ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΜΑΡΙΑ ΜΠΕΛΛΟΥ


Ένα νέο και όμορφο κορίτσι, με φωνή που ξεχωρίζει έκανε τη διαφορά φέτος στα μουσικά δρώμενα αφού το κομμάτι της έχει γίνει μεγάλη επιτυχία.
Ο λόγος, για την Μαρία Μπέλλου που μας μιλάει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ!




"Είναι και αλλού πορτοκαλιές" είναι ο τίτλος του τραγουδιού σου! Μίλησε μας για αυτό!

Αυτό το τραγούδι είναι για μένα όνειρο πολλών χρόνων! Προέρχομαι από μια μουσική οικογένεια και ουσιαστικά μεγάλωσα ακούγοντας αυτό το τραγούδι από τον μπαμπά μου που ήταν μουσικός και τραγουδιστής, σε γλέντια γιατί στην Θεσσαλία το τραγούδι είναι γνωστό από παλιά, είχα πολλά χρόνια που το έψαχνα και τελικά ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και έκανα το όνειρο μου πραγματικότητα και μπόρεσα να το κυκλοφορήσω σε μια εκτέλεση όμως του σήμερα με πολύ καλούς συντελεστές και βέβαια με τον εκπληκτικό Μάκη Τσικο!

Πώς θα χαρακτήριζες τον εαυτό σου;

Θα με χαρακτήριζα κοινωνική, ευαίσθητη και θέλω να πιστεύω μια καλή διασκεδάστρια που αγαπάει πολύ την δουλειά της. Ο στόχος μου πάντα είναι να κάνω τους ανθρώπους να περνάνε  καλά, είτε είναι απλά καλεσμένοι στο σπίτι μου, είτε στην δουλειά μου θαμώνες, που εκεί εννοείτε πως κάνω ότι καλύτερο μπορώ για να περάσουν τέλεια

Μίλησε μας για την συνεργασία σου με τον Μάκη Τσίκο.

Και σε αυτό θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό! Είμαι μεγάλη θαυμάστρια του Μάκη.
Ο άνθρωπος είναι απίστευτα ταλαντούχος. Μέσω μιας πολύ καλής μου φίλης και συναδέλφου που είναι κοινή μας φίλη με τον Μάκη, μπόρεσε να ευδοκιμήσει αυτή η συνεργασία που απλά ήταν άψογη και τον ευχαριστώ πολύ και δημόσια!

Πώς είναι τα πράγματα στο καλλιτεχνικό στερέωμα;

Είμαι στο χώρο πολλά χρόνια τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ τα τελευταία χρόνια. Ίσως λόγο τις κρίσης... Η διασκέδαση έχει αλλάξει έχει γίνει πιο απλή πιο οικία. Έχει φύγει η γκλάμουρια  και το δήθεν και ο κόσμος όπως και εμείς, η καλλιτεχνική πλευρά της διασκέδασης γίναμε μια  παρέα μεταξύ μας.
Κάποτε θυμάμαι χωριζόμασταν σε μουσικούς και  τραγουδιστές, τραγουδιστές πρώτους, δεύτερους και τελευταίους και όλοι εμείς απέναντι από τον κόσμο. Τώρα είμαστε όλοι μια παρέα και θεωρώ ότι έτσι είναι πιο όμορφα και καλά.

Τι σε κάνει να διαφέρεις από τους υπόλοιπους καλλιτέχνες;

Δεν νομίζω ότι διαφέρω σε κάτι από κάποιον άλλον καλλιτέχνη. Όλοι με τον τρόπο μας κάνουμε κατάθεση ψυχής. Αυτό θεωρώ ότι είναι καλλιτεχνία, η ψυχή. Όλοι κυνηγάμε το όνειρο μας. Ίσως αυτό μας κάνει να διαφέρουμε ο ένας από τον άλλον, τα όνειρα, απλά διαφορετικά όνειρα.

Ποια είναι η σχέση σου με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

Πολύ καλή! Τα χειρίζομαι σαν ένα ακόμα ένα μέσο που μπορεί να μας φέρει ακόμα πιο κοντά να τα πούμε με φίλους με γνωστούς, να μάθουμε πράγματα που μας ενδιαφέρουν για ανθρώπους και καταστάσεις. Είμαι φαν του διαδικτύου και χαίρομαι πολύ που έχει μπει στην ζωή μας.

Οι δημόσιες σχέσεις για σένα είναι τρόπος ζωής;

Τρόπος ζωής όχι σε καμία περίπτωση. Είναι όμως σίγουρα βασικό στοιχείο της δουλειά μας όταν έχεις να κάνεις με πολύ κόσμο θέλεις να τους γνωρίσεις και να σε γνωρίσουν. Να μάθουν την δουλειά σου αλλά μέχρι εκεί!


Πού εμφανίζεσαι αυτό το διάστημα;

Μόλις τελείωσα μια επιτυχημένη εννεάμηνη σεζόν στο "Καραμέλα" της Λάρισας με ένα υπέροχο σχήμα. Αυτό βέβαια είχε ως αποτέλεσμα αρκετή κούραση και έτσι επέλεξα για το καλοκαίρι λίγα εξτρά και αρκετή ξεκούραση να μας βρει ο Σεπτέμβριος αναζωογονημένους και ξεκούραστους για άλλη μια δυνατή σεζόν!




Αποκάλυψε μας κάτι…


Είμαι λέων με ωροσκόπο σκορπιό, πιστεύω στα όνειρα και κλαίω εύκολα. Θυμώνω εύκολα μα ξεχνάω εξίσου εύκολα!

Σχέδια για το καλοκαίρι;

Τα μόνα σχέδια που έχω αφορούν το "Είναι και αλλού πορτοκαλιές" και το τρέξιμο που χρειάζεται για το προμο του τραγουδιού, που όμως ευτυχώς υπάρχει η εταιρία μου, η Real music, η νέα πραγματικά ανερχόμενη δύναμη  στο χώρο όπου κάνει την δουλειά μου πολύ εύκολη!
  Kατά τα αλλά όπως ξαναείπαQ ξεκούραση, ξεκούραση, ξεκούραση!!! Kαλό καλοκαίρι σε όλους.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ