Αποκλειστική συνέντευξη στον ΜΑΚΗ ΜΠΑΡΑΚΟ!

Ο Μάκης Μπαράκος μπορεί να μην είναι ακόμα γνωστός στην Αθήνα, αλλά στα βόρεια το όνομα του ξεσηκώνει θύελλες διασκέδασης! Απολαύστε τον και γνωρίστε τον!


Πώς συστήνεσαι σε αυτούς πού δεν σε γνωρίζουν;
Είμαι ο Μάκης Μπαράκος και τραγουδάω επαγγελματικά είκοσι χρόνια. Έχω συνεργαστεί με αρκετούς επώνυμους καλλιτέχνες και σε ορισμένα από τα καλύτερα μαγαζιά της Βορείου κυρίως Ελλάδος.

Αλήθεια γιατί επέλεξες να κάνεις επανεκτέλεση ένα τόσο γνωστό τραγούδι;
Ο Γιώργος Αλκαίος είναι ένας καλλιτέχνης που πάντα τον θαύμαζα, άκουγα τα τραγούδια του και μέσα στην γενικότερη μόδα των διασκευών που παρατηρούνται τα τελευταία χρόνια στην δισκογραφία μόλις μου τον πρότειναν από την δισκογραφική μου εταιρία το δέχτηκα με μεγάλη μου χαρά!

Τα τελευταία δέκα χρόνια είσαι στην Λάρισα....
Ναι είναι μία πόλη που αγαπώ και με αγάπησε, έχω φίλους και εδώ μπορώ να πω πως έζησα τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου.

Μίλησε μας για σένα και αποκάλυψε πτυχές του χαρακτήρα σου!
Δε θα ήθελα να μιλήσω για μένα, αυτό το αφήνω στους άλλους να το κρίνουν… Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι το τραγούδι είναι η ζωή μου! Ζω για να τραγουδάω… Και φυσικά πάνω από όλα είναι ο γιος μου…Μόνο αυτόν βάζω πάνω από το τραγούδι και από όλα!

Τι είναι το τραγούδι για σένα;
Είναι το οξυγόνο μου, λατρεύω την δουλειά μου!

Αποζητάς την επιτυχία;
Δε θα το έλεγα, σίγουρα ποιος δεν θα ήθελε μία επιτυχία μέσα από την δουλειά του…Αλλά σε πρώτη φάση με ενδιαφέρει ότι κάνω το κάνω καλά… είτε δισκογραφικά, είτε στο μαγαζί που τραγουδάω, είτε γενικότερα στην δουλειά μου.

Μέχρι πού θες να φτάσεις;
Μέχρι εκεί που θέλει ο Θεός να φτάσω …

Τα όνειρα είναι για τους δειλούς ή για αυτούς πού ελπίζουν;
Τα όνειρα είναι για όλους, όλοι έχουν δικαίωμα σε αυτά!



Ποια είναι η μεγαλύτερη δυσκολία πού έχεις συναντήσει μέχρι σήμερα;
Καμία δε θα έλεγα ιδιαίτερα, όσο έχω την υγεία μου εγώ και οι δικοί μου άνθρωποι όλα είναι καλά!

Ποιο είναι το μότο σου;
Με την υγεία και την πίστη στο Θεό όλα έρχονται …

Επαγγελματικά σχέδια για το μέλλον;
Αυτή τη στιγμή ακούμε κάποια τραγούδια με τον παραγωγό μου και την εταιρία μου την Real Music, παράλληλα είμαι στο studio ετοιμάζοντας νέα πράγματα…Όσον αφορά τις εμφανίσεις μου το καλοκαίρι συζητάω κάποια πράγματα αλλά δεν είναι κάτι οριστικό για να το ανακοινώσω…

Πώς μπορούν οι θαυμαστές να επικοινωνήσουν μαζί σου;


Μπορούνε μέσω του Facebook στο προφίλ μου: Makis Mparakos είτε μέσω της εταιρίας μου, της Real Music



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ