ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΝΙΚΟΛΑΟΥ





Σε μια εποχή όπου η εξωτερική εμφάνιση είναι το Α και το Ω, το να συναντήσεις ανθρώπους που το "μέσα" τους είναι επίσης όμορφο και καλλιεργημένο είναι ... σπάνιο! Η Αγγελική Νικολάου συνδυάζει με το παραπάνω όλα όσα πρέπει αφού έχει μια γοητευτική παρουσία όπου μόνο αδιάφορο δεν σ΄αφήνει, φωνή που τα σπάει, ήθος και προσωπικότητα που σε μαγνητίζει με το που θα τη γνωρίσεις. 
Τι άλλο θέλετε για να πειστείτε; Είναι αναμφισβήτητα το νέο ΑΣΤΕΡΙ του πενταγράμμου.


Κλασσική μα βασική ερώτηση: οι σπουδές σου πάνω στη μουσική είναι τόσες πολλές. Θέλω αναφορικά να μας τις πεις.
"Έχω μουσικές σπουδές μιας και το να ασχοληθώ με το τραγούδι για μένα ήταν μια απόφαση σοβαρή και όχι επιπόλαιη. Ήθελα λοιπόν, να έχω τα κατάλληλα εφόδια. Έχω σπουδάσει θεωρία, σολφέζ -μορφολογία, υποχρεωτικό αρμονίας, ειδικό αρμονίας, αντίστιξη, πέντε χρόνια κλασσικό τραγούδι και αρμόνιο."
Σε λίγες μέρες θα κυκλοφορήσει το πρώτο σου τραγούδι με τίτλο "Φύγε να ανασάνω".
"Δεν είμαι ο άνθρωπος που κάνει κάτι μόνο και μόνο για να το κάνει. Θεωρώ πως πρέπει να είμαι έτοιμη προκειμένου να προχωρήσω κάπου και να μπορώ να το υποστηρίξω κατάλληλα. Και έτσι αν και τραγουδάω επαγγελματικά πολλά χρόνια, νιώθω πως ήρθε το πλήρωμα του χρόνου προκειμένου να βγω δισκογραφικά. Το κομμάτι αυτό είναι στο ύφος και στο στιλ που μου πάει μα και στο πνεύμα της εποχής. Στίχοι και μουσική είναι δικοί μου. Πρέπει να σου πω πως το τραγούδι είναι ρούμπα και σκοπός μου είναι να το ακούει ο κόσμος και να ξεσηκώνεται. Ενορχηστρωτικά είναι άρτιο και είναι ακριβώς όπως το ήθελα και αυτό χάρη στον μοναδικό Ερμή Βογιατζή -όπου έχει το στούντιο ηχογράφησης και μου έκανε την ενορχήστρωση-. Κυκλοφορεί από τη ΝΕΧΤ Records, μια εταιρία που στηρίζει το καλό ελληνικό τραγούδι. Ένα όνειρο μου μόλις πραγματοποιήθηκε."
Πιστεύεις πως η πρώτη σου απόπειρα αυτή θα έχει επιτυχία;
"Δεν ξέρω αν θα ακουστεί αλαζονικό μα είμαι σίγουρη. Έχει όλα όσα χρειάζονται το κομμάτι προκειμένου να ακουστεί και να αγαπηθεί από τον κόσμο. Έχω στην ουσία ένα όπλο στα χέρια μου και πάω για πόλεμο."
Δεν μπορώ να μη σταθώ στο γεγονός πως τα τελευταία τρία χρόνια έχεις μια σταθερή συνεργασία με τον Βαγγέλη Κονιτόπουλο και τον Στάθη Κουκουλάρη...
"Ότι κι αν πω δεν φτάνει. Δυο μεγάλοι καλλιτέχνες, δυο σπουδαίοι άνθρωποι που εκτός τη στήριξη και την υποστήριξη τους μου έχουν μάθει τόσα πολλά... Ο Βαγγέλης Κονιτόπουλος είναι το νησιώτικο τραγούδι και ο Στάθης Κουκουλάρης είναι το μεγαλύτερο βιολί αυτή την στιγμή."
Η φωνή σου τραγουδά με επιτυχία όλα τα είδη. Ωστόσο ποιο είδος θεωρείς πώς σου ταιριάζει πιο πολύ;
"Μπορώ να τραγουδήσω όλα τα είδη, όπως σωστά ανέφερες μα η βάση μου είναι το λαϊκοδημοτικό,"
Ποιο είναι το μεγαλύτερο σου όνειρο;
"Επειδή αγαπώ τη στιχουργική και τη σύνθεση θα ήθελα να μπορώ να δίνω τραγούδια μου σε καλλιτέχνες."
Με ποιον καλλιτέχνη θα ήθελες να συνεργαστείς;
|Με την Ελένη Βιτάλη. Την έχω μελετήσει, την αγαπώ, μου αρέσει...!"
Εκτός από νέα γυναίκα και φιλόδοξη είσαι και μαμά.
"Είμαι μαμά ενός κοριτσιού 4.5 ετών. Είναι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί και είναι για μένα ο πιο σημαντικός ρόλος της ζωής μου."
Πού μπορούμε να σε απολαύσουμε;
"Το καλοκαίρι θα κάνω συναυλίες σ' όλη την Ελλάδα μαζί με τον Βαγγέλη Κονιτόπουλο. Ελάτε να τραγουδήσουμε, να διασκεδάσουμε και να χορέψουμε."
Αλήθεια σε πανηγύρια πηγαίνεις;
"Φυσικά και το θεωρώ τιμή μου. Γίνεται Ελλάδα χωρίς πανηγύρια;"


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ