Αποκλειστική συνέντευξη στην ΚΕΛΛΥ ΒΟΥΔΟΥΡΗ!

Μπορεί να τη γνωρίσαμε μέσα από το παιχνίδι Rising star όμως η Κέλλυ Βουδούρη ασχολείται επαγγελματικά με το τραγούδι εφτά χρόνια! Απολαύστε τη σε μια συνέντευξη όλο λάμψη!




Rising star! Μεγάλο κεφάλαιο… αλήθεια πώς ήταν οι σχέσεις σου με τον Κώστα Μακεδόνα; Μίλησε μας για τη σχέση σου μαζί του!
Από τις πρώτες κουβέντες που ανταλλάζει κανείς με τον Κώστα Μακεδόνα καταλαβαίνει  πως είναι ένας καλλιτέχνης γεμάτος χιούμορ, απλότητα και τιμιότητα. Αποδείχτηκε για εμένα σημαντικό πρότυπο, καθώς με εμπνέει να δυναμώνω τις δυνατότητες μου.  


Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σου;
Τα άμεσα σχέδια μου, μετά το τέλος του Rising Star, αφορούν μια σειρά παραστάσεων που θα έχουν το προσωπικό μου ύφος, σε μουσικές σκηνές εντός και εκτός Αθηνών και παράλληλα έχω αρχίσει να σχεδιάζω μια δισκογραφική δουλειά. 


Έχεις μετανιώσει για κάτι πού έχεις κάνει και αν ναι, τι ήταν αυτό για το οποίο έχεις μετανιώσει;
Μου ταιριάζει πολύ ο στίχος «Θα πάω, κι ας μου βγει και σε κακό…». Είναι σπάνιο να μετανιώσω κάτι που έκανα. Συνήθως παίρνω το ρίσκο, και όπου βγάλει .  


Ο έρωτας σε επηρεάζει;
Ο έρωτας  είναι εκ των πραγμάτων μια άκρως εγωιστική  κατάσταση. Αν καταφέρει κανείς να μείνει ανεπηρέαστος, μάλλον δεν είναι ερωτευμένος . 


Η αποτυχία υπάρχει στο λεξικό σου;
Φυσικά και υπάρχει. Κι αν δεν κάνουμε λάθη … Το πολύ εντυπωσιακό με εμένα είναι ότι κάθε φορά αποτυχαίνω καλύτερα !  


Αν ήσουν εποχή ποια θα ήσουν και γιατί;
 Η άνοιξη!!! Σίγουρα! Θυμίζει λίγο την παιδική ηλικία και κρύβει και μια ελπίδα που πάντα με αναστατώνει!  


Οι θαυμαστές πιστεύεις παίζουν ρόλο, στην εξέλιξη ενός καλλιτέχνη;
 Θαυμαστές είναι όλες εκείνες οι ψυχές που αγγίζουν οι νότες μας. Και κάθε φορά σε γεμίζουν τροφή να συνεχίζεις. Χωρίς όλους αυτούς τους ανθρώπους να με στηρίζουν, προσωπικά, δεν θα άντεχα. 


Ποια είναι η σχέση σου με τα social media;
Μόνο να γελάσω μπορώ , απαντώντας σε αυτή την ερώτηση. Κάνω σημαντικές προσπάθειες να είμαι μέσα σε όλες αυτές τις εξελίξεις των social media χωρίς να είναι πάντα επιτυχημένες. Μέχρι και με το κινητό μου,  δυσκολεύομαι να έχω καλή σχέση… Μαθαίνω γρήγορα όμως, που θα πάει!  






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ