ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΑΝΝΑ ΚΑΜΑΡΙΝΟΥ



Νέα, όμορφη και δροσερή η Άννα Καμαρινού δεν είναι ακόμη μια τραγουδίστρια αλλά το νέο αστέρι του πενταγράμμου...



Γέννημα θρέμμα Θεσσαλονικιά. Τι σε έκανε να έρθεις στην Αθήνα;

"Μία πρόταση να τραγουδήσω στο Κέντρο Αθηνών στο πλάι του Νίκου Βέρτη ,το 2014."


Προέρχεσαι από μια μεγάλη οικογένεια. Σε βοήθησε αυτό πιστεύεις;


"Βοήθησε να πάρω πιο γρήγορα τον δρόμο μου και τις αποφάσεις μου μιας και είχα και πολλούς αλλά και δικούς μου συμπαραστάτες."


Θα ήθελες και εσύ να δημιουργήσεις μια τόσο μεγάλη οικογένεια;

"Νομίζω ότι όπως σχεδόν όλα τα παιδιά που έχουν μεγαλώσει σε πολυμελείς οικογένειες, έτσι και εγώ, θα ήθελα να δημιουργήσω μια πολυμελή οικογένεια."


Μίλησε μας για τα πρώτα σου βήματα στο χώρο του τραγουδιού…

"Ξεκίνησα το τραγούδι σε μια heavy metal μπάντα του αδελφού μου σε ηλικία 16 ετών. Με την λαϊκή μουσική η πρώτη μου επαφή ήταν σε ηλικία 18 ετών όπου και με ανακάλυψε ένας μάνατζερ και με πήγε στην πρώτη μου οντισιόν σε νυχτερινό κέντρο."

Ήταν παιδικό σου όνειρο η ενασχόληση με το χώρο αυτό;


"Ήταν ναι και γι αυτό δεν σκέφτηκα ποτέ να ασχοληθώ με κάτι άλλο! Ήμουν πάντα πολύ σίγουρη για την απόφαση μου αυτή."

Αλήθεια πώς τα βλέπεις τα πράγματα μέχρι τώρα;
"Όπως ακριβώς τα είχα τακτοποιημένα και σχεδιασμένα στο μυαλό μου και είμαι πολύ χαρούμενη γι αυτό."


Πιστεύεις πώς η τύχη είναι με το μέρος σου;

"Πιστεύω γενικά πως έχω σταθεί τυχερή στην ζωή μου μέχρι σήμερα και ελπίζω να συνεχίσω και να μην με εγκαταλείψει."


Σε μια εποχή όπου η εικόνα παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο εσύ πόση βάση δίνεις σε αυτό;


"Δεν δίνω πολύ, τα βασικά! Δεν θα κάνω διατροφές και θα χτυπηθώ στα γυμναστήρια όσον αφορά την εξωτερική μου εμφάνιση, ούτε θα προσπαθήσω να «το παίξω» κάποια άλλη από αυτή που είμαι μόνο και μόνο για χάρη της εικόνας."


Για ποιο πράγμα έχεις μετανιώσει;

"Έχω μετανιώσει για πράγματα που δεν αφορούν τα επαγγελματικά μου και μόνο."


Μέχρι πού φτάνουν τα όνειρα σου;
"Δεν μπορώ να βάλω στόχο κάτι, γιατί είμαι άνθρωπος που ονειρεύεται και κάθε μέρα κάτι καινούριο."

Τι φοβάσαι;

"Τον θάνατο."

 
"Πρώτη φορά" που…

"Θα τραγουδήσουμε όλοι μαζί "Κάνε μια τρέλα" στο Κέντρο Αθηνών, στο πλάι του Νίκου Οικονομόπουλου και των Onirama."

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ