Αποκλειστική συνέντευξη στην ELINNA!

Οι mousikesnotes έχουν τη χαρά μα και τη τιμή να σας παρουσιάσουν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην πρώτη της συνέντευξη, την ELINNA! Ένα νεαρό όμορφο κορίτσι, που κάνει τώρα τα πρώτα της βήματα στο χώρο του τραγουδιού!





Είσαι ένα νέο & δροσερό κορίτσι. Η εξωτερική εμφάνιση παίζει ρόλο στη δουλειά αυτή;
“Σε κάποιο βαθμό παίζει ένα ρόλο καλώς ή κακώς. Όμως πραγματικά η ουσία δεν βρίσκεται στο εξωτερικό «περιτύλιγμα» στη δουλειά αυτή αλλά στο τι εκφράζει ο καθένας από μέσα του.”

Μίλησε μας για τα τραγούδια σου.
“Πρόκειται για έναν αρκετά προσωπικό δίσκο, με διάφορα βιώματα που έχουν συσσωρευτεί από τα τελευταία χρόνια. Τα κομμάτια λοιπόν αντανακλούν κάποιες πολύ σημαντικές πτυχές του εαυτού μου.”

Εκτός από ερμηνεύτρια είσαι και δημιουργός….
“Η ανάγκη για δημιουργία μου προέκυψε σταδιακά και πολύ φυσικά, οπότε δεν υπήρχε περίπτωση να μην την εκφράσω αργά ή γρήγορα.”

Δεν μπορώ να μην σταθώ στις φωτογραφίες σου οι οποίες είναι κάτι παραπάνω από άρτιες…
“Σ’ ευχαριστώ πολύ! Σε αυτό συνέβαλε πολύ ο φωτογράφος Δημήτρης Στεφανίδης και το concept που επιλέξαμε.”

Μίλησε μας για σένα.
“Λατρεύω τη μουσική και τη χημεία με άλλα άτομα γύρω από τη μουσική επίσης. Είμαι αρκετά μελαγχολικό και νοσταλγικό άτομο αλλά νομίζω πως έχω και μια δυναμική πλευρά που αντανακλάται εξίσου στα κομμάτια μου.”

Αποκάλυψε μας ένα μυστικό σου!
“Δεν είμαι φυσική ξανθιά (γέλια).”



Έχεις κάνει εμφανίσεις;
“Ναι, στη Θεσσαλονίκη κυρίως. Με το σχήμα μου πρόσφατα παρουσιάσαμε το δίσκο στη “Μαύρη τρύπα και προγραμματίζουμε κι άλλες εμφανίσεις σιγά σιγά.”

Πώς μπορεί κάποιος να επικοινωνήσει μαζί σου;
“Μέσω της σελίδας μου στο Facebook, Elinna μπορεί επίσης να με βρει στο κανάλι μου στο youtube και στο Spotify επίσης.”

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος σου στόχος;
“Να καταφέρω όσο πιο πολλά μπορώ με τη μουσική μου.”

Ο έρωτας είναι δημιουργία ή καταστροφή;
“Μπορεί να είναι και τα δύο, αλλά κυρίως δημιουργία.”


Τι σε ωθεί να δημιουργήσεις;
“Διάφορα ερεθίσματα που μπορεί να έχω από το περιβάλλον μου την εκάστοτε περίοδο.”

Ποιες είναι οι προτεραιότητες σου αυτήν την περίοδο;
“Οι live εμφανίσεις με την μπάντα και η σχολή μου γιατί την έχω παραμελήσει λίγο.”

Ο χώρος του τραγουδιού είναι αγγελικά πλασμένος;
“Σίγουρα όχι. Αν και δεν έχω αντιμετωπίσει κάποια άσχημη κατάσταση σίγουρα ξέρω ότι υπάρχουν πολλά εμπόδια.”

Σχέδια για το μέλλον; Τι θες να πετύχεις;
“Προσπαθώ να μην κοιτάζω στο πολύ μακρινό μέλλον. Ένας στόχος θα ήταν μια μίνι περιοδεία σε διάφορα μέρη της Ελλάδας.”

Πώς αντιδράς σε αρνητικές κριτικές;
“Τις δέχομαι και τις ακούω κι αν είναι εύστοχες κοιτάζω να άρω κάτι από αυτές. “

Με ποιον καλλιτέχνη θα ήθελες να συνεργαστείς
“Δεν το έχω σκεφτεί αυτό είναι η αλήθεια αλλά νομίζω δε θα έλεγα όχι σε κάποια συνεργασία εφόσον ταίριαζε σε γενικές γραμμές στο στυλ μου.”

Επιτυχία ή ευτυχία; Τι επιλέγεις;
Ευτυχία

Πιστεύεις στα παραμύθια;
Δυστυχώς όχι.

Give me a sign… λίγο σκληρό δεν είναι να το λες αυτό; Σκληρό απέναντι στον εαυτό σου;
“Όλοι μας πάντοτε για ένα σημάδι ψάχνουμε σε διάφορες στιγμές της ζωής μας. Οπότε το να ζητάς ένα σημάδι μπορεί να είναι ένδειξη απόγνωσης αλλά και ελπίδας.”



Κάνε μια ευχή για σένα!

Εύχομαι οι άνθρωποι γύρω μου να βρουν αυτό που πραγματικά αποζητούν και μαζί τους κι εγώ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ