ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΑΡΑΦΥΛΑΚΗ



























Όμορφη, καλοσυνάτη, ευγενική και ταλαντούχα! Ομολογουμένως καυτός συνδυασμός για το νέο αστέρι του ελληνικού πενταγράμμου, την Χριστίνα Καραφυλλάκη...






Ζεις και εργάζεσαι στην Ολλανδία. Πόσο εύκολο είναι αυτό με την ενασχόληση σου με το τραγούδι;


"Ζω και εργάζομαι στο οικογενειακό μας εστιατόριο. Είναι μια δύσκολη αλλά και πολύ όμορφη δουλειά! Είμαι συνέχεια με κόσμο και αυτό με κάνει πολύ χαρούμενη! Επειδή δουλεύει όλη η οικογένεια μου μπορώ και το συνδυάζω πιο εύκολα με το τραγούδι. Έχω πολύ βοήθεια και είμαι τυχερή σε αυτό!"



Η ενασχόληση σου με τη μουσική ήταν παιδικό σου όνειρο;


"Η ενασχόληση μου με τη μουσική ήταν όντως παιδικό όνειρο! Από όταν θυμάμαι τον εαυτό μου πάντα τραγουδούσα! Κατάλαβα από μικρή ότι, ναι, θέλω να ασχοληθώ με τη μουσική!"



Πώς ήταν η εμπειρία σου στο Rising star;


"Η εμπειρία μου στο "Rising Star" ήταν κάτι πολύ όμορφο! Κάτι που δεν περίμενα ποτέ ότι θα είμαι σε τέτοιο μεγάλο show!
Γνώρισα πολλούς ανθρώπους! Ευχαριστώ τον Αntenna για αυτήν την εμπειρία!


Γιατί συμμετείχες στο συγκεκριμένο ριάλιτι;


"Όπως είναι γνωστό και για μένα ήταν κάτι εντελώς ξαφνικό! Δεν το περίμενα! Όταν με πήραν τηλέφωνο το σκέφτηκα πολύ. Αλλά είπα στον εαυτό μου, δεν έχω να χάσω τίποτα! Είναι μια εμπειρία που δεν θα την ξεχάσω ποτέ! Και έτσι θα με δει και περισσότερος κόσμος! Ήθελα να το ζήσω! Και όπου πάει. Φοβήθηκα λίγο, αλλά δεν το μετάνιωσα στιγμή!"



Έχεις απωθημένα;


"Απωθημένα δεν έχω. Προσπαθώ τουλάχιστον να μην έχω. Θέλω να κάνω πράγματα που αργότερα να μη λέω δεν τα έχω δοκιμάσει! Αλλά πράγματα που είναι κοντά σε μένα."


Μέχρι πού θες να φτάσεις;


"Ευχαριστώ τον Θεό κάθε μέρα για εδώ που έφτασα! Είμαι πολύ χαρούμενη που κάποια από τα όνειρα μου γίνανε αληθινά. Το μόνο που θέλω να έχω την υγεία μου και να μη σταματήσω ποτέ να ασχολούμαι με τη μουσική. Είναι η ζωή μου, μου δίνει δύναμη! Εύχομαι να έρθουν και αλλά όμορφα τραγούδια και να συνεχίζω κάπου κάπου να δίνω τις συναυλίες μου. Με όμορφες συνεργασίες με καλούς ανθρώπους. Το πού θα φτάσουμε ,θα δείξει!"


Τι φοβάσαι;

"Φοβάμαι την μοναξιά και τις αρρώστιες."



Μίλησε μας για το νέο σου τραγούδι...

"Το νέο μου τραγούδι λέγεται "Μια αλήθεια πες μου". Ένα όμορφο ελαφρολαϊκό τραγούδι. Τη μουσική έχει γράψεi ο Μάνος Αντωναίος και στίχους ο Πυθαγόρας. Ένα τραγούδι που με άγγιξε από την πρώτη στιγμή. Είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό. Και φυσικά πολύ χαρούμενη που βγαίνει από την Panik records."


Ποια είναι στ' αλήθεια η Χριστίνα;


Η Χριστίνα είναι ένα κορίτσι πολύ ευαίσθητο και πολύ πολύ ντροπαλό! Είναι χαμηλών τόνων και αληθινή! Με όλη την σημασία της λέξης. Δεν θέλει το ψέμα και την υποκρισία. Έχει πολύ πάθος μέσα της που το βγάζει μέσα από το τραγούδι και τη μουσική! Αν κάποιος κοιτάξει μέσα στα μάτια της θα καταλάβει πολλά. Αγαπάει την οικογένεια και της έχει πολύ αδυναμία. Είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ζωής της.


Κάνε μια ευχή για την άνοιξη...


"Να είναι μια άνοιξη γεμάτη χρώματα. Πολλά χαμόγελα. Να λάμψει ο τόπος όλος. Να έρθουν τα καλύτερα για όλους και να γεννηθούν πολλά καινούργια πράγματα!"






Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ