Αποκλειστική συνέντευξη στην ΙΟΥΛΙΑ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗ


Η Ιουλία Καλλιμάνη ξεχωρίζει γιατί η φωνή της είναι ιδιαίτερη με χροιά μοναδική και πατήματα λαϊκά! Το τελευταίο της τραγούδι "Γιατρειά" ακούγεται πολύ και η ανοδική της πορεία είναι απλά δεδομένη! Απολαύστε την...






Το τελευταίο σου κομμάτι η "Γιατρειά" γνωρίζει επιτυχία. Πώς αισθάνεσαι για αυτό;
Είναι ένα τραγούδι που δημιουργήθηκε με πολύ αγάπη! Αισθάνομαι μεγάλη χαρά και μέσα από εδώ, θέλω να ευχαριστήσω την Paper Music για τη στήριξη! Νιώθω πραγματικά ευγνώμων που έχει τέτοια απήχηση στον κόσμο!

Συνεργάζεσαι μαζί με τον Δημάκη σε ένα από τα καλύτερα σχήματα… πώς είναι η συνεργασία μαζί του;
Ο Μάκης εκτός από εξαιρετικός καλλιτέχνης, είναι και εξαιρετικός άνθρωπος! Το να τραγουδάς κοντά του είναι σχολείο!

Ή νύχτα είναι προκλητική αλλά δύσκολη. Πώς αντιμετωπίζεις τις δυσκολίες της;
Αγαπώ τη νύχτα! Σίγουρα υπάρχουν δυσκολίες αλλά αυτό είναι κάτι που συμβαίνει παντού! Τις αντιμετωπίζω με χαμόγελο!



Πώς αντιδράς στις έντονες εκδηλώσεις θαυμασμού;
Η αλήθεια είναι πως δεν έχω αντιμετωπίσει ακραίες εκδηλώσεις θαυμασμού... την αγάπη τους μου δείχνουν!

Πιστεύεις πως η προσωπική  ζωή ενός τραγουδιστή μπορεί να συμβαδίσει με την επαγγελματική καταξίωση;
Φυσικά! Απλά πρέπει να κρατάς την προσωπική σου ζωή, μακριά από τη δουλειά σου ώστε να μην την επηρεάζει!

Είναι στα άμεσα σχέδια σου ένας γάμος ή η μητρότητα;
Προς το παρόν όχι! (γέλια) Μικρή είμαι ακόμα! Αυτή την περίοδο εστιάζω στη δουλειά μου!
Όσο για τα παιδιά τα λατρεύω! Αλλά όπως σου είπα και πριν προέχει η δουλειά μου! Εξάλλου όλα στον καιρό τους...

Έχεις πολλές συνεργασίες στο βιογραφικό σου. Ποια σου έχει αποτυπωθεί και γιατί;
Όλες μου οι συνεργασίες ήταν πολύ καλές και έχω να σου πω πως έχω περάσει πολύ καλά! Δόξα το Θεό...

Έχεις αντιμετωπίσει δύσκολους συναδέλφους;
Όλοι μας έχουμε τις καλές μα και τις κακές μας στιγμές! Δεν μένω σε αυτά! Αν κάποιος δεν μου κάνε... απλά προχωράω!



Υπάρχουν σταρ θεωρείς στην Ελλάδα;
Βέβαια! (γέλια δακρύων)! Έχει γεμίσει ο τόπος από "Σταρ"!

Όνειρα έχεις;
Ζει κανείς χωρίς όνειρα; Μόνο αυτό μας έμεινε...

Βάζεις στόχους ή αφήνεις την τύχη να σε καθοδηγεί;
Πρέπει να βάζουμε στόχους αλλά η τύχη είναι ένας μεγάλος παράγοντας!

Ποιο τραγούδι ερμηνεύεις πάντα στις εμφανίσεις σου;
Έχω πολλά τραγούδια που λέω σχεδόν πάντα...

Τι είναι το τραγούδι για σένα;
Το τραγούδι είναι η ψυχοθεραπεία μου, είναι η ζωή μου!

Αν ήσουν τραγούδι ποιο θα ήσουν;
Το "20 χρονών" γιατί θέλω να ΄μαι 20 για πάντα!

Έχεις κουραστεί ποτέ και να πεις τα παρατάω;
Όχι! Είμαι πολύ μικρή ακόμα για να κουραστώ και να πω κάτι τέτοιο! Έχω πορεία ακόμα μπροστά μου!

Ποια είναι η σχέση σου με τα social media και πώς μπορεί κάποιος να επικοινωνήσει μαζί σου;
Δεν έχω ιδιαίτερες σχέσεις η αλήθεια είναι αλλά σε γενικές γραμμές είναι καλές!  Μπορεί να με βρει στο προσωπικό μου προφίλ στο Facebook και στο instagram!

Εμπιστεύεσαι εύκολα ή είσαι δύσπιστη;
Είμαι καλοπροαίρετος άνθρωπος και εμπιστεύομαι τους άλλους!



Η επιτυχία είναι καταξίωση ή απλά ένα βήμα για την κορυφή;
Δεν σημαίνει πως όποιος κάνει μια επιτυχία καταξιώνεται καλλιτεχνικά! Η πορεία και ο χρόνος σε καταξιώνουν! Όμως κάθε βήμα που κάνεις είναι ένα βήμα προς την κορυφή!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ