Αποκλειστική συνέντευξη στον ΤΕΟ ΜΟΥΛΑ!

Ο Τεό Μούλας, είναι ένα νέο παιδί που προσπαθεί αργά και μεθοδικά να κάνει αυτό που αγαπά περισσότερο: να τραγουδάει. Έχοντας ήδη δυο τραγούδια στο ενεργητικό του οι mousikesnotes του δίνουν το βήμα να μας μιλήσει για το εαυτό του και να τον γνωρίσουμε καλύτερα σε μια άκρως μοναδική συνέντευξη!







Μίλησε μας για σένα... "Κατάγομαι από την Έδεσσα Πέλλας, είμαι τριάντα τριών χρονών! Από παιδική ηλικία ασχολούμαι με τη μουσική. Από επτά χρόνων παίζω αρμόνιο και τώρα τα τελευταία δέκα χρόνια ασχολούμαι μόνο με το τραγούδι. Εμφανίζομαι σε διάφορα μαγαζιά.. Μου αρέσει πολύ αυτό που κάνω και θέλω πραγματικά να ασχοληθώ μόνο με αυτό. Ελπίζω κάποια στιγμή το όνειρο μου να γίνει πραγματικότητα."

Ποια είναι η δική σου ιδέα της τέλειας ευτυχίας;
"Να ασχοληθώ επαγγελματικά με το τραγούδι και να με αγαπήσει ο κόσμος μέσα από την δουλειά μου."

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος σου φόβος; "Να χάσω δικούς μου ανθρώπους πρώτα απ όλα και να μην πετύχω το όνειρό μου μετέπειτα."

Ποιο χαρακτηριστικό αποδοκιμάζεις περισσότερο στον εαυτό σου; "Την υπομονή μου … Δεν έχω καθόλου … Θέλω τα όνειρά μου και οι φιλοδοξίες μου να πραγματοποιούνται άμεσα!"

Ποιο χαρακτηριστικό αποδοκιμάζεις περισσότερο στους άλλους;
"Τον χαρακτήρα τους, ειδικά στον χώρο μας που είναι πολύ πολύ δύσκολος!"

Ποιον ζωντανό άνθρωπο θαυμάζεις περισσότερο;
"Τους γονείς μου πρώτα από όλους και κατά δεύτερον όλους όσους κατάφεραν να κάνουν σπουδαία πράγματα στην ζωή τους χωρίς την βοήθεια κανενός…Τους αυτοδημιούργητους δηλαδή."

Ποια είναι η μεγαλύτερή σου δαπάνη; "Είναι με την δουλειά που κάνω και αφορά την προώθησή της."

Ποια είναι η ψυχική σου διάθεση τώρα;
"Είμαι αρκετά καλά, με νέα δισκογραφική εταιρία την Real Music και όμορφα πράγματα που έρχονται."

Ποια θεωρείς ως την πιο υπερεκτιμημένη αρετή;
"Η Αγάπη!"

Σε ποιες περιπτώσεις λες ψέματα;
"Δεν έχω λόγο να λέω ψέματα και δεν μου αρέσει και καθόλου."

Ποιον ζωντανό άνθρωπο απεχθάνεσαι περισσότερο; "Τους εγκληματίες …"


Πότε και πού αισθανόσουν πιο ευτυχισμένος; "Αισθάνομαι ευτυχία όταν τραγουδάω και δημιουργώ μουσικά!"

Ποιο ταλέντο θα ήθελες να έχεις περισσότερο; "Το τραγούδι και όλα τα χαρακτηριστικά γύρω από αυτό."

Αν θα μπορούσες ν’ αλλάξεις κάτι περισσότερο στον εαυτό σου, τι θα ήταν;
"Τίποτα μου αρέσει ο εαυτός μου όπως είναι …"


Ποιο θεωρείς ότι είναι το μεγαλύτερο κατόρθωμά σου; "Να ξεκινήσω το τραγούδι επαγγελματικά με δική μου δισκογραφία."

Αν πέθαινες και ερχόσουν ως άνθρωπος ή ως ζώο, τι θα επέλεγες; "Μα φυσικά τον άνθρωπο."





Μίλησε μας για το τελευταίο σου μουσικό βήμα. "Τα δύο νέα μου τραγούδια είναι το ‘’Ισόβιο Πάθος’’ και το ‘’Τι σου έφταιξα’’…Είμαι πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής από την απήχηση που έχουν στον κόσμο… Σε αυτό βέβαια συμβάλει και η εταιρία μου Real Music που την ευχαριστώ δημόσια."

Πού εμφανίζεσαι αυτό το διάστημα;
"Ήρθα από την Ολλανδία όπου τραγουδούσα εκεί. Τώρα είμαι στην Ελλάδα και σχεδιάζω κάποια πράγματα … Είμαι σε συζητήσεις με κάποια μαγαζιά για συνεργασία…σύντομα θα έχω νέα όμως!"





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ