ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ RESTELIO

Ακούω όλα τα είδη μουσικής, αφού πιστεύω ακράδαντα πως για να έχεις μουσική άποψη πρέπει τα αυτιά σου να ‘ναι ανοικτά. Αν και δεν είμαι φαν του rap/hip-hop ο Restelio είναι η εξαίρεση στον κανόνα, αφού έχει τη φρεσκάδα εκείνη που κάνει το είδος αυτό προσεγγίσιμο…
Απολαύστε τον αποκλειστικά!



Γιατί αποφάσισες να αλλάξεις το όνομα σου;
“Στην hip-hop μουσική, συνηθίζουμε να έχουμε ψευδώνυμα ή name, όπως τα λέμε. Έτσι κι εγώ επέλεξα το δικό μου. Τα ονόματα επιλέγονται είτε επειδή μας αρέσει, είτε από κάτι βιωματικό ή από κάτι που έχουμε ζήσει.”
Γιατί επέλεξες το ραπ; Σε εκφράζει καλύτερα;
“Το επέλεξα επειδή με εκφράζει καλύτερα ως χαρακτήρα και ως άνθρωπο. Επέλεξα το ραπ γιατί είναι γροθιά στο κατεστημένο, γιατί ενοχλεί τα δήθεν σημαίνοντα πρόσωπα και γιατί έχει κοινωνικές ρίζες και προεκτάσεις. Όπως παλιότερα το λαϊκό και το ρεμπέτικο.”
Πώς είναι τα πράγματα στο χώρο της μουσικής;
“Απ’ όλες τις απόψεις, θα έλεγα πως ζούμε μια παρακμή. Είτε αυτό είναι ένα live ή στη δισκογραφία. Ευτυχώς όμως, συνεχίζουν και γεννιούνται όμορφα πράγματα. Υπάρχουν και τα διαμάντια. Υπάρχουν και οι καλοί καλλιτέχνες σε όλα τα είδη και υπάρχουν και οι καλές δισκογραφικές εταιρίες που ενδιαφέρονται πραγματικά για τον καλλιτέχνη που έχουν. Άλλωστε, είμαι τυχερός διότι είμαι σε μια τέτοια εταιρεία. Ευχαριστώ τη Real Music για την στήριξη στην τρέλα μου. ”
Μίλησε μας για το νέο σου δισκογραφικό βήμα το “Ναι σε όλα”!
“Είναι ένα κομμάτι κοινωνικοπολιτικού περιεχομένου το οποίο καυτηριάζει την πολιτική και κοινωνική κατάσταση την οποία ζούμε εδώ και δέκα χρόνια. Θα έλεγα, με έξυπνη ενορχήστρωση αφού βάλαμε σαντούρι. Την μουσική υπογράφει ο Αλέξανδρος Μανταλβάνος και την ενορχήστρωση, ενώ τους στίχους εγώ αλλά συμμετείχα και ενορχηστρωτικά. Την επιμέλεια στο studio Instruments την έκανε ο Ιωακείμ Ασλανίδης. To κομμάτι οπτικοποιήθηκε στην όμορφη Κέρκυρα υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Νίκου Βλάχου! ”
Ποια είναι η σχέση σου με το θέατρο;
“Έχω πολύ καλή σχέση με το θέατρο. Μου αρέσει και όποτε μπορώ πηγαίνω και βλέπω παραστάσεις.”
Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;
“Κανονίζω live εμφανίσεις λόγω καλοκαιριού. Έρχονται εκπληκτικά πράγματα, πάντα με την εταιρία μου και ένα τραγούδι έκπληξη. Θα σας αποκαλύψω περισσότερα σύντομα (γέλια). Το σημαντικότερο είναι να είμαστε καλά. Να έχουμε την υγεία μας και όλα θα γίνουν.”
Έχεις απωθημένα;
“Ε, ναι… σαν άνθρωπος έχω και εγώ τα απωθημένα μου!”
Ο έρωτας τι ρόλο παίζει η ζωή σου;

“Μεγάλο θα έλεγα! Νομίζω, ζούμε για να ερωτευόμαστε εκτός από όλα τα άλλα. Για μένα ο έρωτας είναι και έμπνευση.”


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ