ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΛΕΥΤΕΡΗ ΒΑΖΑΙΟ!

   
Τον Λευτέρη Βαζαίο τον γνωρίζω είκοσι χρόνια σχεδόν και με σιγουριά λέω πως είναι από τους καλλιτέχνες που ποτέ δεν καβάλησαν καλάμι, πως είναι πάντα κοντά στο κοινό του, δεν δημιουργεί προβλήματα στους συναδέλφους του και δεν φοβάται να πει την αλήθεια. Για αυτό και πάντα είναι ψηλά στην προτίμηση του κόσμου.
Απολαύστε τον σε μια συνέντευξη με λίγα μα μεστά λόγια!




     Το όνομα σου είναι συνδεδεμένο με την επιτυχία. Πώς αισθάνεσαι για αυτό;
 "Είναι ωραίο συναίσθημα να σε θαυμάζουν μα και να σε εκτιμούν. Είναι υπέροχο που νιώθω την      αγάπη του κόσμου."

Γνώρισες μεγάλη αναγνωρισιμότητα με «Αγαπώ μια πιτσιρίκια» μαζί με τον Ματθαίο Γιαννούλη. Αλήθεια, γιατί χώρισαν οι δρόμοι σας;
 "Ήταν μια συνεργασία που τελείωσε ύστερα από μεγάλη επιτυχία. Βρέθηκε σε σταυροδρόμι και εκεί, χώρισαν οι δρόμοι μας."

Έχετε σχέσεις από τότε;
 "Καλύτερα "Μόνος μου", όπως είναι και ο τίτλος του καινούριου μου τραγουδιού που μόλις κυκλοφόρησε!"



Ένα τραγούδι που σε έχει σημαδέψει επίσης είναι το «Άμα χαράζει στο Αιγαίο»…
"Όλο το Αιγαίο δικό μου..."

Έχουν ακουστεί πολλά για τους εθισμούς σου. Τι ισχύει τελικά;
"Είμαι εδώ. Υπάρχω. Όλα τα άλλα ανήκουν στο παρελθόν!" 

Γιατί δεν πέτυχε ο γάμος σου πιστεύεις;
"Απλά επιλογή μου."

Θα ξανά έκανες το βήμα να παντρευτείς και να κάνεις ένα παιδί;
"Αμέ, γουστάρω!"

Υπάρχει κόσμος πού σε πλησιάζει επειδή είσαι ο Βαζαίος και όχι ο Λευτέρης;
"Εγώ, για όλους, είμαι ο Λευτέρης!" 

Μίλησε μας για σένα…
"Εδώ είμαι... αγαπώ τη μουσική και τους ανθρώπους που είναι δίπλα μου!"

Είναι αλήθεια πώς ποτέ δεν καβάλησες καλάμι παρόλο την επιτυχία. Πού οφείλεται αυτό;
 "Ότι λέει η ιστορία..."

Μίλησε μας για το νέο σου βήμα από την Real Music.
"Ακόμα ένα σκαλοπάτι ψηλά, με τη βοήθεια της Real Music. Αυτό τα λέει όλα!"

Για ποιο πράγμα έχεις μετανιώσει;
"Για τίποτα!" 



Πού μπορούμε να σε απολαύσουμε το καλοκαίρι;
"Η καλοκαιρινή μου περιοδεία σε όλη την Ελλάδα έχει ξεκινήσει. Μπορείτε να δείτε το πρόγραμμα της τουρνέ μου καθώς και λεπτομέρειες στο facebook, τόσο στο δικό μου προφίλ όσο και της εταιρίας μου Real Music." 

      Ποια θεωρείς τη μεγαλύτερη σου επιτυχία; 
      "Ότι είμαι καλά. Έχω την οικογένεια μου που με αγαπάει, τον κόσμο που με θαυμάζει. Επίσης, έχω         γύρω μου ανθρώπους που με αγαπάνε πραγματικά!"

              Ο Λευτέρης Βαζαίος, με τον διευθυντή της δισκογραφικής εταιρίας Real Music.









Και εδώ τα εγκαίνια των γραφείων της Real Music με τους: από
αριστερά Απόστολος Βούλγαρης
(Διευθυντής Γραφείου Αθηνών ), Λευτέρης Βαζαίος, Δημήτρης Τσιανάκας Γενικός Διευθυντής, Κωνσταντίνος Τσιανάκας και Παναγιώτης Γιαννούλας (Παραγωγοί και υπεύθυνοι τμήματος management).

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ