ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΝΙΚΟΛΙΔΑΚΗ



Ο Γιώργος Νικολιδάκης έχει όλα όσα χρειάζονται όχι μόνο για να γίνει γνωστός μα για να κατακτήσει τις καρδιές σας αφού η φωνή του τον κάνει και ξεχωρίζει...






Μια κασέτα ήταν αρκετή για να ερωτευτείς το τραγούδι...
"Για μένα ναι, Ήταν η στιγμή που μαγευτικά με το συγκεκριμένο είδος μουσικής ...
Όταν άκουσα για πρώτη φορά, τραγούδια του Παυλόπουλο και του Βοσκόπουλου, ήταν σαν να με διαπέρασε ηλεκτρικό ρεύμα. Ήταν κάτι το μαγικό !"




Η εποχή μας σηκώνει ρομαντισμούς όπως ήταν τότε με τους κασέτες;
"Για κάποιους ναι , αλλά για τους περισσότερους, πιστεύω ότι έχει χαθεί ο ρομαντισμός. .
Νομίζω ότι το βλέπουμε παντού αυτό, απ' τα τραγούδια, μέχρι την ίδια την κοινωνία."



Μίλησε μας για το νέο σου τραγούδι.

"Τι να πω για αυτό το τραγούδι! Για μένα ήταν κάτι που το ήθελα πάρα πολύ. Θεωρώ τον Σάκη Καντά, εκτός από ''αδελφό'' και έναν απ τους κορυφαίους στιχουργούς - συνθέτες. Ήξερα ότι αν μου έγραφε, θα μου έγραφε, κάτι πολύ δυνατό. Άλλωστε μιλάνε οι επιτυχίες που έχει γράψει, από μόνες τους."




Γιατί επιλέγεις να εμφανίζεσαι σε club και όχι σε κάποιο μαγαζί;
"Βασικά θεωρώ τον εαυτό μου, αυτό που λέμε τραγουδιστή πίστας . Άλλωστε η συνεργασία μου με νυχτερινά μαγαζιά είτε της Αττικής είτε της περιφέρειας όλα τα χρόνια που κάνω αυτή τη δουλειά κρατά πολλά χρόνια
Το τελευταίο καιρό όμως, μου αρέσει πολύ που τραγουδάω σε κλαμπ, γιατί γνωρίζω νέους χώρους, κάνω καινούργιες γνωριμίες και μου δίνεται η ευκαιρία να επιλέγω εγώ τους μουσικούς που θα με συνοδεύουν στα live μου -και σχεδόν πάντα έχω την τιμή να συνεργάζομαι με τους καλύτερους-!"



Μίλησε μας για τις μέχρι τώρα συνεργασίες σου...
"Τι να πω για τις συνεργασίες μου, και τι να αφήσω.... (γέλια) Πραγματικά νιώθω απίστευτα τυχερός που μπόρεσα και συνεργάστηκα με όλους αυτούς τους ανθρώπους.
Πήρα απ' όλους τα καλύτερα, και τους ευχαριστώ μέσα απ την καρδιά μου!"



Πώς συστήνεσαι σε κάποιον πού δεν σε γνωρίζει;

"Με το όνομα μου... Γεια σου .. χάρηκα .. με λένε Γιώργο Νικολιδάκη.. εσένα;;; (γέλια)"




 Είσαι ευτυχισμένος;
"Η αλήθεια είναι, ότι το προσπαθώ πολύ . Άλλες φορές τα καταφέρνω, και άλλες φορές, με παίρνει από κάτω.
Ξέρεις εμείς οι άνθρωποι είμαστε λίγο αχάριστοι με την ζωή, και με αυτά που μας χάρισε ο καλός Θεούλης. Πολλές φορές χάνουμε το νόημα της ύπαρξης μας."




Πώς μπορεί κάποιος να επικοινωνήσει μαζί σου;
"Είναι πολύ εύκολο. Μπορεί να με πάρει τηλέφωνο, ή να μου στείλει κάποιο μήνυμα στο facebook.
Τα πράγματα είναι πολύ απλά, μπορείς να βρεiς αυτόν που θέλεις ακόμα κι αν είναι στην άλλη άκρη της γης."




Ποια είναι η σχέση σου με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης;
"Αν και θα μπορούσα να ζήσω και χωρίς αυτά, πιστεύω ότι η σχέση μου είναι αρκετά καλή. Άλλωστε το επιβάλει και η δουλειά μου.
Απλά δεν είναι η ζωή μου ένα facebook και ένα instagram. Ευτυχώς υπάρχει ακόμα και η κανονική επαφή με τον κόσμο, και όχι μόνο με κάποιο άτομο που είναι πίσω από μια οθόνη."






Τι σου λείπει αυτήν την περίοδο;
"Αυτό που λείπει και στον περισσότερο κόσμο πιστεύω. Η σιγουριά και η ασφάλεια για ένα καλύτερο αύριο."



Ποια απ' τις συνεργασίες που είχες, σε έκανε να νιώσεις τυχερός που την πραγματοποίησες;
Υπάρχει κάποιος/α που να σε σημάδεψε και να είπες τι τυχερός που είμαι;
"Όλες μου οι συνεργασίες ήταν κάτι το ξεχωριστό για μένα. μια όμως έχω να θυμάμαι και να νιώθω περήφανος που την έζησα. η συνεργασία μου με την Πάολα στο πρώτο μαγαζί, που δούλεψε επαγγελματικά, σε ηλικία 16 χρονών. Απ την πρώτη στιγμή που την είδα και την άκουσα, κατάλαβα ότι αυτό το κορίτσι θα έφτανε στην κορυφή. Έβλεπες στα μάτια της, την δίψα και την τρέλα που είχε για το τραγούδι. Κάθε φορά που πάω και την βλέπω, νιώθω απίστευτη συγκίνηση. Της αξίζουν όλα αυτά που έχει κερδίσει, και ακόμα περισσότερα, γιατί εκτός του ότι είναι μια καταπληκτική τραγουδίστρια, έχει και μια υπέροχη αγγελική ψυχή."

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟΥ - ΣΠΥΡΟΣ ΖΩΙΤΣΑΣ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ZUMBA INSTRUCTOR ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΝΙΚΟΛΕΤΟ

Αποκλειστική συνέντευξη στην ΈΛΕΝΑ ΦΩΤΙΟΥ