Αποκλειστική συνέντευξη στη ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΤΕΦΑΝΟΥ!

Το όνομα της ακούγεται ολοένα και περισσότερο αφού η φωνή της είναι διαφορετική και ξεχωρίζει στην πληθώρα του ίδιου! Η Βασιλική Στεφάνου, εκτός από τα απαραίτητα εφόδια έχει και κάτι ακόμα: άστρο! Που θα την πάει πολύ ψηλά...





Μίλησε μας για σένα και αποκάλυψε μας άγνωστες σου πτυχές.
Σπουδάζω στο Μουσικό Τμήμα του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, βρίσκομαι επί πτυχίο. Η σχολή μου προσέφερε το ερέθισμα να εμβαθύνω στην Θεωρία της μουσικής και να την προσεγγίσω  με μια άλλη οπτική, πιο φιλοσοφική καθώς και να  μελετήσω την αλληλεπίδρασή της με τον άνθρωπο, τον τρόπο που τον επηρεάζει. Επίσης, μου αρέσουν πολύ τα ταξίδια. Μου δίνει πνοή να αλλάζω παραστάσεις, να γεμίζω εικόνες, αρώματα και χρώματα. Ξέρετε κάθε τόπος έχει την δική του αύρα και το δικό του άρωμα. Ακόμα , ίσως να αποτελεί και  «ελάττωμα», μου αρέσει να παρατηρώ τους ανθρώπους, να κοιτάζω μέσα στα μάτια τους , μήπως και μαντέψω τις αλήθειες που κρύβει η ψυχή τους. Μου αρέσει να παρατηρώ τον τρόπο που κινούνται και συμπεριφέρονται, τις εκφράσεις του προσώπου τους. Είναι υπέροχο πλάσμα ο άνθρωπος αρκεί να μην ποδοπατάς τα αισθήματά του.

Η φωνή σου είναι ιδιαίτερη και δεν μοιάζει με καμία άλλη. Σε μια εποχή τυποποιημένη πόσο καλό είναι αυτό τελικά;
Μου αρέσει το διαφορετικό, το μη τυποποιημένο. Ο άνθρωπος που ξεχωρίζει από τα πιστεύω του μέχρι τα ρούχα που φοράει. Με ελκύουν και κερδίζουν το σεβασμό και τον θαυμασμό μου όσοι ξεχωρίζουν μέσα από το πλήθος. Γιατί έχουν την ψυχική δύναμη να το πράξουν. Πιστεύω λοιπόν, πως το να ξεχωρίζεις μόνο πλεονεκτήματα μπορεί να σου προσφέρει.

Το τραγούδι για σένα είναι επάγγελμα ή πηγή χαρά και ζωής;
Το τραγούδι είναι η λύτρωσή μου. Από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου τραγουδούσα όταν ήμουν συναισθηματικά φορτισμένη. Ο απόλυτος τρόπος για να εκφράσω τα συναισθήματά μου στους ανθρώπους γύρω μου, με απόλυτη ειλικρίνεια και σαφήνεια, είναι να διαλέξω το κατάλληλο τραγούδι και να τους το τραγουδήσω.

Μίλησε μας για τη μέχρι τώρα δισκογραφία σου.
Στις 3 Φεβρουαρίου κλείνει τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας το παρθενικό μου album, Το Εισιτήριο, και πραγματικά όσο περνάει ο καιρός συγκινούμε και περισσότερο τόσο για τις υπογραφές των σπουδαίων συνθετών και στιχουργών που κουβαλάει, όσο και για τα υπέροχα σχόλια που μου προσφέρουν οι ακροατές του. Θέλω να ευχαριστήσω πολύ τον παραγωγό μου Βίκτορα Πολυδώρου, για την επιμέλεια του album, για τον κόπο του να μαζέψει τα 11 διαμάντια-τραγούδια του δίσκου και γιατί ήταν ο πρώτος άνθρωπος που πίστεψε σε μένα, τον καιρό που δεν πίστευα ούτε εγώ η ίδια στον εαυτό μου. Ασφαλώς και νιώθω ευγνωμοσύνη για όλους τους συντελεστές του δίσκου, καθώς γνωρίζω ότι δεν είναι εύκολο να πιστέψεις σε μια πρωτοεμφανιζόμενη φωνή και ειδικά ονόματα όπως ο Μ. Νικολούδης, ο Α. Μιτζέλος, ο Μ. Πασχαλίδης, ο Ν. Μοραΐτης,ο Κ. Μακεδόνας, ο Γ. Καραδήμος, η Ζ. Τηγανούρια, η Μ. Παπαδάκη , η Γ. Βασιλακοπούλου, ο Σταύρος Σταύρου που έχουν γράψει ιστορία στην Μουσική, είναι μεγάλη μου τιμή να μου χαρίζουν τα δημιουργήματά τους.

Ένα νέο κορίτσι σαν εσένα τι σχέση έχει με τα social media;
 Χειρίζομαι τις  διαδικτυακές πλατφόρμες για να προωθώ την δουλεία μου. Είναι πολύ σημαντικό για μένα να αισθάνομαι το feet back που προκαλεί κάθε τραγούδι μου, κάθε live μου στον κόσμο. Κακά τα ψέματα αυτό αποζητάμε , τον σχολιασμό του κόσμου, να μην μένουμε αδιάφοροι στα μάτια του. Ακόμα και η άσχημη κριτική είναι καλύτερη από την σιωπή. Αλλά η στάση μου προς τα Μ.Μ.Ε είναι καθαρά επαγγελματική. Πιστεύω στην ιδιωτική ζωή και το λιγότερο που μπορώ να κάνω είναι να μην την εκθέτω στο facebook και στο instagram.

Με τι κριτήριο επιλέγεις τις συνεργασίες σου;
Της Αισθητικής. Πρέπει οι συνεργάτες μου να έχουν την ίδια αισθητική με εμένα, άλλωστε είναι το moto μου πως όλα είναι θέμα αισθητικής όχι μόνο τα καλλιτεχνικά και επαγγελματικά θέματα. Φυσικά, το επόμενο κριτήριο βρίσκεται στον χαρακτήρα. Μπορεί να ταιριάζουν οι αισθητικές αλλά η άσχημη συμπεριφορά να μην κτίζει γέφυρες  συνεργασίας.

Είσαι σε μια εταιρία που στηρίζει απόλυτα τους νέους καλλιτέχνες. Πώς αισθάνεσαι για αυτό;
Το μεγαλείο της ψυχής φαίνεται στο πως αντιμετωπίζουμε το μέλλον. Το υψηλό επίπεδο ενός πολιτισμού αντικατοπτρίζεται στην αντιμετώπιση που δείχνει στους νέους πολίτες, οι χωρίς κόμπλεξ άνθρωποι φαίνονται από την προσφορά τους στους νέους . Συνεπώς, αισθάνομαι τεράστια χαρά  που υπάρχει μια τέτοια δισκογραφική, όπως η Polymusic, να στηρίζει τους νέους καλλιτέχνες χαράσσοντας το μέλλον της μουσικής.

 Ποια είναι η γνώμη σου για τη μουσική αυτό το διάστημα;
Γενικά βιώνουμε ένα μεταβατικό στάδιο στην παγκόσμια Ιστορία και εξέλιξη που το μεταβατικό στάδιο αγγίζει και την Μουσική. Η σχολή με δίδαξε πως αν παρατηρήσουμε την μουσική ενός λαού έμμεσα αντιλαμβανόμαστε την αισθητική του, τα ήθη, τα έθιμα και την κατάσταση στην οποία βρίσκεται. Είναι φανερό πως οδεύουμε στην γέννηση νέων δομών , ήχων και σαφώς παρατηρούμε πως νέοι καλλιτέχνες έχουν ήδη προσφέρει νέα μουσικά «style» και μια ανανέωση στον τρόπο διασκέδασης.

Τι μουσική ακούς τον ελεύθερο σου χρόνο;
Ανάλογα την διάθεση μου. Έχουν τύχει μέρες να ξυπνήσω και να ηχεί στο κεφάλι μου  η φωνή της Marianne Faithfull με το «So Sad» και να καταλήγω το βράδυ να μαγεύομαι από την επιβλητική φωνή της Βίκυ Μοσχολιού με τα τεράστια λαϊκά τραγούδια που έχει ερμηνεύσει.

Αποκάλυψε μας ένα μυστικό ομορφιάς σου...
Θετική σκέψη και ενέργεια. Πάντα χαμογελώ ακόμα κι όταν η καρδιά μου κλαίει.
           
Αγαπημένο σου τραγούδι;
"Η πιο μεγάλη ώρα είναι τώρα" του αγαπημένου μου συνθέτη Άκη Πάνου. Το ερμηνεύω πάντα στο τέλος των live μου. Είναι ένα από τα ελάχιστα κομμάτια που αποδίδει με τόσο όμορφο και αυθεντικό τρόπο τον έρωτα μεταξύ δυο ανθρώπων χωρίς να φτάνει στην χυδαιότητα.

Αν ήσουν βιβλίο τι τίτλο θα έβαζες;
    Η ζωή μου μια βόλτα…

   Τι θες να έχεις πετύχει σε δέκα χρόνια;
Να έχω προσφέρει στην ιστορία της μουσικής αξιόλογο έργο και κομμάτια διαχρονικά που να αγγίζουν τις ψυχές του κόσμου και να χωρέσω στη βαλιτσούλα μου πολλές, τρελές αναμνήσεις από μουσικές συνεργασίες .

          Ποιον καλλιτέχνη θαυμάζεις;
Τον Γιώργο Νταλάρα , γιατί μετά από τόσα χρόνια έχει καταφέρει να σταθεί στην πρώτη γραμμή των καλλιτεχνών, ερμηνεύοντας τόσα πολλά και διαχρονικά κομμάτια. Είχα την τύχει να τον γνωρίσω, να ακούσει τον δίσκο μου και να πει τα καλύτερα λόγια για την φωνή μου και τα τραγούδια μου. Επίσης, σε τηλεοπτική εκπομπή βρέθηκα προσκεκλημένη του, να τραγουδώ στο πλευρό του το τραγούδι "Χρόνια σαν Βροχή". Είναι μια από τις μεγαλύτερες στιγμές που έχω βιώσει και δεν μπορώ να περιγράψω τα συναισθήματα που με κατέκλυσαν εκείνη την στιγμή!

Τι σε έκανε να θες να γίνεις τραγουδίστρια;
Η μεγάλη μου ανάγκη να επικοινωνήσω με τις ψυχούλες των ανθρώπων γύρω μου, με τρόπο αυθεντικό και άμεσο. Κάθε ψυχή στο τραγούδι επάνω δεν μπορεί να  κρυφτεί , ξεκλειδώνει και φαίνονται στα μάτια του ανθρώπου όλες οι αλήθειες του. Είναι θείο δώρο η Μουσική και το Τραγούδι.

Ο έρωτας τι ρόλο παίζει στη ζωή σου
Έχει κύριο ρόλο. Είναι κινητήριος δύναμη για να εμπνέομαι, να δημιουργώ, να τραγουδώ.

 Αλήθεια ή ψέμα;
Πιο μικρή για να αποφεύγω τον πόνο και την σύγκρουση, προτιμούσα να λέω ακόμα και να δέχομαι το ψέμα. Καθώς μεγαλώνεις ,όμως, η ζωή και τα άτομα που είναι πραγματικά δίπλα σου και σε αγαπούν σου μαθαίνουν πως "η αλήθεια μπορεί να πονάει, αλλά λυτρώνει"..





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ