Αποκλειστική συνέντευξη στη ΓΙΑΝΝΑ ΦΑΦΑΛΙΟΥ!

 Η Γιάννα Φαφαλιού μας δίνει το παράδειγμα πως όταν αγαπάς πραγματικά αυτό που κάνεις, τότε θα τα καταφέρεις! Απολαύστε την σε μια Rising star συνέντευξη!


Rising star…. Μίλησε μου για τη συμμετοχή σου εκεί.
Το είδα καθαρά σαν μια ευκαιρία να διευρύνω τους καλλιτεχνικούς μου ορίζοντες. Παρόλο που έφυγα νωρίτερα από όσο θα ήθελα, μόνο καλά έχω να πω και να θυμάμαι από την εμπειρία αυτή, η οποία σίγουρα δεν θα τελειώσει εδώ!


Αλήθεια ένα reality τι σου προσφέρει;
Ποτέ δεν ήμουν υπέρ των reality shows. Θεωρώ ότι το «Rising» είναι ένα talent show, που μου έδωσε τη δυνατότητα μιας γρήγορης δημοσιότητας (ανάλογης της εποχής που ζούμε), που δεν θα την εξασφάλιζα με κανέναν άλλον τρόπο. Είναι σα να πήρα το «ασανσέρ»! Βέβαια το τι θα κάνει ο καθένας από κει και έπειτα με τη δημοσιότητα που του δίνεται είναι ένα άλλο θέμα.


Πώς αντέδρασε η οικογένεια σου όταν τους είπες για το παιχνίδι;
Οι δικοί μου άνθρωποι γνωρίζουν εδώ και χρόνια την αγάπη μου για το τραγούδι και τον πόθο μου να διακριθώ στο μουσικό στερέωμα, κάτι που οι μέχρι τώρα επιλογές μου και οι συνθήκες δεν ευνόησαν. Οπότε, μου έδωσαν την ευχή τους και με στήριξαν (και με στηρίζουν) σε όλη αυτή την προσπάθεια. Γενικά είμαι ευγνώμων για το υποστηρικτικό σύστημα που έχω στη ζωή μου, τόσο φίλους, όσο και οικογένεια.

Τι μουσική ακούς;
Τα πάντα, ανάλογα με τη διάθεση. Δεν έχω «ταμπού» στη μουσική, απλά κάποια είδη δεν ταιριάζουν με την αισθητική μου. Στο ραδιόφωνο μου ή στο You tube θα πετύχεις συνήθως ελληνικό έντεχνο, lounge και jazz μουσική.

Μέχρι πού θες να φτάσεις;
Μέχρι τον ουρανό κι ακόμα πιο ψηλά! J

Πότε απογοητεύεσαι;
Όταν συνειδητοποιώ ότι χωρίς χρήματα….. δουλειά δε γίνεται!....

Με ποιον καλλιτέχνη επιθυμείς να συνεργαστείς;
 Με τον Κώστα Μακεδόνα!

Υπάρχει αξιοκρατία;
Στην Ελλάδα;;;;;;  Δύσκολο!!!!..... Αλλά ο ευσεβής πόθος παραμένει μήπως η «κρίση» φέρει επιτέλους τη διά-κριση.

Ή ανάγκη ή επιθυμία σε καθοδηγεί στη ζωή σου;

Νομίζω ότι έχω καταφέρει πλέον να κάνω έναν δημιουργικό συνδυασμό και των δύο, ανάλογα με τις ανάγκες της πραγματικότητάς μου (ρεαλιστικό επίπεδο), αλλά και τις ανάγκες της ψυχής μου (επιθυμίες). Θεωρώ ότι μόνον έτσι ο άνθρωπος καταφέρνει να είναι ευτυχισμένος, αρκεί να είναι συνειδητός και να γνωρίζει κατά πόσον οι επιθυμίες του είναι εφικτές ή όχι!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ