ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗ Ζωή Καλφαγιάννη!


Η ΕλληνοΑυστραλέζα ερμηνεύτρια, Ζωή Καλφαγάννη, έχει μια γνήσια, βαθιά λαϊκή φωνή που σε γοητεύει. Στη συνέντευξη που ακολουθεί θα την γνωρίσουμε καλύτερα! Συγκρατείστε το όνομα της γιατί σίγουρα στο μέλλον θα μας απασχολήσει!


Μίλησε μας για σένα. "Εγώ η Ζωή Καλφαγιάννη είμαι ένας άνθρωπος πολύ απλός, ειλικρινείς. έχω ένα πολύ ισχυρό πάθος για τη ελληνική μουσική."
Έχεις φτάσει ποτέ να πεις "Απάτη"; "Αμέτρητες φορές. Γι 'αυτό και έγραψα αυτό το τραγούδι."
Τι ήταν αυτό πού σε έκανε να θες να ασχοληθείς με το τραγούδι;
"Ο πατέρας μου ήταν μια μεγάλη επιρροή για τη μουσική καριέρα μου, καθώς ήταν μουσικός ακορντεονίστας, ήταν αυτός που μου έδωσε αυτό το πρώτο βήμα προς την καριέρα μου στο τραγούδι."
Γιατί μια τραγουδίστρια πρέπει να διαθέτει μια όμορφη εμφάνιση; "Στο σημερινό κόσμο της μουσικής υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός και, ως εκ τούτου η εμφάνισή είναι πολύ σημαντική. "

Μίλησε μας για τις μέχρι τώρα συνεργασίες σου. Ποια ξεχωρίζεις και γιατί; "Έχω δουλέψει με πολλούς διαφορετικούς καλλιτέχνες στην Αυστραλία και για να είμαι ειλικρινής είναι δύσκολο να διαχωρίζει καλλιτέχνες κανείς και δεν θα ήταν δίκαιο. "

Η φωνή σου είναι αυθεντικά λαϊκή...πώς αισθάνεσαι για αυτό; "Tέλεια … αγαπώ το λαϊκό τραγούδι!"
Ποιοι σε βοήθησαν στα πρώτα σου βήματα; "Ο πατέρας μου και μόνο!"

Είσαι από τους ανθρώπους πού εμπιστεύονται εύκολα ή είσαι δύσπιστη; "Όχι δεν εμπιστεύομαι εύκολα."

Μίλησε μας για τη σχέση σου με την Αυστραλία...
"Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αυστραλία, αλλά η αγάπη μου για την Ελλάδα είναι εξίσου μεγάλη."
Είναι όνειρο σου ο γάμος; "Ένας γάμος είναι μέρος ενός ονείρου … Ευτυχώς για μένα έχει εκπληρωθεί με έναν υπέροχο σύζυγο που είναι πάντα δίπλα μου και με δύο υπέροχες κορούλες!"
Πού εμφανίζεσαι αυτό το διάστημα; "Τραγουδώ σε διαφορετικούς χώρους στο Σίδνεϊ και σε όλες τις πόλεις της Αυστραλίας. "
Σχέδια για το μέλλον; "Για το μέλλον θα συνεχίσω να γράφω στίχους και έχω τραγούδια που βρίσκονται στη διαδικασία ολοκλήρωσης."
Η Ζωή αγαπάει τη ζωή; "Πάντα , μ' αρέσει να ζω την κάθε στιγμή!"


Ποιο είναι το μεγαλύτερο σου ελάττωμα; "Μιλάω χωρίς να σκέφτομαι. "

Πώς θα ήθελες να κλείσουμε αυτή μας τη συνέντευξη; "Θέλω να πω ότι κυκλοφόρησε το δεύτερο κατά σειρά τραγούδι μου από την Real Music και είμαι πολύ χαρούμενη γι αυτό! Ελπίζω να αγαπήσει ο κόσμος τη δουλειά μου … Σας εύχομαι ότι το καλύτερο και σας ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία!"

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ