ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΦΥΛΑΧΤΟ


Ο Χρήστος Φυλαχτός είναι ένας καλλιτέχνης που δεν επέλεξε το τραγούδι μα το τραγούδι επέλεξε εκείνον....
Απολαύστε τον σε μια συνέντευξη εφ' όλης της ύλης!




Μίλησε μας για τα πρώτα σου βήματα...
"Τα πρώτα μου βήματα στο χώρο ήταν θέμα τύχης. Ήμουν καλεσμένος σε ένα τραπέζι ενός  φίλου που το έκανε σε μαγαζί με ζωντανή μουσική. Ανέβηκα,τραγούδησα και τα επόμενα λόγια που άκουσα ήταν του επιχειρηματία να μου λέει:"Μην φύγεις σε θέλω…"
Κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα!!!"

Η επιτυχία είναι όνειρο;
"Μία δισκογραφία ήταν όνειρό μου.Η επιτυχία έρχεται με πολύ δουλειά.Οπότε είναι στόχος κι όχι όνειρο."

Αισθάνεσαι τυχερός;
"Νιώθω τυχερός που συνεργάζομαι με ανθρώπους που είναι χρόνια στο χώρο και μου εμπιστεύονται τόσο όμορφα και «αληθινά» τραγούδια."

Αλήθεια η κρίση σ' έχει επηρεάσει;
"Είμαι κι εγώ επηρεασμένος όπως όλος ο κόσμος. Θέλει υπομονή.Στη δική μου περίπτωση σίγουρα δεν είναι εύκολο να ζήσεις μόνο από το τραγούδι.Έχω ξαναπεί πως αν το καταφέρω αυτό θα είμαι πολύ τυχερός."

Ο κόσμος σε αντιμετωπίζει διαφορετικά λόγω της αναγνωρισιμότητας σου;
"Όχι ο κόσμος δεν με αντιμετωπίζει διαφορετικά επειδή εγώ δεν είμαι διαφορετικός.Με επιτυχία ή χωρίς είμαι πάντα εγώ.Απλός  ειλικρινής κι αληθινός!"

Είσαι ευχαριστημένος από τις μέχρι τώρα συνεργασίες σου;
"Από τις μέχρι τώρα συνεργασίες μου μόνο να πάρω πράγματα είχα και φυσικά να μάθω πολλά γι αυτό και ευχαριστώ από καρδιάς όλους όσους με βοήθησαν να γίνω καλύτερος και για όλους αυτούς θα συνεχίσω να προσπαθώ για το καλύτερο."

Ποιο τραγούδι έχεις ζηλέψει και θα ήθελες να το έχεις τραγουδήσει;
"Πολλά τραγούδια μου αρέσουν και όποτε μου δίνεται η ευκαιρία τα λέω σε μαγαζιά μα  πιστεύω πως το τραγούδι που θα ζηλέψω δεν το έχω ακούσει ακόμα και πως προορίζεται για μένα."

Τι εύχεσαι στον εαυτό σου;
"Υγεία ψυχική ηρεμία και επιτυχία σε κάθε τομέα της ζωής."

Πού μπορούμε να σ΄απολαύσουμε;
"Ήμουν στην "Πύλη Αθηνών" μαζί με τον Σότη Βολάνη τον Λευτέρη Βαζαίο και την Γωγώ Ρωμαίου τους οποίους και ευχαριστώ.Σε λίγο καιρό ετοιμάζεται κάτι καινούργιο αλλά επιτρέψτε μου να το πω όταν θα είναι σίγουρο."

Τι σε ανησυχεί;
"Έχω επιλέξει οι ανησυχίες μου να είναι καλλιτεχνικές. Τα προβλήματα δεν τελειώνουν ποτέ άρα χρειαζόμαστε διέξοδο από αυτά έστω και προσωρινή.Η δική μου διέξοδος είναι η μουσική."

Πώς μπορεί κάποιος να επικοινωνήσει μαζί σου;
Αυτός που θέλει να επικοινωνήσει μαζί μου πιστεύω θα βρει και τον τρόπο….

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ