Αποκλειστική συνέντευξη στη ΦΩΤΕΙΝΗ ΔΑΡΡΑ!

 Ότι και να πω για κείνη θα 'ναι λίγο αφού το όνομα της και μόνο τα λέει όλα! Η Φωτεινή Δάρρα μιλάει στις mousikesnotes ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΆ!!!





 Γεννήθηκες στην όμορφη Ζάκυνθο. Αλήθεια τι αναμνήσεις έχεις από την παιδική σου ηλικία;
Μόλις έγινα 40 ημερών ταξίδεψα με τη μητέρα μου και τα αδέρφια μου στην Τρίπολη της Λιβύης όπου έμεινα μέχρι πέντε χρονών. Ο πατέρας μου ήταν εργοδηγός και δούλευε εκεί. Οι παιδικές μου αναμνήσεις ξεκινούν ουσιαστικά από τον ερχομό μας στην Ελλάδα. Τις γιορτές και τα καλοκαίρια τα περνούσαμε στη Ζάκυνθο, την οποία υπεραγαπώ. Τον υπόλοιπο καιρό μεγάλωσα στην Αθήνα. Αγαπούσα τον αθλητισμό (ήμoυν αθλήτρια ενόργανης γυμναστικής), με γοήτευε η ελληνική γλώσσα και οι τέχνες.

Πότε κατάλαβες πώς θες να ασχοληθείς με το τραγούδι και την ηθοποιία;
Από παιδί αγαπούσα το θέατρο και το τραγούδι, αγαπούσα όμως και τα γράμματα και τον αθλητισμό οπότε δεν ήμουν από τα παιδιά που έλεγαν στους γύρω τους ότι “θα γίνω ηθοποιός ή τραγουδίστρια”. Υπήρχε πάντα, τώρα που το σκέφτομαι, η σιγουριά μέσα μου ότι αυτό τελικά θα κάνω στη ζωή. Άλλωστε νομίζω ότι αυτό είναι κάτι που σε “διαλέγει” δεν το “διαλέγεις”.

 Έχεις συνεργαστεί με τους πιο καταξιωμένους συνθέτες. Είναι επιτυχία αυτό για σένα;
Ναι. Αισθάνομαι ευτυχία που κατάφερα να έρθω σε επαφή με ανθρώπους της τέχνης και της διανόησης. Έμαθα από αυτούς και εξακολουθώ να μαθαίνω και να μοιράζομαι ανησυχίες για την τέχνη και τη ζωή.

Ήσουν  η ερμηνεύτρια του εισαγωγικού θέματος της τηλεοπτικής κάλυψης  των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας 2004 «Τρία λεπτά για την Αντίστροφη Μέτρηση» ενώ είσαι η πρώτη Ελληνίδα που πραγματοποίησε επίσημη συναυλία στην Αγία Ειρήνη της Κωνσταντινούπολης (η συναυλία πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Πατριαρχείου, στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας Κωνσταντινούπολη 2010)... Πώς νιώθεις όταν αντιλαμβάνεσαι πόσο σπουδαία πράγματα έχεις καταφέρει;
Όταν τα διαβάζω στις συνεντεύξεις ή στο βιογραφικό μου τα θυμάμαι και καμιά φορά τρομάζω όταν σκέφτομαι ότι ήμουν στ’ αλήθεια εκεί. Νιώθω ευγνώμων και ευχαριστώ το Θεό για όσα μου έχει χαρίσει η ζωή μέχρι τώρα.

Εκτός από πετυχημένη ερμηνεύτρια είσαι και σπουδαία ηθοποιός. Όταν είσαι στην σκηνή και παίζεις τι αισθάνεσαι; Πόσο μπαίνεις μες στο ρόλο και πόσο αυτό σε επηρεάζει στην αληθινή σου ζωή;
Η ζωή μου επηρεάζει τις ερμηνείες μου, τα βιώματά μου. Για να μπεις μέσα στο ρόλο πρέπει να έχεις βιώσει το συναίσθημα στην αληθινή σου ζωή.




Εκτός από την επαγγελματική σου επιτυχία είσαι και μαμά. Η μητρότητα τι είναι για σένα;
Είναι το πιο σημαντικό πράγμα που μου συνέβη ο ερχομός του παιδιού μου. Είναι ευτυχία η μητρότητα.

Είναι στα σχέδια σου και η απόκτηση ενός παιδιού ακόμα;
Δεν μπορείς να κάνεις τέτοιου είδους σχέδια για τη ζωή σου. Η ζωή σου επιφυλάσσει τα δικά της σχέδια. Πάντως πιστεύω πως: Μια φορά μητέρα= για πάντα μητέρα.

Τι λες στις γυναίκες καριέρας πού αφήνουν τη μητρότητα έξω από τη ζωή του;
Αν το κάνουν μόνο και μόνο για την καριέρα τους, το θεωρώ μέγιστο λάθος. Καμιά δουλειά και κανενός είδους καταξίωση δεν συγκρίνεται με αυτό.



Ποιο πιστεύεις ότι ήταν το μεγαλύτερο επαγγελματικό σου λάθος και τι άλλη επιλογή θα είχες κάνει;
Αν γύριζα το χρόνο πίσω μάλλον θα είχα κάνει πάλι τις ίδιες επιλογές, όμως ήταν αντικειμενικά λάθος το γεγονός ότι δεν έμεινα για λίγο παραπάνω να δουλέψω στο εξωτερικό όσες φορές μου δόθηκε η ευκαιρία. Τώρα ξεκινάω μια συνεργασία με μια μεγάλη εταιρεία παραγωγής συναυλιών στην Ευρώπη. Είναι κάτι που χρωστάω στον εαυτό μου.
Στις 30 Μαρτίου ξεκινάω από το Ντίσελντορφ.

Είσαι μια πολύ όμορφη γυναίκα. Το εισπράττεις αυτό;
Ευχαριστώ! Ναι το εισπράττω και είναι ωραίο κάθε φορά που γίνεται αλλά ποτέ δεν βασίστηκα σε αυτό. Πολλές φορές μάλιστα νομίζω πως μια ωραία εικόνα ενός καλλιτέχνη μπορεί να σου τραβήξει την προσοχή από την ερμηνεία του. Πρέπει να έχεις μέτρο και να μην προκαλείς.

Έχεις βραβευτεί με ένα σωρό βραβεία. Ποιο ήταν το πιο σημαντικό για σένα;
Όταν βραβεύθηκα ως Διεθνής ελληνίδα με ψηφοφορία του κοινού από τον μεγάλο σκηνοθέτη Μιχάλη Κακογιάννη.

Τι θεωρείς αποτυχία;
Το να πετυχαίνεις σε κάτι που δεν σε εκφράζει.

Μέχρι πού φτάνουν τα όνειρα και μέχρι πού ο φιλοδοξίες σου;
Τ’ όνειρά μου φτάνουν στο άπειρο. Οι φιλοδοξίες μου γίνονται ολοένα και πιο απλές όσο ωριμάζω.

Τι σε κάνει να στεναχωριέσαι;
Η απανθρωπιά, η κακία, ο εγωκεντρισμός, η αγένεια.

Πώς αντιδράς στις κακοπροαίρετες κριτικές;
Δεν τις διαβάζω. Δυστυχώς τη σημερινή εποχή το κακό “πουλάει” όπως λένε. Είναι μεγάλος ο ανταγωνισμός και είναι μοιραίο να χρησιμοποιούνται όλα τα μέσα από κάποιους.
 Εμένα με αφορά το σπίτι μου, η οικογένειά μου, το όραμα μου και οι αξίες που ορίζουν τη ζωή μου. Με γεμίζει η αγάπη των απλών ακροατών που είναι αβίαστη και αληθινή. Όταν έχεις αληθινή αγάπη στη ζωή σου δεν μπορεί να σου κάνει πραγματικά κακό κανένας.

Η αλήθεια ή το ψέμα θέλουν γενναιότητα;


Αναμφίβολα η αλήθεια. Γενναιότητα και μεγαλείο ψυχής όμως χρειάζεται κάποιες φορές για να μην πεις μια αλήθεια που μπορεί να σκοτώσει. Η ευτυχία είναι το ζητούμενο.



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ