Αποκλειστική συνέντευξη στη ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΚΟΛΙΑ!


Η φωνή της ταξιδιάρικη! Έχει τη δύναμη να σε πάει σε άλλα μέρη! Ο λόγος για τη μοναδική Χριστίνα Γκόλια που γεμίζει το πεντάγραμμο με τη μοναδικότητα της!
Απολαύστε τη σε μια μοναδική συνέντευξη!


Μίλησε μας για σένα... 
Γεννήθηκα στην Ελασσόνα Θεσσαλίας. Σπούδασα θέατρο (δραματική σχολή Βεάκη),και τραγούδι. Η πορεία μου σηματοδοτείται από μια δυναμική δράση στο χώρο του θεάτρου της τηλεόρασης και του κινηματογράφου μα το τραγούδι είναι το μέσο έκφρασης που τελικά με κέρδισε.
 Με μια πληθώρα σπουδαίων έργων στο θέατρο την τηλεόραση και την δισκογραφία (όπως Άλκηστις του Ευριπίδη σκηνοθεσία Λ Κονιόρδου,Τα παιδιά της Νιόβης σκηνοθεσία Κ Κουτσομύτης,κ α) Έχω συνεργαστεί με μεγάλα ονόματα του θεάτρου και της μουσικής όπως Γ Μπέζος,Γ Παρτσαλάκης,Ε Ράντου, Χ Ρώμα,Γ Ζουγανέλη Σ Μπουλά.Γ Ανδρεάτο κα Τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιούμαι κυρίως στο τραγούδι με συμμετοχές σε 2 άλμπουμ και μία προσωπική δισκογραφική δουλειά "όνειρα κάνουμε ίδια".Το Νοέμβριο του 2015 συμμετείχα στο φεστιβάλ του Ο2 Academy στο Λονδίνο με το αγγλόφωνο  τραγούδι ORDINARY GIRL(Nick Michael &Tara London).Κυκλοφορούν σε digital single τα δυο τελευταία μου τραγούδια "Ordinary Girl' και "Χαρά μου" από τη Final Touch.

Η φωνή σου είναι ιδιαίτερη και σε κάνει να ξεχωρίζεις από τους υπόλοιπους... πώς νιώθεις για αυτό;
Σ ευχαριστώ πολύ για τα τιμητικά σου λόγια! Χαίρομαι που η φύση με προίκισε με ένα τόσο όμορφο δώρο (μια ωραία φωνή),και αν είναι ξεχωριστή και ιδιαίτερη, όπως λένε,αυτό με κάνει ακόμα πιο τυχερή και ευγνώμων!



Μίλησε μας για το τελευταίο σου κομμάτι που έχεις κυκλοφορήσει!
Το "Χαρά μου" είναι ένα πολυαγαπημένο μου τραγούδι (το άκουγα από μικρή,μου το τραγουδούσε η γιαγιά μου),που κυκλοφόρησε το 1952 σε πρώτη εκτέλεση Σώτου Παναγόπουλου, σε στίχους Κώστα Πρετεντέρη κ Γιώργου Οικονομίδη και μουσική. Τάκη Μωράκη. Συναισθηματικά δεμένη μαζί του από παιδί αποφάσισα να το "ξαναζωντανέψω"με μια σύγχρονη bossa nova εκδοχή, και να το φέρω στο σήμερα,ώστε να το ξαναθυμηθεί ο κόσμος και να το αγαπήσουν οι νεότεροι που πιθανόν να μην το γνωρίζουν.

Στα live σου η ενέργεια σου είναι εκπληκτική! Από πού την αντλείς;
Αγαπώ πολύ το τραγούδι και τη μουσική,όπως και κάθε μορφή τέχνης άλλωστε.Δε θα μπορούσα λοιπόν να μη μοιραστώ με τον κόσμο που έρχεται στα live μου αυτή την αγάπη.
Όλη η ενέργειά μου πηγάζει από τη χαρά της επικοινωνίας και της ένωσης κάθε φορά που τραγουδάω.






Ξέρω πως είσαι πολύ δοτική και δένεσαι πολύ με τους συνεργάτες σου. Είναι καλό αυτό πιστεύεις;
Οι συνεργάτες μου είναι η" μουσική μου οικογένεια"! Τους αγαπώ και τους στηρίζω πάνω και κάτω απ τη σκηνή,όπως μια "μάνα"αγκαλιάζει τα παιδιά της.Μόνο έτσι για μένα έχει αξία η συνεργασία και μπορεί να προκύψει ένα πραγματικά ουσιαστικό αποτέλεσμα.Μόνο μέσα από σχέσεις αγάπης, εκτίμησης και εμπιστοσύνης.







Πώς τα πας με τις δημόσιες σχέσεις;
Αρκετά καλά.Μ αρέσει να βρίσκομαι με ανθρώπους και να συζητάω,είμαι πολύ κοινωνικός άνθρωπος,



Αλήθεια κάνεις υποχωρήσεις στα θέλω σου;
Προσπαθώ να μην κάνω. Καμμιά φορά βέβαια μου χει τύχει να μην έχω πολλές επιλογές οπότε αναγκαστικά υποχωρώ.Σπάνια όμως θα φέρω τον εαυτό μου σ αυτή τη θέση.



Το πρέπει ή το θέλω είναι πιο ισχυρό για σένα;
Στη ζωή μου πάντα βάδιζα μέσα απ τα ισχυρά "θέλω" μου,αλλά συνειδητοποίησα στην πορεία ότι και κάποια "πρέπει" ήταν απαραίτητα για τη αυτοπειθαρχία μου.

Τι είναι ο έρωτας για σένα;
Ο έρωτας είναι η κινητήριος δύναμη μου,η ενέργεια στις μπαταρίες μου,η έμπνευσή μου και ο λόγος που τραγουδάω!


Έχεις σπουδάσει θέατρο... πώς το συνδυάζεις με το τραγούδι;
 Το θέατρο και το τραγούδι είναι δύό τέχνες που έχουν πολλά κοινά. Είναι ¨αδελφάκια"! Οι σπουδές μου στο θέατρο με βοηθάνε να ερμηνεύω και όχι να τραγουδάω απλά.



Τραγουδάς πολλά διαφορετικά είδη τα οποία συνδυάζεις κιόλας με μεγάλη επιτυχία. Πόσο εύκολο είναι κάτι τέτοιο;
Δεν είναι πολύ εύκολο γιατί πρέπει να δέσεις διαφορετικά είδη μέσα στο ίδιο πρόγραμμα. Όμως είναι μια πρόταση πρόκληση,ένα ιδιαίτερο "μουσικό ταξίδι".


Ποιο είδος μουσικής πιστεύεις σε χαρακτηρίζει περισσότερο;

Ροκ,Τζαζ,Λάτιν



Τι μουσική προτιμάς να ακούς όταν έχεις χρόνο;
Κυρίως lounge music,reiki music,ethnic,jazz.






Μέχρι πού θες να φτάσεις;
Θα ήθελα να κάνω συναυλίες σ όλο τον κόσμο,να επικοινωνώ την δουλειά μου με διαφορετικά έθνη και κουλτούρες.




Μίλησε μας για τις μέχρι τώρα συνεργασίες σου. Έχεις συναντήσει ευτράπελα;
Έχω συνεργαστεί με μεγάλα ονόματα του θεάτρου και της μουσικής όπως Γ Μπέζος,Γ Παρτσαλάκης,Ε Ράντου Χ Ρώμα,Γ Ζουγανέλη Σ Μπουλά.Γ Ανδρεάτο κα.Καθώς και με ανερχόμενους νεότερους καλλιτέχνες όπως ο Αργύρης Λούλατζης που υπέγραψε την προηγούμενη δισκογραφική μου δουλειά"όνειρα κάνουμε ίδια",ο Νικόλας ο Αδέσποτος,η ταλαντούχα ζωγράφος Θεοδοσία Χατόγλου(που πρόσφατα κάναμε μια πετυχημένη μουσικοεικαστική παράσταση στο Χυτήριο) και άλλοι.Εδώ αξίζει να αναφέρω και τους μουσικούς που συνεργάζομαι και μαζί έχουμε δημιουργήσει το γκρουπ Blue Quartet,ιδιαίτερα ταλαντούχοι και με σημαντικά βιογραφικά πίσω τους,ο Νίκος Σκομόπουλος στα Ντραμς,ο Πάρης Γκαγκαστάθης στο πιάνο και φωνή,ο Μάνος Λούτας στο Μπάσο και ο Φοίβος Μποζάς στο σαξόφωνο.
Δεν έχω να αναφέρω κάποιο ιδιαίτερο ευτράπελο μέχρι τώρα,όλα κύλησαν ομαλά,με μικρά ίσως "ατυχηματάκια" που συμβαίνουν σε όλους.


Ποιο είναι το μεγαλύτερο σου επαγγελματικό λάθος;
Που δεν ξεκίνησα επαγγελματικά το τραγούδι σε μικρότερη ηλικία.Νιώθω ότι έχω χάσει πολύτιμο χρόνο.



Υποκριτική ή τραγούδι;
Τραγούδι πλέον. Έχω βγάλει ρίζες εδώ!



Αποκάλυψε μας τον μεγαλύτερο σου πόθο!
Να είχα πολλά χρήματα ώστε να βοηθούσα αυτούς που έχουν ανάγκη..κυρίως όσους Έλληνες συμπατριώτες μας βρίσκονται σε δύσκολη θέση αυτή την εποχή.






Μίλησε μας για τα επόμενα επαγγελματικά σου σχέδια;
Αυτή την περίοδο είμαι στην προετοιμασία του καινούργιου μου άλμπουμ,που θα περιλαμβάνει το "Ordinary girl" και το 'Χαρά μου"μαζί με 8 ακόμα αγγλόφωνα και ελληνόφωνα τραγούδια, και μια συνεργασία "έκπληξη".Κανονίζονται αυτή την περίοδο συναυλίες σε δήμους και μουσικές σκηνές καθώς και συμμετοχές σε φεστιβάλ του εξωτερικού.


Ποιο είναι το πιο ισχυρό σου "όραμα";
Να είχα τη δυνατότητα να διοργανώσω μια τεράστια συναυλία στην Ελλάδα,όπου θα μπορούσαν να συρρέουν κοινό και καλλιτέχνες απ όλο τον κόσμο,από κάθε έθνος,από κάθε άκρη της γης,να συμμετέχουν σ αυτή...μια παγκόσμια γιορτή αγάπης και ένωσης με ανθρωπιστικό χαρακτήρα,που θα στήριζε οικονομικά τις φτωχές χώρες και θα αναδείκνυε πάλι την Ελλάδα ως κοιτίδα πολιτισμού και "διαμάντι" του κόσμου!!!!





Ακούστε τα official τραγούδια της Χριστίνας Γκόλιας ΔΥΝΑΤΑ!









Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ