Αποκλειστική συνέντευξη στον ΑΝΔΡΕΑ ΚΑΝΕΛΛΑΚΟΠΟΥΛΟ!

Σεμνός και αποφασισμένος, ο Ανδρέας Κανελλακόπουλος κάνει αισθητή την παρουσία του "υπηρετώντας" ένα είδος που θέλει ταλέντο! 


Ασχολείσαι με το λαϊκοδημοτικό! Αλήθεια δεν είναι δύσκολο είδος για να το τραγουδήσεις;
Nαι είναι πολύ δύσκολο είδος διότι έχει πολλά γυρίσματα στην φωνή γι’ αυτο θα πρέπει κατά την γνώμη μου να έχει κάποιος μεγάλη προσοχή σε αυτά γιατί τα γυρίσματα ομορφαίνουν το τραγούδι και τον τραγουδιστή ως προς τον κόσμο.
Ακούς παραδοσιακή μουσική και με τι είδους ακούσματα μεγάλωσες;
Εγώ ακούω μόνο παραδοσιακή μουσική, γεννήθηκα με αυτή την μουσική και μεγάλωσα με αυτή την μουσική λήγω της οικογένειας μου που και αυτοί ήταν της παράδοσης. Θεωρούσαν ότι τα τραγούδια αυτά τα δημοτικά δεν ήταν μονότονα!
Πότε κατάλαβες πώς θες να ασχοληθείς με το τραγούδι;
Με το τραγούδι ήθελα πάντα να ασχοληθώ και έκανα ότι μπορούσα από μικρός να μπορέσω και εγώ να μπω στον χώρο και να κάνω τον κόσμο να διασκεδάζει!
Ποιος είναι για σένα ο μεγαλύτερος δημοτικός τραγουδιστής;
Είναι πολλοί για μένα καταρχήν μεγάλοι τραγουδιστές που πέρασαν στον χώρο η ακόμα συνεχίζουν, όπως: Γιάννης Κωνσταντίνου, Τάκης Καρναβάς, Στάθης κάβουρας, Κώστας Σκαφίδας και άλλοι!
Μίλησε μας για το τελευταίο σου δισκογραφικό βήμα.
Το βήμα που έκανα μαζί με τα παιδιά Πέτρο Αγγελόπουλο στους στίχους, Γιώργο Γιαννικόπουλο ενορχήστρωση, Διονύση Μπασιλάρη στην μουσική των κομματιών, ήταν για να με γνωρίσει ο κόσμος μέσα από δικά μου τραγούδια! Κυκλοφορεί από την δισκογραφική εταιρία Real Music που μέσα από αυτήν τη συνέντευξη, θέλω να τους ευχαριστήσω κιόλας που είναι δίπλα μου και με στηρίζουν!
Ποιο τραγούδι ερμηνεύεις πάντα στις εμφανίσεις σου;
Είναι πολλά τραγούδια που ερμηνεύω πάντα …


Ποιο τραγούδι έχεις ζηλέψει και θα ήθελες εσύ να έχεις πει;
Ένα αγαπημένο θα σου φέρω παράδειγμα είναι “Τα κομμάτια της καρδιάς μου” Γιάννης Κωνσταντίνου.
Ποια είναι η γνώμη σου για τα πανηγύρια; Έχεις συμμετάσχει ποτέ;
Η γνώμη μου για τα πανηγύρια είναι η καλύτερη γιατί απλά παρατήρησε ότι μόνο στα πανηγύρια ο κόσμος γλεντάει ομαδικά και γενικά είναι και η μουσική τέτοια που δεν σε αφήνει να κάθεσαι στην καρέκλα νομίζω...και εννοείται πως έχω συμμετάσχει! Και θα συνεχίζω πάντα να τραγουδώ για τον κόσμο! Είναι όνειρο ζωής για μένα το τραγούδι και παρατηρώ και τον κόσμο ότι με στηρίζει φοβερά, και τους ευχαριστώ όλους πραγματικά.
Τι πιστεύεις ότι λείπει από τη μουσική σήμερα;
Δεν πιστεύω ότι λείπει κάτι από την μουσική πλέον! Ίσα ίσα τα πράγματα γενιά με γενιά αλλάζουν και αυτό είναι λογικό. Αυτό που λείπει για μένα, είναι πως έχει χαθεί η όρεξη του κόσμου διότι οι μισθοί έχουν μειωθεί!
Αν έπρεπε να επιλέξεις ένα είδος ποιο θα ήταν αυτό και γιατί;
Το είδος που υποστηρίζω και αγαπώ είναι το δημοτικό και το λαικοδημοτικό … Με τέτοια τραγούδια μεγάλωσα και με τέτοια τραγούδια χαράζω την σταδιοδρομία μου.
Ποια είναι η γνώμη σου για τα talent show;
Η γνώμη μου για τα talent show είναι η χειρότερη κατά την γνώμη μου γιατί πήγα και εγώ κάποια στιγμή στο παρελθόν και μου φάνηκαν λιγάκι στημένα όλα αυτά! Χώρια δε ότι από όλα τα παιδιά απαιτούσαν και ξένα κομμάτια! Στην Ελλάδα είμαστε κύριοι...
Ποια είναι η κινητήριος δύναμη σου;

Η κινητήριος δύναμη μου είναι η γυναίκα μου πάνω από όλους και μετά ο γαμπρός μου, ο Πέτρος ο στιχουργός μου και τα φιλαράκια μου όλα!!!



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ