Αποκλειστική συνέντευξη στην ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΟΥ!


Η Αναστασία Ιωακειμίδου έγινε γνωστή από τη συμμετοχή στο Rising Star, την έχουμε δει όμως να τραγουδάει στις μεγαλύτερες πίστες, δίπλα σε μεγάλους καλλιτέχνες, αφού ασχολείται επαγγελματικά με το τραγούδι από το 2007!



Τι αποκόμισες από την συμμετοχή σου στο Rising star;
Γνώρισα αξιόλογους και ταλαντούχους ανθρώπους, είχα την τεράστια τιμή να με συμβουλεύει ο Κώστας Μακεδόνας, να γνωρίσω πως είναι ο κόσμος της τηλεόρασης και μέσα από όλο αυτό να προκύψει και η πρώτη μου συνεργασία με τα κορίτσια σε έναν χώρο που έχει φιλοξενήσει τεράστια ονόματα, όπως είναι η Σφίγγα.

Αλήθεια, πώς νιώθεις όταν σε αναγνωρίζουν;
Είναι πολύ περίεργο για μένα  που κάποιοι με αναγνωρίζουν στο δρόμο και τις περισσότερες φορές ξεχνάω ότι εμφανίζομαι στην τηλεόραση και αναρωτιέμαι "γιατί με κοιτάει έτσι αυτή;"

Αποκάλυψε μας κάτι που δεν έχεις ξαναπεί…
Έχω κλειστοφοβία

Αγαπημένο Old time classic τραγούδι
“Always on my mind-Elvis Presley.”

Η κορυφή είναι στόχος ή δεν σε απασχολεί καθόλου;
Η προσωπική μου κορυφή είναι να νιώθω καλά και χαρούμενη με ότι κάνω και να προσπαθώ να εξελίσσομαι... μικρές καθημερινές κορυφές... Άλλωστε δεν υπάρχει πραγματική κορυφή.., όλα βρίσκονται στο μυαλό μας

Τι σημαίνει ευτυχία για σένα;
Να μη νιώθω βάρος ότι κάτι δεν έκανα σωστά, σε κάποιον δεν φέρθηκα όπως έπρεπε, να μην έχω τύψεις. Η ηρεμία της ψυχής είναι ευτυχία.

Πώς τα πας με τις συνεντεύξεις;
Δεν είναι το καλύτερό μου!

Πώς μπορούν οι θαυμαστές σου να επικοινωνήσουν μαζί σου;
Μέσω της προσωπικής μου σελίδας στο facebook Anastasia Ioakeimidou και Αnastasia Ioakeimidou καθώς και μέσω της επίσημης σελίδας μου στο fb Αναστασία Ιωακειμίδου

Για το τέλος, κάνε μια ευχή!
Εύχομαι κάποια στιγμή να καταλάβουμε πως είμαστε ένα σύνολο, μια αλυσίδα και όχι μονάδες και πως πρέπει να αρχίσουμε να φροντίζουμε αυτό το σύνολο.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ