Αποκλειστική συνέτευξη στην ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΟΝΙΑΚ

Η φωνή της σου κόβει την ανάσα ενώ η δροσερή της παρουσία κάνει τη διαφορά στο χώρο του τραγουδιού!
Ο λόγος για την Αλεξάνδρα Κόνιακ, τη γυναίκα με τη χαρισματική φωνή που μαγεύει και ξεχωρίζει σε μια εποχή που η διαφορετικότητα είναι σπάνια! 
Απολαύστε την σε μια συνέντευξη που ιδιαίτερη και αληθινή, όπως είναι και εκείνη!




Είσαι πολυδιάστατη αφού εκτός από το μουσικό ταλέντο σου, κινείσαι ανάμεσα και στο χώρο της φωτογραφίας και της υποκριτικής…
Αγαπώ σχεδόν όλες τις μορφές της τέχνης κι έχει τύχει να δραστηριοποιηθώ σε κάποιες απ' αυτές, όμως η βασική μου ιδιότητα είναι η τραγουδιστική!

Πόσο εύκολο είναι να βρίσκεσαι σε τόσους χώρους παράλληλα και αν έπρεπε να επιλέξεις έναν ποιος θα ΄ταν αυτός;
Όταν κάτι είναι τόσο δημιουργικό και καλλιτεχνικά και πνευματικά ωφέλιμο, νομίζω πως οι δυσκολίες δεν λαμβάνονται υπόψιν. Θέμα σύγκρισης δεν τίθεται όμως, διότι στο τραγούδι και γενικότερα στη μουσική έχω αφιερώσει πολύ περισσότερο χρόνο και θα συνεχίσω να αφιερώνω για να διατηρώ αυτήν την υπέροχη και υγιή σχέση.
Όλοι σου κάνουν την κλασική ερώτηση για τους Stavento. Εγώ θα σε ρωτήσω πώς είναι οι σχέσεις σου σήμερα μαζί τους.
Δεν έχουμε συχνή επαφή πλέον, μας συνδέει όμως ένα πολύ όμορφο παρελθόν.

Πώς θα χαρακτήριζες το ύφος των τραγουδιών σου;
Ας χρησιμοποιήσω καλύτερα χαρακτηρισμούς φίλων και ακροατών, οι οποίοι εντάσσουν τα κομμάτια στην κατηγορία του pop-έντεχνου με rock και θεατρικά στοιχεία!

Από πού αντλείς όλη αυτήν την ενέργεια;
Από τους ανθρώπους που αγαπώ και μ' αγαπάνε.
Σαν κορίτσι ήσουν όμορφο και δροσερό. Σαν γυναίκα είσαι άκρως εντυπωσιακή! Η ομορφιά ανοίγει πόρτες;
Ενδεχομένως η ομορφιά να επηρεάζει σε κάποιο βαθμό την πρώτη εντύπωση αλλά αν η ομορφιά δε συνοδεύεται απ'όλα τα υπόλοιπα, οι πόρτες θα κλείσουν αργά ή γρήγορα.

Το 2014 ήταν χρονιά ορόσημο για σένα αφού κυκλοφόρησες την πρώτη σου προσωπική δουλειά. Μια δουλειά που θα έλεγα πως το κοινό ανακάλυψε ποια είναι η Αλεξάνδρα.
Πιο πολύ εγώ ανακάλυψα τον εαυτό μου παρά το κοινό εμένα! Ήταν το απαραίτητο πρώτο βήμα αλλά η σημερινή μου εικόνα με αντιπροσωπεύει πολύ περισσότερο.

Μίλησε μας για το νέο δισκογραφικό σου βήμα. Τι διαφορετικό έχει αυτή η δουλειά από την πρώτη;
Πρόκειται για έναν δίσκο που θα κυκλοφορήσει επίσης από την Polymusic και θα περιλαμβάνει όλα τα πρόσφατα singles μαζί με κάποια καινούρια τραγούδια. Ανυπομονώ να τον δω ολοκληρωμένο, μιας και τώρα νιώθω πιο κατασταλαγμένη, πράγμα που έχει μεταμορφώσει τα lives αλλά θέλω να αποτυπωθεί και δισκογραφικά. 


Πού χρωστάς το πιο μεγάλο ευχαριστώ;
Στην οικογένειά μου και τους φίλους μου, που είναι το μεγαλύτερο στήριγμά μου, στους μουσικούς μου για την πίστη τους και φυσικά στον συνθέτη, ενορχηστρωτή και πιο στενό μου συνεργάτη Χρίστο Σερενέ, για την καλλιτεχνική ασφάλεια που μου προσφέρει τόσα χρόνια.

Από τι εμπνέεσαι; 
Από τους ανθρώπους, τα βιβλία και τον κινηματογράφο.

Η μουσική έχει όρια;
Φυσικά, όπως και όλα τα πράγματα στη ζωή. Το ζήτημα είναι να τα ξεπερνάς και να τα επεκτείνεις συνεχώς.

Τα δικά σου όρια ποια είναι;
Όταν έρχομαι αντιμέτωπη με το παράλογο. Εκεί προσπαθώ να κάνω την υπέρβαση και να κατανοήσω την παράλογη λογική του άλλου!

Αν ήσουν όνειρο ποιο θα ήσουν και γιατί;
Αν ήμουν όνειρο, θα ήθελα να είμαι αυτό που θα φανέρωνε όλα τα μυστικά του υποσυνειδήτου μου!

Αποκάλυψε μας ένα μεγάλο σου μυστικό…
Βρίζω ανεξέλεγκτα στη Monopoly!

Τι προσδοκίες έχεις από τον εαυτό σου;
Να έχω λογικές κι ισορροπημένες επιδιώξεις, να απολαμβάνω κάθε μου βήμα και να γίνω πιο δυνατή μπροστά στην απανθρωπιά, την αδικία και την ασέβεια.

Ποιο μότο σε αντιπροσωπεύει;
Μια φράση που χρησιμοποιώ συχνά είναι πως "όλα γίνονται για κάποιο λόγο". Μια παθητική και κάπως αφελής ατάκα, που όμως με καθησυχάζει και με ανακουφίζει από αρνητικές σκέψεις. Κάθε εμπειρία εξάλλου στη ζωή, λένε πως είναι για να σε διαμορφώσει και να σε κάνει μια καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου!

Σε ποια ερώτηση δεν έχεις καταφέρει μέχρι τώρα να απαντήσεις;
Αν υπάρχει Θεός...




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ