ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ

Η Εύη Μησιακούλη, εκτός από αδερφική μου φίλη, είναι και νέο αίμα στο ραδιόφωνο. Κάθε Δευτέρα την ακούμε στο καλύτερο ιντερνετικό ραδιόφωνο της πόλης, στο Radio Alchemy. Από τις 21:00 έως τις 23:00 παρέα με τις "Μουσικές πτήσεις", μας κάνει συνοδοιπόρους της σ' ένα ταξίδι γεμάτο μαγεία και μουσική! www.radioalchemy.net







Είσαι νέο αίμα στο ραδιόφωνο. Αλήθεια πώς σου φαίνεται μέχρι τώρα;
"Η αλήθεια είναι πως δεν πίστευα πως θα μου άρεσε τόσο πολύ. Τώρα καταλαβαίνω γιατί λένε πως το ραδιόφωνο είναι έρωτας!"

Είχες φανταστεί τον εαυτό σου σε ρόλο ραδιοφωνικής παραγωγού;
"Μου άρεσε σαν σκέψη εδώ και πολύ καιρό. Στριφογυρνούσε στο μυαλό μου το τελευταίο διάστημα και όταν μου δόθηκε η ευκαιρία είπα να την αδράξω και να την εκμεταλλευτώ. Τελικά, πήρα τη σωστή απόφαση!"

Ποια είναι η σχέση σου με το ραδιόφωνο; Πώς θα την χαρακτήριζες;
"Θα τη χαρακτήριζα ειλικρινής."

Ποιο τραγούδι σε αντιπροσωπεύει αυτό το διάστημα;
"Δύσκολη ερώτηση. Πολλά κομμάτια μου αρέσουν αυτό το διάστημα και το ξέρεις...εξαρτάται πάντα τη στιγμή, τη διάθεση μα και την παρέα."

Πώς αντιδράς όταν σου τυχαίνουν τεχνικές δυσκολίες και είσαι on air;
"Γελάω.... και το προσπερνάω. Πάντα τυχαίνουν διάφορα τεχνικά ζωντανά αλλά το θέμα είναι να παραμένεις ψύχραιμος!"

Με τι γνώμονα διαλέγεις τα τραγούδια πού παίζεις;
"Με τη διάθεση μου και φυσικά με αυτά που μου ζητάει ο κόσμος. Είναι μια ζωντανή εκπομπή και η γνώμη του κόσμου παίζει καθοριστικό ρόλο για μένα!"

Μίλησε μας για την εκπομπή σου και γιατί κάποιος να σε ακούσει; Τι το διαφορετικό κάνεις;
"Η εκπομπή μου είναι ένα πάντρεμα διαφόρων ειδών μουσικής που σκοπό έχει να κάνει τον ακροατή να περάσει καλά. Δεν θεωρώ ότι κάνω κάτι το διαφορετικό αλλά κάνω κάτι αληθινό. Παίζω τραγούδια που αγαπώ!"

Η μουσική τι ρόλο παίζει στην καθημερινότητα σου;
"Καθοριστικό!"

Ακούς ραδιόφωνο; Τι προτιμάς;
"Ακούω ραδιόφωνο γιατί η μουσική είναι μέσα στην καθημερινότητα μου. Ακούω τα πάντα. Ανάλογα την ώρα πάντα!"





Ποιο μότο σου ταιριάζει;
"Ποιο άλλο; Επαναστάτρια χωρίς αιτία! Είμαι πολυσύνθετη μες στην απλότητα μου!"








Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ