Αποκλειστική συνέντευξη στον ΠΑΡΙ!

Τον Πάρι τον παρακολουθώ από τα πρώτα του βήματα. Από την αρχή, μου άρεσε η φωνή του, η σκηνική του παρουσία καθώς και η επιλογή του να κάνει σωστές επαγγελματικές κινήσεις δίχως να προκαλεί καθόλου με τα προσωπικά του.
Απολαύστε τον σε μια συνέντευξη που τα λέει όλα!






Μας συστήθηκες πριν από λίγα χρόνια και από τότε έμεινες για τα καλά στο χώρο του τραγουδιού...
"Η αγάπη μου για το τραγούδι το έκανε αυτό!

Τι πιστεύεις πώς "έχεις" και σε έκανε να ξεχωρίσεις στα αυτιά του κόσμου;
"Δεν νομίζω ότι έχω κάτι. Απλά το πρώτο μου τραγούδι αγαπήθηκε από τον κόσμο, με αποτέλεσμα να ξεκινήσει με τον  καλύτερο τρόπο η δισκογραφική μου σταδιοδρομία!"

Έχεις αναφέρει πως συνωμότησε το σύμπαν ώστε να γίνεις τραγουδιστής! Ισχύει;
"Ισχύει αυτό! Καμία φορά όταν κάποια πράγματα γίνονται τελείως τυχαία, που φαντάζει σενάριο επιστημονικής φαντασίας το αποδίδεις σε... συνωμοσία!"

Έχεις ήδη στο ενεργητικό σου πολλές και σημαντικές συνεργασίες. Αλήθεια, αισθάνεσαι τυχερός για αυτό;
"Ναι, σαφώς και αισθάνομαι τυχερός! Η πρώτη μου μεγάλη συνεργασία ήταν στο "Posidonio" με τον Αντύπα και τη Δέσποινα Βανδή. Από κει και έπειτα ακολούθησαν πολλές. Όλες σημαντικές!"

Κρατάς την προσωπική σου ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Είναι επιλογή σου αυτό;
"Καταρχήν πρέπει να σου πω πως δεν είμαι δημόσιο πρόσωπο. Δεν με βλέπω έτσι. Ωστόσο όμως  η προσωπική μου ζωή, είναι δική μου και την κρατώ για μένα!"

Τι είναι για σένα η μουσική;
"Η αρχή και το τέλος, στα πάντα! Η μουσική έχει τη δύναμη να υπάρχει πάντοτε, είτε υπάρχει χαρά, είτε υπάρχει θλίψη. Για να καταλάβεις ακούω μουσική ακόμα και όταν κοιμάμαι!"

Είσαι πολύ δεμένος με την οικογένεια σου. Σε βοηθάει αυτό στη δουλειά σου;
"Οικογένεια: μια λέξη με τεράστια βαρύτητα! Έχω την τύχη να ανήκω σε μια δεμένη οικογένεια που με στηρίζει, με υποστηρίζει και είναι πάντα εκεί για μένα! Ωστόσο είναι ο μεγαλύτερος κριτής!"

Πώς θα χαρακτήριζες τη σχέση με τους θαυμαστές σου;
"Έχω μια πολύ όμορφη σχέση με τους θαυμαστές μου. Έχω παιδιά που με ακολουθούν από το ξεκίνημα μου."


Ποιο τραγούδι σου πιστεύεις πως ο κόσμος έχει αγαπήσει;
"Νομίζω πως το κομμάτι μου "Έχει κάτι" έκανε μεγάλη αίσθηση!"

"Όταν όλα θα καίγονται"... μοναδικό κομμάτι. Πώς ήταν η συνεργασία σου με την Αγγελική Ηλιάδη;
"Η Αγγελική είναι φίλη μου και την αγαπώ πραγματικά. Περάσαμε πολύ ωραία στην ηχογράφηση του τραγουδιού και εύχομαι ολόψυχα στο μέλλον να ξανά συνεργαστούμε!"



Μίλησε μας για τις εμφανίσεις σου στο "YTON"!
"Το "ΥΤΟΝ" είναι δίχως αμφιβολία ένα υπέροχο μαγαζί! Ο Νίκος Βέρτης είναι εξαιρετικός και μαζί με τη Θωμαή Απέργη, τον Στέλιο Λεγάκη και πολλά άλλα παιδιά έχουμε φτιάξει ένα πρόγραμμα για ατέλειωτη διασκέδαση!"

Πώς μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σου, οι θαυμαστές σου;
"Επικοινωνούν μαζί μου από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και φυσικά στο καμαρίνι μου!"

Τι ετοιμάζεις δισκογραφικά;

"Μόλις βγήκε το νέο μου τραγούδι με τίτλο "Αίνιγμα" σε στίχους Φώντα Θεοδώρου και μουσική Σωτήρη Αγραφιώτη!"



Έχεις τσακωθεί ποτέ; Πώς θα χαρακτήριζες τις σχέσεις σου με τους συναδέλφους σου;
"Μέχρι στιγμής τα πάω περίφημα... (γέλια)! Δεν έχω τσακωθεί ποτέ και ποτέ σκοπεύω!"

Σε απασχολεί το θέμα της αφίσας;
"Ποιας αφίσας; (γέλια). Φυσικά όχι!"

Τι είναι για σένα ο έρωτας;
"Ο έρωτας είναι η αρχή και το τέλος! Μακάρι να το βίωνα συνέχεια το συναίσθημα αυτό!"

Θα σταματούσες ποτέ το τραγούδι;
"Εννοείς να εργάζομαι; Ξέρω πως θα έρθει κάποια στιγμή που δεν θα μπορώ να τραγουδάω στις πίστες. Αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα μπορώ να τραγουδάω στο σπίτι μου, στις βόλτες μου, στην καθημερινότητα μου!"

Κλείσε μας, με έναν αγαπημένο σου στίχο...
"Θα σ' αγαπώ κι ας πονάω για δυο. Στο σ΄αγαπώ δεν υπάρχει αντίο! Θα σ΄αγαπώ και ας μου λες πως είναι λάθος. Η λογική δεν υπάρχει στο πάθος!"



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ