Αποκλειστική συνέντευξη στον ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΦΕΙΑΔΗ!







Γεννήθηκες στην Αθήνα αλλά μεγάλωσες στη Ζάκυνθο. Έπαιξε αυτό καθόλου ρόλο στη σχέση σου με τη μουσική;
Καταρχάς ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνεις και συγχαρητήρια για το έργο σου!
Σίγουρα το μεγάλωμα μου στη Ζάκυνθο έπαιξε ρόλο. Μιλάμε και τραγουδάμε όλοι εκεί. Σε συνδυασμό με το παραδεισένιο μέρος, με έκανε να μου αρέσει κάθε είδος μουσικής. Μεγάλωσα κυρίως με ζακυνθινές καντάδες αλλά στη συνέχεια, άκουγα κάθε είδος μουσική!

Μίλησε μας για την ενασχόληση σου με τη μουσική!
Η ενασχόληση μου με τη μουσική ξεκίνησε, όταν η μητέρα μου με πήγε στο ωδείο! Ξεκίνησα, μαθαίνοντας μπουζούκι. Στη συνέχεια όμως δεν ένιωθα γεμάτος μόνο με αυτό και έτσι στο σπίτι έπαιζα μπουζούκι και τραγουδούσα! Το ένα έφερε το άλλο και είμαστε εδώ σήμερα!

Τι αισθάνεσαι όταν τραγουδάς;
Όταν τραγουδάω αισθάνομαι αγάπη. Επίσης, βγαίνουν έντονα συναισθήματα από τη ψυχή μου. Όλα αυτά τα βγάζω προς τα έξω και ο κόσμος τα εκλαμβάνει. Και τον ευχαριστώ για αυτό!

Μίλησε μας για το νέο σου κομμάτι με τίτλο "Έχω πάθει ζημιά"!
Όλα έγιναν σε ένα τραπέζι μιας καφετέριας! Γνώρισα τον Παναγιώτη (δημιουργό του κομματιού) μέσω ενός φίλου μου. Μου πρότεινε ένα ανεβαστικό τραγούδι, Την επόμενη μέρα μου έφερε το demo του τραγουδιού. Αυτό ήταν!

Μέχρι πού θες να φτάσεις;
Μου αρέσει η μουσική! Όπου και αν φτάσει ένας άνθρωπος, αν το αγαπάει όλο αυτό, αγαπάει πραγματικά αυτό που κάνει, ίσως  να έρθει και η επιτυχία! Ακόμα και να μην έρθει όμως, κάνει αυτό που αγαπάει όποτε και αυτό από μόνο του είναι αρκετό!

Η ευγένεια σε χαρακτηρίζει ή η επιμονή;
Προχωράω και με τα δυο γιατί με χαρακτηρίζουν και τα δυο διότι έτσι είμαι και έτσι νιώθω καλά!

Τι φοβάσαι;
Τίποτα δεν φοβάμαι...

Ποιο είναι το πιο δυνατό συναίσθημα πού σε παρακινεί να δουλέψεις ακόμα πιο πολύ;
Το χαμόγελο των ανθρώπων είναι φοβερή παρακίνηση για μένα... Μου προκαλεί χαρά να βλέπω χαμόγελα και μου δίνει δύναμη!

Πώς θα συστηθείς σε κάποιον πού δεν σε γνωρίζει;
Γεια σου, είμαι ο Βασίλης!

Αν ήσουν τραγούδι ποιο θα ήσουν και γιατί;
Αν ήμουν τραγούδι θα θελα να είμαι το "Χτίσε μια γέφυρα" του Δήμου Αναστασιάδη! Είναι ένα κομμάτι που μου αρέσει να ερμηνεύω στις εμφανίσεις..πάνω από όλα καψούρα! (γέλια)



Ακούστε το νέο κομμάτι του Βασίλη Βαφειάδη εδώ:

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ