ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΗ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗ!





Ο Στάθης Αθανασιάδης δεν είναι ένας απλός τραγουδιστής, αλλά έχει ταλέντο στο αγαπημένο σ' όλους μας μπουζούκι και οι συνθέσεις του είναι απλά εκπληκτικές!


Από 16 ετών ασχολείσαι επαγγελματικά με το μπουζούκι. Αλήθεια πώς μπήκε στη ζωή σου;

Ξεκίνησα με το τραγούδι το 1975 σε ηλικία 13 ετών. Συγχρόνως ο μπουζουξής του νυχτερινού κέντρου όπου και τραγουδούσα με δίδασκε μπουζούκι, το 1978 στα 16 μου χρόνια ξεκίνησα και έπαιζα επαγγελματικά.

Μίλησε μας για την μέχρι τώρα πορεία σου.

Από μικρός είχα πολλές ευκαιρίες να κατέβω στην Αθήνα δίπλα σε γνωστά ονόματα της εποχής εκείνης, λόγο των σχολικών υποχρεώσεων όμως αυτό δεν ήταν εφικτό. Είχα την τιμή να συνεργαστώ με μεγάλα καλλιτεχνικά ονόματα του χώρου όπως είναι: η Τζένη Βάνου, Ελένη Βιτάλη, Βασίλης Καρράς, Σταμάτης Γονίδης και τόσους άλλους. Αυτή είναι μια πορεία 42 ετών

Κυκλοφόρησε η προσωπική σου δουλειά από τη Real Music και έχει 5 τραγούδια μέσα. Τι περιμένεις από αυτή;


Αυτό που περιμένω είναι ο κόσμος να ακούσει και να αγκαλιάσει τα τραγούδια μου. Μέσα από αυτή την δουλειά θέλω να δείξω πως δεν πέρασα τυχαία από αυτόν τον χώρο και έχω να δώσω αρκετά πράγματα ακόμη

Εκτός από μουσικός είσαι και συνθέτης. Τι προτιμάς από τα δυο;


Πρώτα απ' 'όλα είμαι μουσικός, όσο για το συνθέτης πιστέψτε με δεν ήτανε κάτι το οποίο επιδίωξα, ήρθε μόνο του



Έχεις κάνει αμέτρητες συνεργασίες. Ποια θεωρείς την πιο επιτυχημένη;

Δεν έχω να ξεχωρίσω κάποια από τις συνεργασίες μου θεωρώ πως όλες ήτανε επιτυχείς και εποικοδομητικές για εμένα.



Τι στοιχεία πρέπει να διαθέτει ένας καλός μουσικός;

Πιστεύω πως για να είσαι καλός μουσικός πρέπει να έχεις την ανάλογη αγάπη πάνω σε αυτό που κάνεις και παράλληλα να είσαι καλός χαρακτήρας με ήθος και αξίες! Και φυσικά να είσαι δεξιοτέχνης σ' αυτό που κάνεις

Γιατί σήμερα δεν υπάρχουν καλές συνθέσεις;

Σήμερα δεν υπάρχουν καλές συνθέσεις γιατί είναι λίγοι οι συνθέτες που έχουν απομείνει, κάποτε γράφανε ένα τραγούδι πάνω σε δέκα λαϊκούς δρόμους, τραγούδι που μεσουρανούσε για αρκετά χρόνια, τώρα τα περισσότερα τραγούδια είναι γραμμένα πάνω σε δύο το πολύ τρεις λαϊκούς δρόμους γι αυτό και μοιάζουν αναμεταξύ τους.

Τι σημαίνει για σένα ταλέντο;

Όλοι οι άνθρωποι πιστεύω πως έχουν μέσα τους ένα χάρισμα που όταν το ανακαλύψουν και δουλέψουν πάνω σε αυτό τότε βγαίνει ένα καταπληκτικό αποτέλεσμα: αυτό για εμένα είναι το ταλέντο!

Τι προσδοκίες έχεις από το μέλλον;

Ευελπιστώ τα τραγούδια που έχω γράψει να τα αγαπήσει ο κόσμος και να δώσω τραγούδια μου και σε άλλους καλλιτέχνες.

Από πού αντλείς την έμπνευση σου;

Η έμπνευση μου είναι από βιώματα της ζωής μου και από ανθρώπους που είναι γύρω μου και με στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια! Σας ευχαριστώ πολύ!







Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ