ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗ ΣΟΦΙΑ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ!

















Κάθε πρόλογος φαντάζει φτωχός όταν έχω να παρουσιάσω μια τόση αξιόλογη ερμηνεύτρια μα πάνω απ' όλα έναν υπέροχο άνθρωπο. Απολαύστε σε μια μοναδική συνέντευξη την Σοφία Παπάζογλου!











Ξεκίνησες το τραγούδι το 1995…πόσα πράγματα έχουν αλλάξει από τότε;



“Από το 1995 έχει αλλάξει άρδην ο τρόπος ζωής, επικοινωνίας, συναλλαγών παντός είδους, διασκέδασης κτλ. Κατά τη γνώμη μου λείπει το βίωμα, η ανθρωπιά και η γνησιότητα ενώ όλα έχουν κομπιουτεροποιηθεί και βέβαια ήταν φυσικό με τη ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας. Έχει και τα καλά του, δε λέω. Όλα γίνονται πιο εύκολα και πιο γρήγορα. Το κακό είναι πως αυτό δε μας αφήνει χρόνο να έρθουμε σε επαφή με το μέσα μας και το συναίσθημα μας. Μας αποξενώνει με τον εαυτό μας και ως εκ τούτου με τους γύρω μας.”






Έχεις στο βιογραφικό σου ζηλευτές συνεργασίες. Αλήθεια πώς νιώθεις για αυτό;



“Νιώθω περήφανη γιατί το κατάφερα ολομόναχη χωρίς καμία βοήθεια, εκτός συστήματος κατ´ ουσία, χωρίς να έχω υπάρξει ευνοούμενη κανενός στον χώρο ούτε να έχω κάνει κολεγιές και χωρίς να προσκυνήσω κανέναν. Υπάρχω στον χώρο του τραγουδιού όλα αυτά τα χρόνια με σοβαρότητα, σύνεση, αγάπη και μεράκι και θέλω να είμαι η Σοφία Παπάζογλου η τραγουδίστρια χωρίς φρου φρου, αρώματα και δηθενιές.”






Υπήρξε κάποια συνεργασία που σε.. “ταλαιπώρησε”;


“Βέβαια έχει υπάρξει. Αυτά είναι μαθήματα ζωής όμως. Κι από την ταλαιπωρία κερδίζεις σοφία και επίγνωση της αληθινής ζωής και της πραγματικότητας. Για να το πω αλλιώς προσγειώνεσαι και ωριμάζεις.”






Ποιο τραγούδι από αυτά που εσύ έχεις πει αγαπάς περισσότερο;


“Μου αρέσουν όλα και θεωρώ πως έχω πει πολύ καλά τραγούδια και έχω ρεπερτόριο παντός καιρού, διαχρονικό αλλά θα επιλέξω το σουξέ μου το Να’ χα δυο ζωές γιατί νοιώθω πως αγαπιέται και τραγουδιέται από τον κόσμο και πως ζεσταίνει την ατμόσφαιρα σε όλα τα λάιτ μου. Από αυτά που αγαπώ πολύ όμως και θέλω να αναφέρω είναι από τον τελευταίο μου δίσκο το “Μια μάτια σου είδα” των Στεργίου- Τσάφα που μου ανοίγει την καρδιά και το “Της άνοιξης πουλί” του Θοδωρή Κοτονιά που με συγκινεί βαθιά για προσωπικούς λόγους.”






Το όνομα σου είναι πολύ γνωστό και μάλιστα έχεις την ταμπέλα αν θες, πως τραγουδάς καλά τραγούδια και αποφεύγεις τα σουξέ. Ισχύει αυτό;


“Ισχύει απόλυτα! Δεν ενέδωσα ποτέ στο σουξέ απλά για να κάνω επιτυχία και να γίνω σταρ. Άλλωστε το κριτήριο επιλογής μου για να τραγουδήσω ένα τραγουδιού είναι να με φτιάχνει να βρίσκω σ’ αυτό ενδιαφέρον μουσικό και στιχουργικό, κάτι να μου λέει τέλος πάντων. Θα ήθελα αν κάνω γκραν σουξέ να μου ταιριάζει και να μπορώ να το υποστηρίξω. Είναι θέμα timing ανάμεσα στον καλλιτέχνη και τις ανάγκες της εποχής του. Κάποιοι με θεωρούν γραφική λόγο των επιλογών μου, όμως είμαι ιδεολόγος κι εμένα με δικαιώνουν και με ευχαριστούν αυτά που κάνω. Πολλοί καλλιτέχνες έκαναν μεγάλα σουξέ και εξαφανίστηκαν. Εύχομαι πάντως να μου συμβεί όπως το θέλω αν και το δικό μου σουξέ είναι η διαχρονικότητα.”






Πώς νιώθεις όταν σε αναγνωρίζει ο κόσμος;


“Νιώθω πολύ ωραία, με χαροποίει ιδιαίτερα η αναγνώριση αυτή και μου δίνει δύναμη να συνεχίσω.”






Τι σε θλίβει;



“Ότι ζούμε σε μια εφηβική κοινωνία που δε λέει να ωριμάσει και δυστυχώς έχει παρακμάσει. Κι επειδή ταξιδεύω τακτικά για συναυλίες σε Ευρώπη και Αμερική βλέπω τη διαφορά και είναι έντονη. Επίσης θλίβομαι που δεν υπάρχουν πια φωτισμένοι Έλληνες του πνεύματος και της τέχνης, όπως ο Χατζιδάκις, ο Ελύτης, ο Ρίτσος και πολλοί άλλοι που μας άφησαν πλούτο και κληρονομιά μεγάλη.”






Τι ετοιμάζεις αυτό το διάστημα επαγγελματικά;



“Αυτό το διάστημα κάνω κάποιες συμμετοχές σε δίσκους, τραγουδάω τον φετινό χειμώνα στις "Μουσικές διαδρομές " στην Πατησίων με υπέροχη μουσική ομάδα και ξεχωριστούς συναδέλφους, έχω τα τραγούδια του τελευταίου μου δίσκους "Στου ονείρου τις στροφές". Ετοιμάζω συναυλία και ταξίδια στο εξωτερικό, όπως πρόσφατα στο Βέλγιο με τους Τακίμ και τον Παντελή Θαλασσινό, και θα έχω την υπέροχη εμπειρία να τραγουδήσω τον Απρίλη στην Κωνσταντινούπολη με μια πολύ γνωστή Τουρκάλα και μια Αζερμπαϊτζανή τραγουδίστρια τραγούδια της Μεσογείου με 15μελη ορχήστρα….ετοιμάζονται κι άλλα ωραία πράγματα εν μεταξύ. Βρίσκομαι άλλωστε πάντα στις επάλξεις με κέφι και χαρά γι’ αυτό που κάνω και λαχτάρα για καινούρια πράγματα και συνεργασίες.”






Τι σε κάνει να ονειρεύεσαι;


“Η ίδια η ζωή, τα χρώματα που παίρνει ο ουρανός το σούρουπο και τα ξημερώματα, ένα όμορφο τοπίο, ένας αφτιασίδωτος άνθρωπος.”






Αν ήσουν βιβλίο τι τίτλο θα ΄χες;


“Δύσκολη ερώτηση… “Ρίζα μου η ελευθερία”.”
















Αγαπάς την παράδοση;


“Βέβαια την αγαπώ. Είναι οι ρίζες μας κι ένα σημαντικό μέρος του πολιτισμού μας, που όμοια της υπάρχουν μόνο σε τόπους με πολιτισμούς με βαθιές παραδόσεις αιώνων. Δεν μπορώ να αγνοήσω λοιπόν τη ρίζα μου. Χωρίς αυτήν είμαστε μετέωροι. Θεωρώ πως όταν γνωρίζεις το παρελθόν σου γνωρίζεις καλύτερα τον εαυτό σου.”






Ποια είναι η γνώμη σου για τα πανηγύρια όπως αυτά είναι σήμερα;


“Δεν έχω ιδιαίτερη γνώση επί του θέματος αλλά το ότι υπάρχουν με τον οποιονδήποτε Α ‘η Β τρόπο δείχνει πως η Ελλάδα ακόμη αντέχει κι αντιστέκεται.”






Ο έρωτας τι ρόλο παίζει στη ζωή σου;


“Παίζει πολύ σημαντικό ρολό γιατί είμαι ερωτευμένη με τη ζωή.”






Ποια είναι η Σοφία όταν δεν είναι πάνω στη σκηνή;


“Είναι το κορίτσι της διπλανής πόρτας. Μάλιστα κάποτε σε συνέντευξη που μου έκανε ο Μάνος Ελευθερίου μου είπε ότι έχω την όψη και το στυλ της Ντίβας αλλά του είπα ότι εγώ δε νιώθω έτσι και δεν με αφορά αυτό. Άλλωστε στην εποχή μας δεν υπάρχουν πλέον καλλιτέχνες-Μύθοι…. Είμαι λοιπόν απλώς η Σοφία.”



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ