμήσει.”
Η επιτυχία τι σημαίνει για σένα;
“Επιτυχία σημαίνει να κοιτώ πίσω με θάρρος και να βλέπω ότι, δεν ξεπούλησα αξίες και  πρότυπα δικά μου, δεν συμβιβάστηκα και δεν απογοήτευσα αυτούς που με πίστεψαν και με στήριξαν. Παράλληλα  επιτυχία σημαίνει σκληρή δουλειά, επιμονή και υπομονή και σας διαβεβαιώ ότι, το πρώτο δεν με φοβίζει και τα άλλα  δύο με χαρακτηρίζουν.”
Ποια είναι η κινητήριος δύναμη σου;
“Η αγάπη μου για τη μουσική, η οικογένεια μου και οι αγαπημένοι μου άνθρωποι και φυσικά, ο άνθρωπος που δημιουργεί το υπόβαθρο στη προσπάθεια για συνεχή βελτίωση, η  δασκάλα της φωνητικής μου.”
Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;
“Όμορφες συνεργασίες επί σκηνής με ανθρώπους που θαυμάζω και να βρεθώ σε κάθε γωνιά της Ελλάδας  ερμηνεύοντας τραγούδια μου που θα αγαπήσει ο κόσμος.”

Πώς μπορεί κάποιος να επικοινωνήσει μαζί σου;
“Μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που τα διαχειρίζομαι προσωπικά, facebook: Σταύρος Χαλιαμπάλιας (Α) (Β) (Γ) Instagram: stavros_chaliampalias_official και μέσω της επίσημης σελίδας μου στο facebook: Σταύρος Χαλιαμπάλιας (@stavroschaliabalias)”
Αλήθεια ποια είναι η σχέση με τους θαυμαστές σου και πώς την χαρακτηρίζεις;

Μαγική!  Παίρνω δύναμη από την αγάπη και την εμπιστοσύνη τους. Είμαστε συνοδοιπόροι σε αυτό το ταξίδι, μπορώ να αντιμετωπίσω τα πάντα με αυτούς δίπλα μου και τους υπόσχομαι ότι, δεν θα προδώσω ποτέ την εμπιστοσύνη τους.”

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ