ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΝΙΚΟ ΚΑΡΑΚΑΛΠΑΚΗ

Η αγάπη μου για τη γυμναστική είναι γνωστή και αρκετές φορές παρακολουθώ μαθήματα zumba του γνωστού πια δασκάλου της zumba Κωνσταντίνου Νικολέτου. Στο τελευταίο μάθημα του καλοκαιριού, φώναξε να συνοδεύσει μουσικά, live & acapella, ένα νέο σε μένα παιδί -αλλά με απίστευτο μουσικό υπόβαθρο όπως έμαθα μετά- στην αποθεραπεία.
Η φωνή του καθάρια, σταθερή, με μια χροιά ξεχωριστή, μάγεψε όλους όσους τον άκουσαν. 
Ήξερα πως έπρεπε να τον βρω και να σας τον παρουσιάσω γιατί απλά είναι ταλαντούχος και αξίζει να τα καταφέρει! Ο λόγος για τον Νίκο Καρακαλπάκη που δικαιούται όχι απλά μια θέση στο ελληνικό πεντάγραμμο αλλά και στην καρδιά σας!
Απολαύστε τον!





Η μουσική παιδεία σου αποδεικνύεται περίτρανα στην προσωπική σου δουλειά. Μίλησε μας για αυτή…

H πρώτη προσωπική μου δουλειά με τον τίτλο “Ό,τι μας ανήκει” αποτελείται από οχτώ τραγούδια που υπογράφουν σημαντικοί δημιουργοί: Γιάννης Σπανός, Λίνα Νικολακοπούλου, Νένα Βενετσάνου, Λίνος Κόκοτος, Μαρία Παπαδάκη, Γιώργος Καγιαλίκος, Αρετή Κοκκίνου, Νίκος Δούκας, Ανδριανή Ζαγγανά και “Το τριαντάφυλλο” του Νικηφόρου Βρεττάκου μελοποιημένο από την Πηγή Λυκούδη. Είναι μια πολύ φροντισμένη έκδοση, με 16σέλιδο booklet, αισθητική που με εκφράζει απόλυτα και ήχο που φρόντισα για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Η επιμέλεια παραγωγής είναι δική μου και οι ενορχηστρώσεις της Αρετής Κοκκίνου. Είμαι πολύ χαρούμενος και ικανοποιημένος με την αποδοχή της δουλειάς από κοινό και κριτικούς.

Γιατί μεσολάβησαν τόσα χρόνια ώστε να κυκλοφορήσεις το πρώτο σου προσωπικό album;

Πάντα φροντίζω να κάνω επιλογές που ευχαριστούν εμένα και να κινούνται στο ύφος που έχω όλα αυτά τα χρόνια στον χώρο. Δημιούργησα το άλμπουμ σε μια ώριμη στιγμή της πορείας μου που το αποτέλεσμα του δικαιώνει και μένα και τις επιλογές τόσων χρόνων. Είναι το πιο σημαντικό βήμα στην διαδρομή μου και με συγκινεί πια το ότι ο κόσμος ανακαλύπτει έναν ολοκληρωμένο μουσικό – ερμηνευτή που υπογράφει 100% την πρώτη του κατάθεση στην δισκογραφία.


Βρίσκεσαι πολλά χρόνια στο χώρο της μουσικής και έχεις αξιοζήλευτες συνεργασίες. Ποια ήταν η πιο σημαντική για σένα και γιατί;

Είναι όλες σημαντικές μιας και οι εμπειρίες είναι αυτές που μας εξελίσσουν σαν ανθρώπους και καλλιτέχνες. Εκτός από τους συντελεστές του άλμπουμ θα αναφέρω τον Γιώργο Χατζηνάσιο που θήτευσα δίπλα του για 3 χρόνια με σημαντικές κοινές εμφανίσεις  και τον Φίλιππο Γράψα όπου και με τους δύο διατηρώ μια καλή ανθρώπινη σχέση και επικοινωνία. Επίσης με τον ταλαντούχο Gorgi (Γιώργος Καλπακίδης) κυκλοφορήσαμε το 2012 το αγγλόφωνο single το “Turning the tide”. Ο Θανάσης Σάλτας μου δωσε την ευκαιρία να πάιξω και να τραγουδήσω στην μουσικοθεατρική παράσταση “Τα Πάθη της Αγάπης” σε μουσική της Πηγής Λυκούδη με κρεσέντο την παράσταση μας στην Σμύρνη. Δυο ερμηνεύτριες που αγαπώ πολύ και με στήριξαν κυρίως στα πρώτα μου βήματα είναι η Πένυ Ξενάκη και η Μαρία Κανελοπούλου.






Έκανες κάτι που ήταν ιδιαίτερο και πρωτότυπο. Τραγούδησες live και acappella ένα τραγούδι από τον δίσκο σου, το «Καληνύχτα» σε μάθημα γυμναστικής και συγκεκριμένα στο Ζumbathon,ένα event με πάρα πολύ κόσμο στο κλειστό γυμναστήριο Ηλιουπόλεως. Πώς γεννήθηκε η ιδέα αυτή;

Ο δάσκαλος μου στη Ζumba, Κωνσταντίνος Νικολέτος, είχε την ιδέα κάποια στιγμή στην αποθεραπεία που κάνουμε στο φινάλε του μαθήματος αντί για κάποιο τραγούδι από playlist να τραγουδήσω acappella το τραγούδι «Καληνύχτα». Ήταν μια ωραία πρόκληση για μένα κι επειδή έχω μια τρέλα γενικώς σαν άνθρωπος με εξίταρε η ιδέα και το έκανα. Βγήκε πολύ όμορφο και ήταν μια ιδιαίτερη εμπειρία για μένα αυτό διότι τραγουδούσα και έκανα ταυτόχρονα κι εγώ αποθεραπεία έχοντας μια μοναδική αίσθηση χαλάρωσης και ευδιαθεσίας. Ο κόσμος το αγκάλιασε με θέρμη. Έτσι κάποιες φορές το επαναλάβαμε στο μάθημα και πρόσφατα με κάλεσε να το κάνουμε και στο event που προανέφερες.



Με τη γυμναστική τα πας. Από ανάγκη για ωραία εμφάνιση ή επειδή είναι θέμα υγείας;

Μου αρέσει και για τους δύο λόγους και κυρίως για να εκτονώνομαι διότι είμαι νευρικός και αγχώδης τύπος και χρειάζομαι γυμναστική για να έρθω στα ίσα μου. Τα τελευταία χρόνια που συνδυάζω γυμναστική και χορό με έχει τονώσει κυρίως ψυχολογικά γιατί με χαλαρώνει και μου δημιουργεί καλύτερη διάθεση. Το σώμα χρειάζεται παράλληλα και σωστή διατροφή κάτι που πολλές φορές για μένα είναι δύσκολο για πολλούς λόγους. Ωστόσο όλα είναι στο μυαλό μας και καλό είναι να προσέχουμε τον εαυτό μας.

Πώς είναι τα πράγματα στην ελληνική μουσική βιομηχανία; Τι πρέπει να έχεις για να ξεχωρίσεις;

Μεγάλη κουβέντα περί μουσικής βιομηχανίας. Θα σταθώ στο δεύτερο σκέλος της ερώτησης: ταλέντο, μυαλό, τόλμη, χρήματα.

Θα συμμετείχες σε talent show για να γίνεις γνωστός;

Ήμουν αρνητικός από την αρχή. Δεν πήγα ποτέ ούτε σε audition. Δεν είναι έτσι ο σωστός δρόμος. Αν είσαι αληθινός καλλιτέχνης πρέπει να ματώσεις για να ανθίσεις.
Οι  Σειρήνες πολλές αλλά σαν τον Οδυσσέα βούλωσα τα αυτιά μου και θαλασσοπνίγομαι ακόμη, αλλά αντέχω.

Ποια είναι η ανταμοιβή ενός τραγουδιστή;

Για μένα η σταθερή και ουσιαστική σχέση με το κοινό. Για τον κάθε καλλιτέχνη αν σου απαντήσει ειλικρινά είναι και κάτι άλλο. Εγώ τραγουδάω για να ανακαλύψω πρώτα εμένα και να ανακαλύψω έτσι και τον κόσμο. Και με το τραγούδι να σμίξουμε.




Τι θες να κατακτήσεις;

Την προσωπική μου γαλήνη.


Όταν δεν καταφέρνεις να πραγματοποιήσεις ένα στόχο σου πώς το διαχειρίζεσαι;

Αφού έχω φάει τα “χαστούκια” μου γίνομαι δυνατότερος, κάνω υπομονή και βλέπω τί εναλλακτικές υπάρχουν και πόσο μπορώ να τις ακολουθήσω χωρίς να χάσω εμένα.



Ποιος είναι ο Νίκος στ’ αλήθεια;


 Aυτός που μόλις γνωρίσατε! 




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ